Zou hij komen spoken en dan hard “SSHHAAARRROOOONNN” roepen?quote:
Dat zouden we nooit te boven komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, je gaat op deze manier toch vrezen voor de gezondheid van bijvoorbeeld een Wolter Kroes.
Die ga ik zeker niet kijken, want morgen weer vroeg op.quote:
Ja de kans dat het met penalties tot een uur of 1 gaat duren is groot.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ga ik zeker niet kijken, want morgen weer vroeg op.
Ja. Als is dat het nu al met Lynne die wegens zijn gezondheid niet meer kan optreden en Dylan die al nooit heeft kunnen zingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:01 schreef Strani het volgende:
Als Jeff Lynne komt te overlijden dan wordt het met alleen Bob Dylan wel een heel treurige reünie van de Traveling Wilburys trouwens.
Omdat ze alles raak schieten natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de kans dat het met penalties tot een uur of 1 gaat duren is groot.
En terecht. Nou ben ik écht klaar met dat vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:07 schreef Redefine het volgende:
Engeland in een volledig donkerblauw (bijna zwart) tenue tegen Italië in een een volledig lichtgroen (verre van Italiaans groen) tenue. Daar vind ik wat van
En dat zal dan waarschijnlijk ook van dat fletse geel zijn, zo'n net niet kleur a la Italië nu.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht. Nou ben ik écht klaar met dat vrouwenvoetbalWat denken ze wel.
Straks gaat Oranje nog in het geel spelen of zo.
In principe is de regel dat je het niet over de inhoud van DM's mag hebben maar @Luctor.et.Emergo als Billy echt heel ver is gegaan mag je het wel met ons delen, voor je eigen veiligheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo wil niet met me spelen
@Luctor.et.Emergo doe niet zo lullig en ga gewoon een potje knikkeren met Billie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik verwacht een aardverschuiving in de top 2000.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
Wel weer een jaar met muzikale grootheden die overleden zijn. Brian Wilson, Ozzy Osbourne, Robert Flack, Marianne Faithfull, John Sykes en met de gezondheid van Jeff Lynne gaat het ook erg slecht.
Heb jij zo'n pop waar die kan aanwijzen waar die is aangeraakt?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe is de regel dat je het niet over de inhoud van DM's mag hebben maar @:luctor.et.emergo als Billy echt heel ver is gegaan mag je het wel met ons delen, voor je eigen veiligheid.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
Tien keer Suzan&Freek in de top 100.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik verwacht een aardverschuiving in de top 2000.
Ja ik heb van de rechter opgedragen gekregen dat ik die altijd mee moet hebben, dat versnelt de zaak nogal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij zo'n pop waar die kan aanwijzen waar die is aangeraakt?
En Rob de Nijs uiteraard in de top 10.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tien keer Suzan&Freek in de top 100.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik heb van de rechter opgedragen gekregen dat ik die altijd mee moet hebben, dat versnelt de zaak nogal.
Die kans is nihil. Hooguit de Beach Boys maken kans op de top tien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Rob de Nijs uiteraard in de top 10.
Die heeft wellicht de fout gemaakt te vroeg in het jaar te overlijden. Eind november is perfect voor een goede klassering.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Rob de Nijs uiteraard in de top 10.
ik heb niks gezien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom wil je niet knikkeren?
@:cyan9 is er wel bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |