Nee he, wederom een blauw uitshirt en wit 3de shirt.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Adidas had er geen zin in dit jaar.
Real zal er wat anders in staan en wil alleen conservatieve shirts zowel uit als thuis, voor Ajax thuis geldt dat ook wel, uit zullen ze wat meer creatieve vrijheid toestaan.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:10 schreef Houniet het volgende:
Nou de ontwerpen kan Adidas wel maken. Als ik naar RM kijk, die hebben altijd wel mooie tenues.
Ik heb geen idee of Ajax dan in een bepaalde poule moet kiezen tussen de ontwerpen of dat ze er 1 door de strot geduwd krijgen. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de Tier status.
Ik zie eigenlijk elk jaar boomers zeuren om de shirts die worden uitgebracht. Volwassen mensen die in voetbalshirts lopen zijn er gelukkig niet veel want dan ben je een waanzinnige tokkie, men richt zich dan ook terecht op kinderen met een onderontwikkelde smaak (laat staan kinderen die voor Ajax zijn).quote:Op maandag 21 juli 2025 12:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap ook niet hoe ze een aantal jaren zo'n enorm succes hadden met het 3 little birds shirt en dat ze daar vervolgens niets mee doen. Alsof ze absoluut geen commercieel succes willen.
Zou het in deze tijd van online mogelijkheden niet verstandiger zijn voor Ajax om shirts in eigen beheer te maken en ze (al dan niet in bulk) online zelf te verspreiden?
Het argument dat merken als Adidas een enorm netwerk hebben met winkels e.d. lijkt minder sterk dan voorheen.
Ik denk dat je dit vies onderschat.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk elk jaar boomers zeuren om de shirts die worden uitgebracht. Volwassen mensen die in voetbalshirts lopen zijn er gelukkig niet veel want dan ben je een waanzinnige tokkie, men richt zich dan ook terecht op kinderen met een onderontwikkelde smaak (laat staan kinderen die voor Ajax zijn).
Jij komt duidelijk niet veel in arbeiderswijken (groot gelijk heb je).quote:Op maandag 21 juli 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk elk jaar boomers zeuren om de shirts die worden uitgebracht. Volwassen mensen die in voetbalshirts lopen zijn er gelukkig niet veel want dan ben je een waanzinnige tokkie, men richt zich dan ook terecht op kinderen met een onderontwikkelde smaak (laat staan kinderen die voor Ajax zijn).
De keren dat ik in de arena was viel me dan weer een hele andere categorie op die ik echt in geen enkel ander voetbalstadion zie: volwassen mannen (vaak niet eens echt tokkies) met hun eigen voornaam op de achterkant van het shirt.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet veel in arbeiderswijken (groot gelijk heb je).
"Achterlijk?"quote:Op maandag 21 juli 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De keren dat ik in de arena was viel me dan weer een hele andere categorie op die ik echt in geen enkel ander voetbalstadion zie: volwassen mannen (vaak niet eens echt tokkies) met hun eigen voornaam op de achterkant van het shirt.
Dat is werkelijk dusdanig vreemd dat ik er niet eens een woord voor heb.
Ach, aan de andere kant zit de Arena niet zo vol met rabiate doorgesnoven havenslaven dat het hele stadion voorzien moet worden van netten omdat de primaten zich nooit en dan ook nooit normaal kunnen gedragen.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De keren dat ik in de arena was viel me dan weer een hele andere categorie op die ik echt in geen enkel ander voetbalstadion zie: volwassen mannen (vaak niet eens echt tokkies) met hun eigen voornaam op de achterkant van het shirt.
Dat is werkelijk dusdanig vreemd dat ik er niet eens een woord voor heb.
Klopt, in de arena zou er bijvoorbeeld nooit een wedstrijd gestaakt moeten worden omdat je met 0-3 achter staat, bijvoorbeeld. Behoorlijk jaloers op kan ik je vertellen.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant zit de Arena niet zo vol met rabiate doorgesnoven havenslaven dat het hele stadion voorzien moet worden van netten omdat de primaten zich nooit en dan ook nooit normaal kunnen gedragen.
Zo heeft elke club wel iets.
Omdat het bij ons een incident is.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, in de arena zou er bijvoorbeeld nooit een wedstrijd gestaakt moeten worden omdat je met 0-3 achter staat, bijvoorbeeld. Behoorlijk jaloers op kan ik je vertellen.
Het is soms een vastzittende langspeelplaat beetje ongeveer net zo permanent vastzittend als die tong van je in zijn kontgat.quote:
Ik vond deze best aardig eigenlijk. Betreffende user voelde zich nogal aangesproken.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, in de arena zou er bijvoorbeeld nooit een wedstrijd gestaakt moeten worden omdat je met 0-3 achter staat, bijvoorbeeld. Behoorlijk jaloers op kan ik je vertellen.
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar zelf maar in gelooft toch.
Nee hoor, ik vind die misplaatste hooghartigheid op dat vlak altijd wel geinig.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond deze best aardig eigenlijk. Betreffende user voelde zich nogal aangesproken.
Laat mij erbuiten wil je ?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is soms een vastzittende langspeelplaat beetje ongeveer net zo permanent vastzittend als die tong van je in zijn kontgat.
Ik bedoelde inderdaad dat de andere betreffende user zich nogal aangesproken voelde.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind die misplaatste hooghartigheid op dat vlak altijd wel geinig.
'Haben sie eine stunde?'quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind die misplaatste hooghartigheid op dat vlak altijd wel geinig.
Van 't weekend nog GloukhGloukh gehad?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het met Glock? Is het nou al rond?
Waarom zou iemand zich überhaupt zorgen maken? Niemand had tot 5 dagen geleden überhaupt van Glouk gehoordquote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:26 schreef Bofjijff het volgende:
De transfer van Oscar Gloukh naar Ajax lijkt steeds dichterbij te komen. De 21-jarige middenvelder van Red Bull Salzburg zelf hint in een interview nu ook op een overstap naar Amsterdam.
The Jerusalem Post citeert Gloukh in een artikel, met quotes die hij in gesprek met JFeed zou hebben gezegd. “Het is een eer om Israël te vertegenwoordigen, waar ik ook kom”, aldus Gloukh.
“Ajax is één van de meest historische clubs van Europa, en ik wil mijn stijl, mijn identiteit en de trots van mijn land naar hun middenveld brengen. Het is ongelooflijk om mijn land op dit niveau te vertegenwoordigen.”
Geen zorgen boys
Klopt, maar nu weet iedereen dat het een uitgesproken IDF-supporter is. Socials zijn snel. Ik vind het een gewaagde move eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zich überhaupt zorgen maken? Niemand had tot 5 dagen geleden überhaupt van Glouk gehoord
IDF, welke club is dat? Wat een onzin, het is een voetballer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Klopt, maar nu weet iedereen dat het een uitgesproken IDF-supporter is. Socials zijn snel. Ik vind het een gewaagde move eerlijk gezegd.
Gelukkig haal je hem niet als strijdkracht van het Israëlische leger maar als voetballerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Klopt, maar nu weet iedereen dat het een uitgesproken IDF-supporter is. Socials zijn snel. Ik vind het een gewaagde move eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
IDF, welke club is dat? Wat een onzin, het is een voetballer.
Klopt! Maar mijn punt was dus dat het wel nu al over de socials gaat, wat uiteindelijk kan leiden tot minder inkomstengeneratie. Vandaar dat ik zeg: ik vind het een gewaagde move. Onder Overmars was het denk ik niet gebeurd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gelukkig haal je hem niet als strijdkracht van het Israëlische leger maar als voetballer
Ah Overmars. Die met z'n zwans over de kin van de secretaresse ging? Nee, daar zou dit nooit zijn gebeurd inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Klopt! Maar mijn punt was dus dat het wel nu al over de socials gaat, wat uiteindelijk kan leiden tot minder inkomstengeneratie. Vandaar dat ik zeg: ik vind het een gewaagde move. Onder Overmars was het denk ik niet gebeurd.
Die ja, ik ken geen andere Overmars met een Ajax-geschiedenis.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah Overmars. Die met z'n zwans over de kin van de secretaresse ging? Nee, daar zou dit nooit zijn gebeurd inderdaad.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Klopt! Maar mijn punt was dus dat het wel nu al over de socials gaat, wat uiteindelijk kan leiden tot minder inkomstengeneratie. Vandaar dat ik zeg: ik vind het een gewaagde move. Onder Overmars was het denk ik niet gebeurd.
Overmars heeft geen geweten, die zou hier absoluut geen bezwaren tegen hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:55 schreef Drxx het volgende:
[..]
Die ja, ik ken geen andere Overmars met een Ajax-geschiedenis.
Naja, ik zei expres 'IDF-supporter' omdat hij wat daar nu gebeurt heeft toegejuicht. Maar ik begrijp dat dit verwarrend over kan komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmars heeft geen geweten, die zou hier absoluut geen bezwaren tegen hebben.
Elk Israelische man heeft een verleden met IDF vanwege hun regels dus dat lijkt me verder een zwak argument. Als hij genocide toejuicht ja dat is dan een ander verhaal.
Om genocide toe te juichen moet het wel genocide zijn, maar even los daarvan, een Israeli die voor het bestaansrecht van z'n land is lijkt me een normale Israeli.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmars heeft geen geweten, die zou hier absoluut geen bezwaren tegen hebben.
Elk Israelische man heeft een verleden met IDF vanwege hun regels dus dat lijkt me verder een zwak argument. Als hij genocide toejuicht ja dat is dan een ander verhaal.
Je hoeft geen genocide te plegen om voor bestaansrecht van je land te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om genocide toe te juichen moet het wel genocide zijn, maar even los daarvan, een Israeli die voor het bestaansrecht van z'n land is lijkt me een normale Israeli.
Je moet wel lezen wat er staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft geen genocide te plegen om voor bestaansrecht van je land te zijn.
Dat weet jij ook wel.
…..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om genocide toe te juichen moet het wel genocide zijn, maar even los daarvan, een Israeli die voor het bestaansrecht van z'n land is lijkt me een normale Israeli.
Nooit gehoord van die man.quote:
Goh, iemand die het leger van het land waar hij vandaan komt support. Wat raar!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk wel leuk, dat die palliewappies even een goed pak rammel krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:01 schreef Drxx het volgende:
Je zult maar wekelijkse protesten hebben straks. Gaat de F-Side dan met ze op de vuist
Lijkt me wel de reden waarom Red Bull zo relatief makkelijk afscheid van hem neemt. Dat politieke geneuzel wil je niet aan je merk hangen of de kleedkamer in brengen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goh, iemand die het leger van het land waar hij vandaan komt support. Wat raar!
Spreekt hij zich dan echt uit voor de acties van Israël in Gaza of is het meer dat hij vindt dat het land zich mag verdedigen tegen vijanden bij aanvallen? Dat zijn wmb namelijk wel echt verschillende dingen. Het laatste lijkt me een logische gedachte, het eerste niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel de reden waarom Red Bull zo relatief makkelijk afscheid van hem neemt. Dat politieke geneuzel wil je niet aan je merk hangen of de kleedkamer in brengen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel de reden waarom Red Bull zo relatief makkelijk afscheid van hem neemt. Dat politieke geneuzel wil je niet aan je merk hangen of de kleedkamer in brengen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Het enige wat de man gedaan heeft is in maart 2024! een doelpunt opgedragen aan een in Gaza gesneuvelde maat van hem, dus tenzij je andere feiten hebt is het gewoon geleuter.
Persoonlijk zou ik een beetje wegblijven van dit soort nationalistische onzin als je bij een club gaat voetballen en weet hoe gevoelig het ligt. Maar nogmaals, moet hij lekker zelf weten. Verwacht niet dat Mohamed Godts hem nu minder ballen gaat geven (dat deed hij toch al niet)quote:Beyond statistics, Gloukh’s bond with his Israeli identity has come through boldly. In a recent social media post he said: “Thank you to the Israeli Defense Forces, the strongest army in the world. I love you guys! Go Israel.”
This public show of patriotism comes with visible markers: a prominent Israeli tattoo on his arm and family connections in Israel, often bringing Israeli flags to show support during his games in Europe.
In a phone interview, Gloukh told JFeed: “It’s an honor to represent Israel everywhere I go. Ajax is one of Europe’s historic clubs, and I want to bring my style, my identity, and the pride of my country to their midfield.”
Eens. Lekker die politieke onzin voor je houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik een beetje wegblijven van dit soort nationalistische onzin als je bij een club gaat voetballen en weet hoe gevoelig het ligt. Maar nogmaals, moet hij lekker zelf weten.
Jeetje familie die vlaggen van Israel meeneemt en een voetballer die trots is om voor zijn lang uit te komen, heftig!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Persoonlijk zou ik een beetje wegblijven van dit soort nationalistische onzin als je bij een club gaat voetballen en weet hoe gevoelig het ligt. Maar nogmaals, moet hij lekker zelf weten. Verwacht niet dat Mohamed Godts hem nu minder ballen gaat geven (dat deed hij toch al niet)
Hoop voor hem dat hij gewoon eens een paar jaar mag spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
We nemen afscheid van Jay Gorter.
dit idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Het enige wat de man gedaan heeft is in maart 2024! een doelpunt opgedragen aan een in Gaza gesneuvelde maat van hem, dus tenzij je andere feiten hebt is het gewoon geleuter.
Zolang het maar niet bij ons wasquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat hij gewoon eens een paar jaar mag spelen.
Cyprus is ook mooi?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
We nemen afscheid van Jay Gorter.
Ja, jongen heeft duidelijk zijn niveau van GAE nooit meer gehaald. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang het maar niet bij ons was
Setford mag (moet) weg , Reverson wordt de doelman van Jong. Volgens V.I. dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus we gaan met Jaros, Heerkens en Pasveer het jaar in, lijkt me prima.
Iemand nog iets opgevangen over Setford en Reverson? Beide zijn ze namelijk zeer matig.
Als Van der Zee het niks vindt lijkt het me juist een topaankoopquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
’Denk aan Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart bij Oscar Gloukh’
Hij is viesdik?
Mannsverk en Akpom zijn er ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:01 schreef Tarado het volgende:
Dus Branco heeft nu kleedkamer 2 voor zichzelf?
18 miljoen. "zo makkelijk"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En eigenlijk kan je Akpom er ook gewoon prima bij hebben, zeker als er geen andere spits komt. Als de Brub komend seizoen niet levert wil je ook niet met Weghorst opgescheept zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk en Akpom zijn er ook nog.
Waarvan het bij Mannsverk nog het meest aannemelijk is dat hij snel vertrekt.
Bron hiervan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja, ik zei expres 'IDF-supporter' omdat hij wat daar nu gebeurt heeft toegejuicht. Maar ik begrijp dat dit verwarrend over kan komen.
Je zult maar wekelijkse protesten hebben straks. Gaat de F-Side dan met ze op de vuist, of zitten die allemaal aan de rollator?
We zouden daar bij andere landen ook geen probleem van maken. Sterker nog, nationaliteit wordt meer dan eens zelfs sterk benadrukt. Er staat mij bij dat er bijvoorbeeld voor Antony een heel lied in het Portugees werd gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Persoonlijk zou ik een beetje wegblijven van dit soort nationalistische onzin als je bij een club gaat voetballen en weet hoe gevoelig het ligt. Maar nogmaals, moet hij lekker zelf weten. Verwacht niet dat Mohamed Godts hem nu minder ballen gaat geven (dat deed hij toch al niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |