Ook erg gelachen om de incapabele idioten van Wielerflits die overduidelijk geen Engels kunnen en het artikel van Benson helemaal verkeerd vertalen.quote:
Die zeggen precies het tegenovergestelde van wat Benson zegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook erg gelachen om de incapabele idioten van Wielerflits die overduidelijk geen Engels kunnen en het artikel van Benson helemaal verkeerd vertalen.
Het blijft wat kinderachtig, hoe moeten de rensters van die ploegen zich wel niet voelen nu?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:20 schreef Pistolero het volgende:
Thijsje Z. is al weer in de pen geklommen.
[ x ]
Ik mag toch hopen dat de rensters doorhebben dat ze hier genaaid zijn door de incapabele genocideverheerlijkers van de UCI en niet door hun eigen teams.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het blijft wat kinderachtig, hoe moeten de rensters van die ploegen zich wel niet voelen nu?
Ja, leuke act, maar ik zou mij ook genaaid voelen door de ploeg zelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de rensters doorhebben dat ze hier genaaid zijn door de incapabele genocideverheerlijkers van de UCI en niet door hun eigen teams.
Maar de ploegen doen niks fout. Het valt alleen maar te prijzen dat ze niet zwichten onder de druk van de UCI.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, leuke act, maar ik zou mij ook genaaid voelen door de ploeg zelf.
Kim Jong UCIquote:Despite our cooperation and the existence of a proven and collaborative safety tracking system already tested successfully in other major races (fully operational for the whole peloton and offered to the UCI), the UCI has chosen to impose this measure without clear consent, threaten disqualification, and now exclude us from the race for not selecting a rider ourselves. The reason why they don’t want to nominate a rider themselves is still unknown and unanswered.
Letterlijk?quote:
quote:Charlotte Kool en Picnic PostNL gaan per direct uit elkaar. De 26-jarige sprintster gaat de ploeg na drieënhalf jaar verlaten, laat het Nederlandse WorldTeam middels een persbericht weten. Ze maakt tussentijds de overstap naar Fenix-Deceuninck, vertrouwen bronnen aan WielerFlits toe. De snelle vrouw tekent er een meerjarig contract.
63 gram geloof ik ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb de hele soap van UCI vs. de teams niet helemaal gevolgd, maar lees meer dan eens dat de ploegen de keuze moest maken welke renster met GPS zou moeten rijden en dat dit niet fair is omdat de ploeg dan iemand moet aanwijzen die benadeeld zou worden. Mijn vraag is, hoezo benadeeld? Moeten ze met een satelliet van 8 kilo op de rug rijden? Dat is worst case scenario toch gewoon een kastje van een halve gram?
Uiteindelijk draait het, zoals altijd bij de UCI, natuurlijk vooral om het totale gebrek aan communicatie, het niet meenemen van de ploegen in de besluitvorming en het niet volgen van de eigen regels. En dan hebben we het nog niet eens over hoe de UCI alle (juridische) aansprakelijkheid bij de ploegen wil leggen maar wel zelf de volledige macht wil houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb de hele soap van UCI vs. de teams niet helemaal gevolgd, maar lees meer dan eens dat de ploegen de keuze moest maken welke renster met GPS zou moeten rijden en dat dit niet fair is omdat de ploeg dan iemand moet aanwijzen die benadeeld zou worden. Mijn vraag is, hoezo benadeeld? Moeten ze met een satelliet van 8 kilo op de rug rijden? Dat is worst case scenario toch gewoon een kastje van een halve gram?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |