SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meatloaf vibesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meat loaf is wel underrated als artiest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
saaie muziek op tomorrowland, allemaal bekende muziek met een DnB sausjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rond 7 uur ben benieuwd of er veel regen gaat vallen en onweer.. zal wel weer tegen vallen
Zal sowieso wel wat drugs gebruikt worden denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal sowieso wel wat drugs gebruikt worden denk ik
Altijd link.![]()
Ja, ik heb het geluid nu ook uitquote:Op zondag 20 juli 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
saaie muziek op tomorrowland, allemaal bekende muziek met een DnB sausje
Af en toe kijk en luister ik even....How can I make this topic about me?![]()
ik ga weer verder met de vers geuploade sets van Lumiquote:Op zondag 20 juli 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het geluid nu ook uit
Af en toe kijk en luister ik even....Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op zondag 20 juli 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal sowieso wel wat drugs gebruikt worden denk ik
Maar altijd zelf meenemen. Nooit daar kopen, want je weet niet wat er in zit...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Of gewoon niks gebruikenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Maar altijd zelf meenemen. Nooit daar kopen, want je weet niet wat er in zit...
Eigen ambachtelijk gemaakt drugs is altijd van betere kwaliteitUw ADH vitamine Worst
Tja dat is voor iedereen persoonlijk.quote:
Ik vind het altijd wel fijn. Je komt toch in een bepaalde flow....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Goeie vraag. Ik kijk uit verveling maar weer alle seizoen van buffy the vampire slayerquote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Moonlight het volgende:
Kijkt iemand nog een leuke spannende serie?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh die ken ik helemaal nietquote:Op zondag 20 juli 2025 18:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik kijk uit verveling maar weer alle seizoen van buffy the vampire slayer![]()
![]()
Staat op Disneyquote:
Is de vierde keer ofzo dat ik het kijk hoor
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah ja ik heb geen disneyquote:Op zondag 20 juli 2025 18:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Staat op Disney
Is de vierde keer ofzo dat ik het kijk hoor
heb wel netflix en videoland![]()
Momenteel heb ik niets staan aan te kijken series.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Moonlight het volgende:
Kijkt iemand nog een leuke spannende serie?How can I make this topic about me?![]()
Jammer. Ik ben nog steeds op zoek, en ben wel begonnen aan SWATquote:Op zondag 20 juli 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niets staan aan te kijken series.![]()
Die heb ik ook gekeken!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
die lijkt mij leuk O*quote:Op zondag 20 juli 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
We Were Liars (TV Series 2025– ) - Reference view - IMDbquote:XOXOquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wel een heftige laatste aflevering.. iets wat ik totaal niet had verwacht eigenlijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja heerlijk, onderweg naar huis nuquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ojee, 2 weken vakantie!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan kan je mooi even bijkomen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ToTGod gelukkig nietquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles wel met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja lekker lekkerquote:Op zondag 20 juli 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Flink vermoeid vandaag, verder wel alles oké hier.
En daarzo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga nu kijkenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
We Were Liars (TV Series 2025– ) - Reference view - IMDb
ToTGod is foreverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eventjes naar Liev zwaaienquote:
Gossip girl
Qua wijsheidquote:Op zondag 20 juli 2025 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:tot al heeeeel oud is?
Ik heb grote blijquote:
Zeelandquote:
Ik zie dat het op Prime staat,maar heb je weer HBO Max nodigquote:
Echt hoor, daar word je helemaal flauw vanquote:Op zondag 20 juli 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie dat het op Prime staat,maar heb je weer HBO Max nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow ja dat kloptquote:Op zondag 20 juli 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie dat het op Prime staat,maar heb je weer HBO Max nodig
Nou zeg dat wel..quote:Op zondag 20 juli 2025 19:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Echt hoor, daar word je helemaal flauw van
Vrijdag kwam er een nieuwe Star Trek op Sky uit, maar dan niet op de Nederlandse![]()
Prima, 5 minuten later stond ie op de nasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Siquote:Op zondag 20 juli 2025 19:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gossip girl ja.
Star trek New worlds Bedoel je?
Ja die bedoel ik. Die is leuk!quote:Op zondag 20 juli 2025 19:07 schreef Lovely het volgende:
Op Netflix staat wel de oude versie van Gossip GirlJa die worden bij mij automatisch gedownloadquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bij mij niet, hou niet van te veel connecties van mijn nas met het grote boze internet. Plex mag naar buiten, maar meer ook nietquote:Op zondag 20 juli 2025 19:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Die is leuk!
[..]
Ja die worden bij mij automatisch gedownloadIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon een rss feedje in download manager is toch niet erg?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bij mij niet, hou niet van te veel connecties van mijn nas met het grote boze internet. Plex mag naar buiten, maar meer ook nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik dacht dat dat morgen wasquote:Op zondag 20 juli 2025 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
lekker stampen @ Tomorrowland.
[ afbeelding ]
BadumtsssssIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn nas kan niet naar buiten naar het internet, dat is compleet geblokkeerd.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bij mij niet, hou niet van te veel connecties van mijn nas met het grote boze internet. Plex mag naar buiten, maar meer ook nietHow can I make this topic about me?![]()
Nee, zaterdag, vandaag, en volgende weekend.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat morgen was
BadumtsssssHow can I make this topic about me?![]()
Geen idee, ik hou daar niet zo vanquote:Op zondag 20 juli 2025 19:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon een rss feedje in download manager is toch niet erg?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had begrepen dat Moach vandaag weer een ark mocht gaan bouwen hier in het noord-oosten des lands?
Echt maar een paar spatjes hier!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
lekker stampen @ Tomorrowland.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja, meerdere beeldjes zelfs. Die ben ik nu allemaal kapot aan het stampen....quote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Beeldje op de rommelmarkt gekocht voor 50 cent?
Zo heb ik gelijk een grindpad in mijn voortuin
How can I make this topic about me?![]()
Ze wisselt elke nummer abrupt, ipv mooie vloeiende transities. Nee dit is niet mijn dj stijl.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, meerdere beeldjes zelfs. Die ben ik nu allemaal kapot aan het stampen.... [ afbeelding ]
Zo heb ik gelijk een grindpad in mijn voortuin![]()
![]()
![]()
Hunebed Highway!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was machts du mir
Wieso?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Sow, ik ken iemand die daar pissig om was zeg, niet normaal!
Maar dat is echt de bijnaam van de N34. Wat valt daar pissig om te worden?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Sow, ik ken iemand die daar pissig om was zeg, niet normaal!
De N34 is heul geen snelweg jongequote:Op zondag 20 juli 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat is echt de bijnaam van de N34. Wat valt daar pissig om te worden?
quote:
"Dit is geen officieel Nederlands erkend verkeersbord: dit is een Amerikaans ontwerp!
En dit is geen snelweg, maar een autobaan!"
Maakt niet uit hoe veel ik het hem zat uit te leggen dat het allemaal niet officieel was en met een knipoog bedoeld was, ik kon hem niet kalmeren!
Echt ELKE fucking keer als we langs zo'n bord reden, begon zijn bloed weer te koken.
Sidenote: hij geloof ook dat de Twin Towers vooraf in het geheim zijn gesloopt en met hologrammen zijn vervangen en dat alle mensen in de straten daar gebrainwashed zijn te geloven dat er echt vliegtuigen in gecrasht zijn, en de filmpjes op hun mobieltjes zijn nep en die zijn achteraf via bluetooth op hun telefoons gezet.![]()
Ja, ik vond hem ook verrassend!quote:Op zondag 20 juli 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een heftige laatste aflevering.. iets wat ik totaal niet had verwacht eigenlijkSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ooo, viel die daarover? Dat een autoweg geen highway kan zijn?
* gebrokenglas schudt zijn hoofd om zo'n kleinigheid.
Ah, de wapperende medemensquote:Op zondag 20 juli 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dit is geen officieel Nederlands erkend verkeersbord: dit is een Amerikaans ontwerp!
Maakt niet uit hoe veel ik het hem zat uit te leggen dat het allemaal niet officieel was en met een knipoog bedoeld was, ik kon hem niet kalmeren!
Echt ELKE fucking keer als we langs zo'n bord reden, begon zijn bloed weer te koken.
Sidenote: hij geloof ook dat de Twin Towers vooraf in het geheim zijn gesloopt en met hologrammen zijn vervangen en dat alle mensen in de straten daar gebrainwashed zijn te geloven dat er echt vliegtuigen in gecrasht zijn, en de filmpjes op hun mobieltjes zijn nep en die zijn achteraf via bluetooth op hun telefoons gezet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het juist wel grappig zoiets.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt ELKE fucking keer als we langs zo'n bord reden, begon zijn bloed weer te koken.How can I make this topic about me?![]()
Met den billetjes bloot, jongemanquote:Op zondag 20 juli 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
shit, maily moet dit net even zien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dit dus, gewoon grappig.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig zoiets.
Maar die kerel is door zijn temperament echt alles kwijtgeraakt in zijn leven.
Ik had hem nog gewaarschuwd, maar ja....![]()
Daar geeft hij ongetwijfeld alles en iedereen, behalve zichzelf, de schuld vanquote:Op zondag 20 juli 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus, gewoon grappig.
Maar die kerel is door zijn temperament echt alles kwijtgeraakt in zijn leven.
Ik had hem nog gewaarschuwd, maar ja....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sowieso! Echt, de ideeën die hij had.....quote:Op zondag 20 juli 2025 19:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar geeft hij ongetwijfeld alles en iedereen, behalve zichzelf, de schuld van![]()
![]()
"de taalfout"? Is er maar 1 taalfout? Of bedoelde je "die taalfout"quote:Op zondag 20 juli 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik beloof je de taalfout nooit meer te maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat gelooft ook in de complottheorie dat ik hem verhongeren wil![]()
![]()
![]()
Het verschil tussen “de taalfout” en “die taalfout” zit vooral in de context en bedoeling van wat je zegt:
De taalfout”
Wordt meestal gebruikt als je algemeen of informatief praat over een bepaalde fout.
Je stelt bijvoorbeeld iets vast: “De taalfout in die zin zorgde voor verwarring.”
Hier is “de taalfout” alsof je de enige of de belangrijkste fout benoemt.
“Die taalfout”
Legt juist meer nadruk of verwijzing naar een fout die eerder genoemd of besproken is.
Bijvoorbeeld: “Die taalfout had ik al verbeterd.”
Het klinkt wat specifieker en wijst expliciet terug naar een eerder moment in het gesprek of tekst.
Dus: “de taalfout” is wat neutraler en algemener, terwijl “die taalfout” vaak een eerdere referentie of nadruk gebruikt. Eigenlijk een subtiele nuance die de toon en focus verandert.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Bedankt, Nova!quote:Op zondag 20 juli 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Het verschil tussen “de taalfout” en “die taalfout” zit vooral in de context en bedoeling van wat je zegt:
De taalfout”
Wordt meestal gebruikt als je algemeen of informatief praat over een bepaalde fout.
Je stelt bijvoorbeeld iets vast: “De taalfout in die zin zorgde voor verwarring.”
Hier is “de taalfout” alsof je de enige of de belangrijkste fout benoemt.
“Die taalfout”
Legt juist meer nadruk of verwijzing naar een fout die eerder genoemd of besproken is.
Bijvoorbeeld: “Die taalfout had ik al verbeterd.”
Het klinkt wat specifieker en wijst expliciet terug naar een eerder moment in het gesprek of tekst.
Dus: “de taalfout” is wat neutraler en algemener, terwijl “die taalfout” vaak een eerdere referentie of nadruk gebruikt. Eigenlijk een subtiele nuance die de toon en focus verandert.![]()
![]()
"Morgen, morgen,quote:Op zondag 20 juli 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De muziek van Tomorrowland loopt lekker door. Lekkere beat.
ik hou van je, morgen!
Je bent maar een dag weg."?![]()
ahhh nu begijp ik mooietopquote:Op zondag 20 juli 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"Morgen, morgen,
ik hou van je, morgen!
Je bent maar een dag weg."?![]()
![]()
Voor het eerst trouwens een DJ die niet meebeweegt op de muziek.How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor het eerst trouwens een DJ die niet meebeweegt op de muziek.![]()
quote:Ik, naïef als wat, had niks door.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat morgen was
Badumtsssss
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het publiek dat totaal stil staatEn terecht!
![]()
![]()
Deze dansmuziek is wel mooi om contact te maken met de buurman die normaal nooit reageert op appjes.... Hij zal weldra aanbellen
"Hee, nu je toch eindelijk een keer voor de deur staat; die schutting van je he....die staat 5 cm op mijn grond!"quote:Op zondag 20 juli 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze dansmuziek is wel mooi om contact te maken met de buurman die normaal nooit reageert op appjes.... Hij zal weldra aanbellen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee, nu je toch eindelijk een keer voor de deur staat; die schutting van je he....die staat 5 cm op mijn grond!"
Ja, en die plant van hem groeit ook over mijn schutting heen. Woestboos word ik ervan
Ah lekker! Ja hier groeien de bramenstruiken van de achterbuurman ook door de schutting van diverse buren heen.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en die plant van hem groeit ook over mijn schutting heen. Woestboos word ik ervan
De meesten duwen het weer terug, ikzelf klim op de ladder en snoei het zo ver mogelijk aan zijn kant!![]()
![]()
Nee, ik heb een hele aardige buurman. Sowieso zijn alle buren hier wel prima.How can I make this topic about me?![]()
Beter!quote:Op zondag 20 juli 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik heb een hele aardige buurman. Sowieso zijn alle buren hier wel prima.![]()
![]()
Ja. Dat is echt wel een fijn idee, als ik het zo inschat kan ik bij behoorlijk wat buren aanbellen om hulp, als het nodig is, zelfs midden in de nacht.quote:How can I make this topic about me?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TUDUDUDU MAX VERSTAPPEN TUDUDUDUIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed zo, ze hebben haar laten laufen vandaagquote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Goed zo, ze hebben haar laten laufen vandaag
Vandaag is het TUDUDUDUDUD RINUS VEEKAYquote:![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sleep ze voor de rechter!quote:Op zondag 20 juli 2025 20:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit schend alle mensenrechten sinds het verdrag van Geneve!![]()
En voor de mensen die het niet door hadden, ik bedoelde #sarcasme met die post over mensenrechten en zulks
RinusGodquote:Op zondag 20 juli 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag is het TUDUDUDUDUD RINUS VEEKAY![]()
![]()
Sarcasme doen we niet aan hier, het is allemaal bloedserieus.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
En voor de mensen die het niet door hadden, ik bedoelde #sarcasme met die post over mensenrechten en zulks![]()
![]()
Zal ik jou dan eens bloedserieus snoeihard bolkenquote:Op zondag 20 juli 2025 20:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Sarcasme doen we niet aan hier, het is allemaal bloedserieus.
Vino had das getaanquote:Op zondag 20 juli 2025 20:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens bloedserieus snoeihard bolken![]()
![]()
GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gammaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leven is bolken en bolken is leven![]()
Soms bolkt het mee en soms bolkt het tegen
Dus. BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen onweer gezien en maar een beetje regenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wilde wandelen en liep 10 minuten maar de lucht werd zo grijs dat ik wijselijk terug ben gaan lopen naar de autoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is jammer idd!quote:Op zondag 20 juli 2025 21:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wilde wandelen en liep 10 minuten maar de lucht werd zo grijs dat ik wijselijk terug ben gaan lopen naar de auto![]()
Do not let a woman who decorates her buttocks deceive you, by wily coaxing, for she is after your granary.
Zelfs in 750 voor Christus wisten ze al veelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk die Moon eventjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb wicked sims gedownload met een heleboel spul erbij. Mijn sims is nu p0rnoTrotste mama van Ambar
En ik wist niet dat naaktlopen een skill is, nouja nu in de sims dus welTrotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1923 / +114 / +161 / 5841 / 6612
2. FreshFruit / 1067 / +0 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 732 / +21 / +63 / 2319 / 2822
4. KillemWieft / 716 / +10 / +88 / 523 / 763
5. Lovely / 487 / +5 / +74 / 1986 / 2328
6. _UserName_ / 458 / +36 / +23 / 403 / 549
7. MooieTop6 / 453 / +10 / +14 / 1818 / 2093
8. DJMO / 378 / +16 / +21 / 674 / 909
9. mario390 / 362 / +5 / +5 / 674 / 898
10. loveislikeakiss / 349 / +22 / +0 / 1566 / 1784
11. Helenattenek / 334 / +10 / +4 / 405 / 517
12. Dr.Mikey / 330 / +0 / +11 / 369 / 503
13. Fogel / 313 / +2 / +0 / 945 / 1177
14. marc0871 / 299 / +0 / +3 / 641 / 838
15. MizzezAmy / 273 / +7 / +0 / 1458 / 1689
16. Sally / 270 / +0 / +0 / 253 / 371
17. maily / 266 / +10 / +8 / 974 / 1115
18. hemarookworst / 262 / +6 / +14 / 801 / 991
19. HappyCharly / 261 / +6 / +6 / 300 / 399
20. kree / 232 / +83 / +0 / 972 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Onweer gezien en regen ook. Ook binnen.
Dak lekt
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Da's balenquote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Dak lektTrotste mama van Ambar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Dak lekt![]()
![]()
Ja, is boven de ketel, denk van toen ze vorig jaar een nieuwe ketel geplaatst hebben. Valt me nu pas op omdat ik normaal niet op zolder kom met regen. Al vroeg ik me laatst wel af of die vochtplekken altijd al in de plafondplaten zatenquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Het antwoord is neequote:Op zondag 20 juli 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is boven de ketel, denk van toen ze vorig jaar een nieuwe ketel geplaatst hebben. Valt me nu pas op omdat ik normaal niet op zolder kom met regen. Al vroeg ik me laatst wel af of die vochtplekken altijd al in de plafondplaten zaten
Trotste mama van Ambar
Haha ik denk het ook nietquote:
Naja na mn vakantie maar eens melding maken bij de verhuurder.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
🌛🌚🌙🌘🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗quote:
oei ....quote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Dak lekt![]()
Als ik het goed gezien heb kan ik straks een SM kelder beginnen in de sims
Als hij wil laden tenminsteTrotste mama van Ambar
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet!quote:Op zondag 20 juli 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
de spellingsdame.
pas op dat je geen fout maakt![]()
hunniequote:Op zondag 20 juli 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet!How can I make this topic about me?![]()
ToTgodquote:
TOPPIEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik las een SiM kelderquote:Op zondag 20 juli 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Als hij wil laden tenminste
![]()
kinky.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Als hij wil laden tenminste🐙![]()
Iewl, mogelijke match vraagt of ik ook een vroege vogel ben.
Ik denk dat geen ochtendmens ook wel een criterium is
Ik wil gewoon in mn badjas aan de ontbijttafel zitten Magda!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
NEE DAT MAG NIETquote:Op zondag 20 juli 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil gewoon in mn badjas aan de ontbijttafel zitten Magda!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: