SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meatloaf vibesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meat loaf is wel underrated als artiest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
saaie muziek op tomorrowland, allemaal bekende muziek met een DnB sausjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rond 7 uur ben benieuwd of er veel regen gaat vallen en onweer.. zal wel weer tegen vallen
Zal sowieso wel wat drugs gebruikt worden denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal sowieso wel wat drugs gebruikt worden denk ik
Altijd link.![]()
Ja, ik heb het geluid nu ook uitquote:Op zondag 20 juli 2025 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
saaie muziek op tomorrowland, allemaal bekende muziek met een DnB sausje
Af en toe kijk en luister ik even....How can I make this topic about me?![]()
ik ga weer verder met de vers geuploade sets van Lumiquote:Op zondag 20 juli 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het geluid nu ook uit
Af en toe kijk en luister ik even....Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op zondag 20 juli 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal sowieso wel wat drugs gebruikt worden denk ik
Maar altijd zelf meenemen. Nooit daar kopen, want je weet niet wat er in zit...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Of gewoon niks gebruikenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Maar altijd zelf meenemen. Nooit daar kopen, want je weet niet wat er in zit...
Eigen ambachtelijk gemaakt drugs is altijd van betere kwaliteitUw ADH vitamine Worst
Tja dat is voor iedereen persoonlijk.quote:
Ik vind het altijd wel fijn. Je komt toch in een bepaalde flow....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Goeie vraag. Ik kijk uit verveling maar weer alle seizoen van buffy the vampire slayerquote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Moonlight het volgende:
Kijkt iemand nog een leuke spannende serie?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh die ken ik helemaal nietquote:Op zondag 20 juli 2025 18:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik kijk uit verveling maar weer alle seizoen van buffy the vampire slayer![]()
![]()
Staat op Disneyquote:
Is de vierde keer ofzo dat ik het kijk hoor
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah ja ik heb geen disneyquote:Op zondag 20 juli 2025 18:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Staat op Disney
Is de vierde keer ofzo dat ik het kijk hoor
heb wel netflix en videoland![]()
Momenteel heb ik niets staan aan te kijken series.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:23 schreef Moonlight het volgende:
Kijkt iemand nog een leuke spannende serie?How can I make this topic about me?![]()
Jammer. Ik ben nog steeds op zoek, en ben wel begonnen aan SWATquote:Op zondag 20 juli 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niets staan aan te kijken series.![]()
die lijkt mij leuk O*quote:Op zondag 20 juli 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
We Were Liars (TV Series 2025– ) - Reference view - IMDbquote:XOXOquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wel een heftige laatste aflevering.. iets wat ik totaal niet had verwacht eigenlijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja heerlijk, onderweg naar huis nuquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ojee, 2 weken vakantie!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan kan je mooi even bijkomen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ToTGod gelukkig nietquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles wel met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja lekker lekkerquote:Op zondag 20 juli 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Flink vermoeid vandaag, verder wel alles oké hier.
En daarzo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga nu kijkenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
We Were Liars (TV Series 2025– ) - Reference view - IMDb
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ToTGod is foreverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eventjes naar Liev zwaaienquote:
Gossip girl
Qua wijsheidquote:Op zondag 20 juli 2025 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:tot al heeeeel oud is?
Ik heb grote blijquote:
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: