Maar dan hebben de managers geen werk meer en komen ze erachter dat die meestal overbodig zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geef mij een deadline, laat het los en ik fix het project. Maar er wordt zoveel tijd besteed aan rompslomp, projectstructuur, meetings, dagstarts, updates en micromanagement. Ga weg, ga heen.
Mijn moedwr zat in zo'n situatie van geen vakantie op kunnen nemen want te druk, en is uiteindelijk maanden eerder met pensioen gegaan.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ben jij mij? Mijn manager komt over een week terug om te melden dat ik teveel nog niet opgenomen vrije dagen heb. Tja, zet me dan ook niet op alle projecten met korte deadlines. Dan krijg ik niet eens toestemming om een week of twee eruit te gaan. Maar he, ik kan bijna twee maanden opnemen, zal mooi uitkomen als ik ooit eens een andere baan in de buurt vind: meteen pleitos ipv twee maanden nog moeten rondhangen.
En ondertussen wel mensen ontslaan omdat die geen werk hebben. Krijg toch wat![]()
Managers moeten ook wat te doen hebben om belangrijk gevoeld te wordenquote:Op maandag 21 juli 2025 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar er wordt zoveel tijd besteed aan rompslomp, projectstructuur, meetings, dagstarts, updates en micromanagement. Ga weg, ga heen.
Ik heb alles onder controle als ze mij nou eens gewoon met rust lieten.quote:
Hoi jijquote:
Als het project goed gaat willen zij de schouderklopje en als het niet goed gaat is dat allemaal jouw schuldquote:Op maandag 21 juli 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik (die geen project coordinatie of leiding mocht doen) moest de daadwerkelijke projectmanagers vertellen hoe zij hun werk moeten doenDat ze eens hoog over eens projecten bij elkaar moesten gooien die teveel overlap hebben en dat ze eens structuur moesten aanbrengen.
Daar is toevallig wel naar geluisterd
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het project goed gaat willen zij de schouderklopje en als het niet goed gaat is dat allemaal jouw schuld
De fokkers op die zolderquote:
Dat is fijnquote:Op maandag 21 juli 2025 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor een maandag ochtend voel ik me best oke
Jamaar, ik wilde net op de TT reageren met hier is het zonnetjequote:Op maandag 21 juli 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal even gezellig schelden op de baas op maandagochtend.
Waaromquote:Op maandag 21 juli 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Elke ochtend weer.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
"Wat een kutwijf ben ik toch"quote:
Niet zo snel langs m'n vakantie knipperen jij.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Tien keer knipperen en het is weer herfst
Hier ookquote:Op maandag 21 juli 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar, ik wilde net op de TT reageren met hier is het zonnetje
Dit ja, gewoon die oogjes open houdenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo snel langs m'n vakantie knipperen jij.
allemaal zzper wordenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat er al op te wachtenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Tien keer knipperen en het is weer herfst
Eerst nog even de paarse heiquote:Op maandag 21 juli 2025 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten
En yes, daar zit ik ook op te wachten
Herfstquote:Op maandag 21 juli 2025 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten
En yes, daar zit ik ook op te wachten
En als je het al bent?quote:
Zolang ze dan maar na 22 augustus komen, dan kan ik toch nog een beetje van m'n airco profiterenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:34 schreef rival het volgende:
In augustus krijgen we nog wat hittegolven hoor
Dan kan ik beter gelijk dakloos gaan worden. Dat zou echt niets voor mij zijn.quote:
Heb je die nou nog nietquote:Op maandag 21 juli 2025 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang ze dan maar na 22 augustus komen, dan kan ik toch nog een beetje van m'n airco profiteren
Dat krijg je als je besluit op zoek te gaan naar een airco op de eerste zomerdag met 30Cquote:
Leugensquote:Op maandag 21 juli 2025 09:34 schreef rival het volgende:
In augustus krijgen we nog wat hittegolven hoor
Goed te combineren met gevulde speculaasquote:Op maandag 21 juli 2025 09:49 schreef rival het volgende:
Nog ff een maandje ofzo mensen, daarna mogen jullie weer genieten van de depressieve, natte, koude en donkere dagen
Misschien wel 8.quote:
Warme chocolademelkquote:Op maandag 21 juli 2025 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goed te combineren met gevulde speculaas
Awwyeah, alleen nat worden als je naar buiten gaat, niet als je alleen stil zit.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:49 schreef rival het volgende:
Nog ff een maandje ofzo mensen, daarna mogen jullie weer genieten van de depressieve, natte, koude en donkere dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |