Dit ja, gewoon die oogjes open houdenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo snel langs m'n vakantie knipperen jij.
allemaal zzper wordenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal even gezellig schelden op de baas op maandagochtend.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Tien keer knipperen en het is weer herfst
Eerst nog even de paarse heiquote:Op maandag 21 juli 2025 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten
En yes, daar zit ik ook op te wachten
Herfstquote:Op maandag 21 juli 2025 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten
En yes, daar zit ik ook op te wachten
En als je het al bent?quote:
Zolang ze dan maar na 22 augustus komen, dan kan ik toch nog een beetje van m'n airco profiterenquote:Op maandag 21 juli 2025 09:34 schreef rival het volgende:
In augustus krijgen we nog wat hittegolven hoor
Dan kan ik beter gelijk dakloos gaan worden. Dat zou echt niets voor mij zijn.quote:
Heb je die nou nog nietquote:Op maandag 21 juli 2025 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang ze dan maar na 22 augustus komen, dan kan ik toch nog een beetje van m'n airco profiteren
Dat krijg je als je besluit op zoek te gaan naar een airco op de eerste zomerdag met 30Cquote:
Leugensquote:Op maandag 21 juli 2025 09:34 schreef rival het volgende:
In augustus krijgen we nog wat hittegolven hoor
Goed te combineren met gevulde speculaasquote:Op maandag 21 juli 2025 09:49 schreef rival het volgende:
Nog ff een maandje ofzo mensen, daarna mogen jullie weer genieten van de depressieve, natte, koude en donkere dagen
Misschien wel 8.quote:
Warme chocolademelkquote:Op maandag 21 juli 2025 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Goed te combineren met gevulde speculaas
Awwyeah, alleen nat worden als je naar buiten gaat, niet als je alleen stil zit.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:49 schreef rival het volgende:
Nog ff een maandje ofzo mensen, daarna mogen jullie weer genieten van de depressieve, natte, koude en donkere dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |