Ik verbaas me nergens meer over.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:24 schreef Annika2016 het volgende:
Ik keek vanmorgen naar de Stories van Chantal Bles. Staat ze te verkondigen dat ze zo slecht slapen op vakantie omdat hun zoon weer in bed plast. Kind is 7 jaar, weliswaar wordt hij niet meer herkenbaar in beeld gebracht social media. Maar deze mensen zijn zo bekend, stonden dit weekend nog groot in de extra bijlage van de Telegraaf. Dan ga je toch zoiets privé van je kind niet vertellen?? Heb soms het idee dat influencers niet meer doorhebben of weten wat te privé is om online te gooien. Ik vind het zielig voor dat jongetje.
En het ook alles online gooit. MB heeft er een handje van om met andermans moment aan de haal te gaan (bruiloften, babyshowers etc.) Alles voor de AANDACHT.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zat er met open mond naar te kijken.
Robert Doornbos werd ook flink te kakken gezet door de juicechannels vandaag. Maar goed dat heeft hij zelf in de hand gewerkt als de geruchten kloppen. Had de stories van Chantal bekeken zonder geluid, maar sneu voor hun zoon. Ondanks dat hij niet meer herkenbaar in beeld wordt gebracht zou iedereen hem denk ik wel herkennen. Zeker als hij met z'n ouders is. Evengoed heeft die jongen dus nul privacy.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over.
Vind dit wel een gezin waarvan ik denk; ze doen het anders voor dan hoe de werkelijkheid is
Ja ik dacht altijd dat zij nog vrij jong was (door o.a. taalgebruik en manier van doen) maar blijkbaar is het gewoon een vrouw van 37quote:Op zondag 20 juli 2025 21:14 schreef Schevetuin het volgende:
Geen momfluencer (maar dat is ook niet meer dit topic toch?), wel iemand die ik volg: caravdrijkenvec. Volgt iemand haar ook? Meine gutte wat vind ik haar soms grof (en haar volgers ook)
Hij is echt niet happy.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De poly is weer helemaal happy de peppie in veel te kleine bikini.
Op de foto van hun drieën vind ik Koen er moe uitzien.
Hij is echt niet happy.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De poly is weer helemaal happy de peppie in veel te kleine bikini.
Op de foto van hun drieën vind ik Koen er moe uitzien.
Nou ja, ze moeten wel compenseren voor de jaarlijkse "naakt" foto parade in Mallorca hè? MB die zichzelf nog even close up in bikini plaatst voor haar (vermeende) lover.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:47 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Jacqueline was van de week bikini’s aan het uitzoeken die ze nog paste.. ik had ff een paar nieuwe gekocht als ik haar was, paar maten geoter. Een Braziliaan broekje oké snap ik; is niet bedekt. Maar dit broekje is gewoon veel te klein 🫣
Wij schrijven wat we zien. Je bent toch niet blind.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef LeSage het volgende:
Wat is dat hier toch met sommige forumleden dat het wel lijkt alsof ze hopen dat de poly uit elkaar gaat? Heb je dan je gelijk?
Ja zo’n selectieve moraal, vermoeiend. 😓 Ze preekt op threads en TikTok ook overal dat mensen moeten stoppen met delen wat ze zwaar/negatief vinden aan het ouderschap “want we moeten kinderen beschermen”. En intussen blind voor haar eigen gedragquote:Op maandag 21 juli 2025 01:19 schreef Nieve het volgende:
Dus Sanneke die laatst zei dat ze niet alles van haar zoon wil delen en dus ook niet wat hij op een dag eet, diezelfde Sanneke post eerst in tekst dat haar zoon de hele nacht scheten laat en vervolgens ook in geluid. Wtf? Ik vind het vrij bizar dat het ventje zoveel lucht produceert, maar nog bizarder dat moeders het vervolgens opneemt en online gooit. Wederom zo’n moraalridder die er alleen 1 is als het haar uitkomt.
Zo klinkt het inderdaad wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:59 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar die ‘scheten’ laat hij toch met z’n mond? Alsnog een beetje raar om te laten horen natuurlijk
En dat je aardig moet zijn. Wat ze zelf lang niet altijd is.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ja zo’n selectieve moraal, vermoeiend. 😓 Ze preekt op threads en TikTok ook overal dat mensen moeten stoppen met delen wat ze zwaar/negatief vinden aan het ouderschap “want we moeten kinderen beschermen”. En intussen blind voor haar eigen gedrag
Volgens mij is er juist alleen maar gezegd dat men hoopt dat het niet zo is.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef LeSage het volgende:
Wat is dat hier toch met sommige forumleden dat het wel lijkt alsof ze hopen dat de poly uit elkaar gaat? Heb je dan je gelijk?
Als er iemand onaardig is, is het Sanneke wel. Met haar sneren naar iedereen die het niet eens is met haar. En sneren dat mensen, die waarschijnlijk daadwerkelijk een baan hebben en niet op een ander tijdstip naar de supermarkt kunnen,op zaterdag in haar aura komen staan.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat je aardig moet zijn. Wat ze zelf lang niet altijd is.
Wat een rare opmerking. Je interpreteert wat je ziet (doen we hier allemaal) en je kunt die foto echt compleet anders zien als je zou willen.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:37 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Wij schrijven wat we zien. Je bent toch niet blind.
Ik zeg niet dat iedereen zo denkt, maar bij sommige posters heb ik dat gevoel wel ja. Soort afgunstige sensatie.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij is er juist alleen maar gezegd dat men hoopt dat het niet zo is.
Ik hoop ook dat het niet zo is, de kinderen van Jacqueline hebben net een scheiding achter de rug.
Ik heb ook niks met de juicechannels die van alles naar buiten brengen, ik vind dat dat aan hun zelf is. Ik denk ook dat ze een heel hectische tijd achter de rug hebben die voor geen enkele relatie fijn is.
Ik vind alleen dat Koen er vermoeid uit ziet op de foto.
Is puur vanwege die juicechannels. Als dat niet was gebeurd had er geen haan gekraait naar het feit dat Michelle nu meer alleen doet of er minder poly foto's gedeeld werden.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:04 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen zo denkt, maar bij sommige posters heb ik dat gevoel wel ja. Soort afgunstige sensatie.
Ze blijft maar foto’s delen in bikini terwijl ze er niet gezond uit zietquote:Op maandag 21 juli 2025 08:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is puur vanwege die juicechannels. Als dat niet was gebeurd had er geen haan gekraait naar het feit dat Michelle nu meer alleen doet of er minder poly foto's gedeeld werden.
Misschien was er wel gezegd dat het opviel, maar ik geloof niet dat het dan nu ook allemaal zo onder een vergrootglas gelegd zou worden.
Die filmpjes 🤦♀quote:Op maandag 21 juli 2025 08:23 schreef Henrike het volgende:
Die terug naar liefde haar kwarrel is jarig
Misschien kan ze hem een mooi shirt kopen als cadeau.
Waarom moet dat mannetje altijd met ontbloot bovenlijf lopen?
En dan dat gezever over hun relatie, ze gingen te snel , joh dat hadden we al gelijk gezien.
Maar nee ze hebben nog geen relatie.
Liggen wel een weekend continu in een kingsize bed in een hotel en plaatsen van die " je kunt wel raden wat we doen" filmpjes.
Tsja als je nou al weet dat je vorige keer te snel ging moet je het misschien nu ff anders doen.
Maar nee , haar kwarrel is blijkbaar niet te weerstaan, echt , en dan ook nog een masterclass promoten hoe het werkt,
Toch totaal niet geloofwaardig.
Ja echt heel heftig.. Al die kinderen ook meteen de baby laten vasthouden.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben je net bevallen en dan komt zij met het hele gezin inclusief 4 kinderen op dag 1 of 2 al op bezoek.
Dit kan niet echt zijn. Toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 08:23 schreef Henrike het volgende:
Die terug naar liefde haar kwarrel is jarig
Misschien kan ze hem een mooi shirt kopen als cadeau.
Waarom moet dat mannetje altijd met ontbloot bovenlijf lopen?
En dan dat gezever over hun relatie, ze gingen te snel , joh dat hadden we al gelijk gezien.
Maar nee ze hebben nog geen relatie.
Liggen wel een weekend continu in een kingsize bed in een hotel en plaatsen van die " je kunt wel raden wat we doen" filmpjes.
Tsja als je nou al weet dat je vorige keer te snel ging moet je het misschien nu ff anders doen.
Maar nee , haar kwarrel is blijkbaar niet te weerstaan, echt , en dan ook nog een masterclass promoten hoe het werkt,
Toch totaal niet geloofwaardig.
Maar voordat er überhaupt iets op de juicechannels te lezen was, ging het er toch al over dat er iets aan de hand leek? Omdat MB veel was afgevallen, JvP juist wat aangekomen en het allemaal al minder #maximaalgenieten was.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is puur vanwege die juicechannels. Als dat niet was gebeurd had er geen haan gekraait naar het feit dat Michelle nu meer alleen doet of er minder poly foto's gedeeld werden.
Misschien was er wel gezegd dat het opviel, maar ik geloof niet dat het dan nu ook allemaal zo onder een vergrootglas gelegd zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |