Ik denk dat ik de filmpjes van de sleutel in het slot, de piepende bakfiets rem wel ga missen. Vind dat ze dat best even kan dirnquote:Op zondag 20 juli 2025 17:30 schreef Julie81 het volgende:
Heel eerlijk, merendeel is helemaal niks qua content zonder kinderen.
AM gaat deze week offline. Tsja wat valt er ook te delen als de kinderen niet thuis zijn?!
Haha. Ik kan kruipend erheen. 🙈quote:Op zondag 20 juli 2025 19:57 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze vliegen hier bijna nooit langs, woon vast aan de verkeerder kant 🤭
Ook echt onopvallend kraagje zo.. misschien wacht ze tot hij stopt met lichtgevenquote:Op zondag 20 juli 2025 20:04 schreef Henrike het volgende:
Hoe lang draagt Judith deze trui nu al achter elkaar?
😂😂😂quote:Op zondag 20 juli 2025 20:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ook echt onopvallend kraagje zo.. misschien wacht ze tot hij stopt met lichtgeven
Ik dacht dat het een pyjama was. Maar het is zo’n setje van een t-shirt en korte broek. Heel leuk hoor voor een kind van een jaar of vier.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:04 schreef Henrike het volgende:
Hoe lang draagt Judith deze trui nu al achter elkaar?
😂😂😂quote:Op zondag 20 juli 2025 20:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanne (onsgezin…) kocht een nieuw tafeltje. Te hoog als salontafel maar meneer had er een plan B voor. Dat heeft ie wel vaker😬
Ik zat er met open mond naar te kijken.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Lijkt me intens als MB haar bff zijnde: MB die iedere dag je baby komt knuffelen en kusjes geeft en in de avond daar zit terwijl jij nog flink loopt te bloeden. En vervolgens wordt je 2 dagen oude kindje ook nog even voor 180k volgers op Instagram geslingerd meerdere keren.
Ik neem aan dat de moeder in kwestie hiervoor toestemming heeft gegeven en daarbij, die kan ook zelf natuurlijk goed aangeven als ze MB niet elke avond op haar bank wil hebben.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Lijkt me intens als MB haar bff zijnde: MB die iedere dag je baby komt knuffelen en kusjes geeft en in de avond daar zit terwijl jij nog flink loopt te bloeden. En vervolgens wordt je 2 dagen oude kindje ook nog even voor 180k volgers op Instagram geslingerd meerdere keren.
Ik zou er niet aan moeten denken. Lekker tot rust komen in je eigen baby-bubbel is er niet bij zo.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ben je net bevallen en dan komt zij met het hele gezin inclusief 4 kinderen op dag 1 of 2 al op bezoek.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Nee, maar schrikken (maar niet onverwacht) Hopelijk komt ze er goed uit en wordt haar eetstoornis nu goed aangepakt.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:11 schreef Bootje68 het volgende:
Zal rustig worden hier met al die fluflu's op vakantie van de gram.....
Iemand die misschien Pascal Haas volgt en weet wat er gebeurd is?
Oh, ga haar eens opzoeken!quote:Op zondag 20 juli 2025 16:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Mamas meisje heeft haar kinderen niet herkenbaar in beeld en is toch ook bijv. naar Legoland geweest begin dit jaar (of vorig jaar)?. Zijn moet wel echt haar best doen om goede content te maken, maar gooit de kids niet te grabbel.
Het kan dus wel.
Maarja, daar moet je wel wat voor doen.
Moet hardop lachen, geen idee haha! Oh my en zij met dat kinder gezichtje... 🙈 #beelddenkerquote:Op zondag 20 juli 2025 18:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Staat Cap D’Agde niet ook bekend als swingers gebied 🫣
Volgens het bericht wat via haar ouders werd geplaatst is ze opgenomen.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:11 schreef Bootje68 het volgende:
Ja ik volg die. Ik mis alleen net d'r berichten. Ik zie alleen de laatste 2.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:11 schreef Bootje68 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |