Volgens mij maken Kelly en Kimberly vaak samen content. Of althans dat deden ze.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:24 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik kende haar nog niet. Wat een hoop tenenkrommende content met dat slechte acteerwerk. Sommige filmpjes deden me denken aan de content van Kimberly (newborn fit mama). Echt 0.0 acteerskills, en dan dat playbacken.. leuk hoor, als je 15 jaar bent. Nouja, hopelijk hebben ze er zelf lol in.
Ah oke, dat verbaast me niet. Je ziet soms aan de content welke influencers er met elkaar omgaan. Dezelfde challenges/dansjes/'grappen'/samenwerkingen.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij maken Kelly en Kimberly vaak samen content. Of althans dat deden ze.
Een week geleden ofzo had ze ook haar threads op privé gezet. Voor een dag, ongeveer. Ze zal de aandacht wel missen.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:04 schreef Henrike het volgende:
Dbm neemt ook even een brake van social
Media
Maar niet herkenbaar in beeld betekent m.i. niet dat de kinderen niet worden gebruikt voor reclame. Een reisje Legoland krijgt een influencer zonder kinderen niet lijkt mij. Wel of niet herkenbaar, kinderen worden ingezet om geld of spullen te verdienen.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Mamas meisje heeft haar kinderen niet herkenbaar in beeld en is toch ook bijv. naar Legoland geweest begin dit jaar (of vorig jaar)?. Zijn moet wel echt haar best doen om goede content te maken, maar gooit de kids niet te grabbel.
Het kan dus wel.
Maarja, daar moet je wel wat voor doen.
Voor de 2e keer in korte tijd naar de ballonfeesten met een kind die (volgens moeders zelf) ook nogal prikkelgevoelig is. 😉quote:Op zondag 20 juli 2025 16:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan ze even 'anoniem' wat dingen doen die iemand met een burn out niet kan handelen.
Mwah... bij mamas meisje durf ik dat te betwijfelen. Natuurlijk, je gaat niet naar Legoland zonder kinderen. Of nou ja, ik niet in ieder geval. Maar ze zet de kinderen nooit in. Ik weet niet hoe ze heten, ze poseren nooit, zitten niet in samenwerkingen. Maar inderdaad, daar moet ze inderdaad wel hard voor werken, want hierdoor staat ze ook 1-0 achter.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar niet herkenbaar in beeld betekent m.i. niet dat de kinderen niet worden gebruikt voor reclame. Een reisje Legoland krijgt een influencer zonder kinderen niet lijkt mij. Wel of niet herkenbaar, kinderen worden ingezet om geld of spullen te verdienen.
Ik zie toch meerdere posts waarin zij winkels en bedrijven tagt en waar de kinderen in te zien zijn. Weliswaar onherkenbaar maar ze zitten er wel in.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:34 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Mwah... bij mamas meisje durf ik dat te betwijfelen. Natuurlijk, je gaat niet naar Legoland zonder kinderen. Of nou ja, ik niet in ieder geval. Maar ze zet de kinderen nooit in. Ik weet niet hoe ze heten, ze poseren nooit, zitten niet in samenwerkingen. Maar inderdaad, daar moet ze inderdaad wel hard voor werken, want hierdoor staat ze ook 1-0 achter.
Staat Cap D’Agde niet ook bekend als swingers gebied 🫣quote:Op zondag 20 juli 2025 16:05 schreef Jannetje91 het volgende:
Oke, ik beken. Toch wel jaloers als ik zie waar bijvoorbeeld Kelly Caresse uitgenodigd wordt. Ziet er echt super leuk uit, helemaal voor de kids.
En ja tuurlijk ben ik blij dat mn kids niet te grabbel gooi voor een vakantie, maar als ik bedenk wat ik we hier thuis moesten aftikken voor de vakantie... dan vind ik dat toch ff slikken 😅
Haha ja! Swingersparadijs 😂quote:Op zondag 20 juli 2025 18:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Staat Cap D’Agde niet ook bekend als swingers gebied 🫣
Dat is waar, maar ik vind het wel ietwat anders. Zij deelt maar weinig over haar eigen kinderen en geeft ook aan dat ze daardoor vaak deals misloopt.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar niet herkenbaar in beeld betekent m.i. niet dat de kinderen niet worden gebruikt voor reclame. Een reisje Legoland krijgt een influencer zonder kinderen niet lijkt mij. Wel of niet herkenbaar, kinderen worden ingezet om geld of spullen te verdienen.
Heb ik haar nou weer gemist.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:27 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Voor de 2e keer in korte tijd naar de ballonfeesten met een kind die (volgens moeders zelf) ook nogal prikkelgevoelig is. 😉
#wereldvrouwquote:Op zondag 20 juli 2025 19:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom is Judith aan het opsommen waar ze vanaf 2010 geweest is en voor hoe lang?
Klinkt echt weer enorm "kijk mij eens ondernemend zijn" 🤦♂️
Ze zou gisteren maar toen moest ze met “een familielid” naar de dokterswacht (waarschijnlijk omdat ze ervaring heeft en goed de weg weet 🤣) dus gaat ze vanavond als ik het goed begrepen heb.quote:
Ze zei dat ze net afgestudeerd was (verbeterde zichzelf) maar dan nogquote:Op zondag 20 juli 2025 19:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
#wereldvrouw
Ik ben vooral verbaasd dat zij in 2010 student was. Ze is toch al eind 40? Is dat dan het gevolg van nooit naar school gaan? Dat je nog veel langer in dat systeem zit waar je zo tegenaan schopt? Of heeft ze daarvoor iets anders gedaan en is ze later (weer) gaan studeren?
Judith heeft inderdaad meerdere studies gedaan die niet bevielen en kwam uiteindelijk pas op haar 28e op de academie voor verloskunde, geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
#wereldvrouw
Ik ben vooral verbaasd dat zij in 2010 student was. Ze is toch al eind 40? Is dat dan het gevolg van nooit naar school gaan? Dat je nog veel langer in dat systeem zit waar je zo tegenaan schopt? Of heeft ze daarvoor iets anders gedaan en is ze later (weer) gaan studeren?
Ik ken genoeg mensen, studerend en/of werkend, die de wereld ontdekken. Die maken er niet zo’n ding van. Maar zij moet natuurlijk weer benadrukken hoe reislustig ze is.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zei dat ze net afgestudeerd was (verbeterde zichzelf) maar dan nog
Ik ben ongeveer even oud
Als je niet van school houd maar wel bezig blijft tot in je 30ste 🤔
Ze doet ook net of het iets heel raars is 🤷
En dan zit je dus heel lang in het systeem waar je allergisch voor bent.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Judith heeft inderdaad meerdere studies gedaan die niet bevielen en kwam uiteindelijk pas op haar 28e op de academie voor verloskunde, geloof ik.
Hmmm nou ik kijk wel uit het raam.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze zou gisteren maar toen moest ze met “een familielid” naar de dokterswacht (waarschijnlijk omdat ze ervaring heeft en goed de weg weet 🤣) dus gaat ze vanavond als ik het goed begrepen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |