abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218272472
Afgelopen zaterdag ging het niet goed, zakte weg in een coma. Nu opgenomen op de IC en/of hartbewaking.
pi_218272544
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:21 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ja ik volg die. Ik mis alleen net d'r berichten. Ik zie alleen de laatste 2.
Er stond eerst dat ze zaterdag bijna in coma raakte en nu op de IC ligt aan de hartbewaking.
pi_218272550
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:27 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Er stond eerst dat ze zaterdag bijna in coma raakte en nu op de IC ligt aan de hartbewaking.

Edit: zie nu dat iemand al geplaatst had.
pi_218272570
quote:

[..]
Ach. Hopelijk komt ze er boven op.
pi_218272586
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:42 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nou dan swing ik snel een deurtje verder… brrrr 😂
Misschien wil KC wel een sexy dansje doen
pi_218272589
Ik mis thehome.and.thekid al echt een hele poos, ineens radiostilte van de ene op de andere dag. Vond haar ook altijd heel leuk om te volgen.
pi_218272608
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 20:04 schreef Henrike het volgende:
Hoe lang draagt Judith deze trui nu al achter elkaar?
Is dat niet dat krokante setje dat ze laatst een dag of 5 achter elkaar in de hitte aanhad?
pi_218272663
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is dat niet dat krokante setje dat ze laatst een dag of 5 achter elkaar in de hitte aanhad?
Ja! Dort ze nu mogelijk ook. Zal d'r neus ook kapot zijn? Gaat toch echt stinken en plakken met dit weer 🤢
pi_218272685
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Klopt. Heeft ze gekocht tijdens dat weekend zeilen. Is haar favoriete setje.
pi_218273125
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:31 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik mis thehome.and.thekid al echt een hele poos, ineens radiostilte van de ene op de andere dag. Vond haar ook altijd heel leuk om te volgen.
Inderdaad die mis ik al een hele tijd! Vond haar heel leuk om te volgen. Hopelijk komt ze weer terug!
pi_218273137
quote:

[..]
Heel erg, voor haar zelf maar ook haar ouders en familie.
Ze zag er de laatste tijd ook echt niet goed uit.. Hopelijk komt ze hier bovenop.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_218273161
Mijn god, voor die Pascal Haas had ik wel even een trigger warning kunnen gebruiken, ik schrik me dood 😅. Jeetje. Wat eng. En erg.
  Moderator / Colorchick zondag 20 juli 2025 @ 22:30:05 #113
382129 crew  Donna
pi_218273296
LaurieGauvinn doet het heel goed na anorexia. Die volg ik wel, leuke meid.
Hopelijk komt Pascal er ook weer bovenop, maar ik kan haar niet volgen.
pi_218273312
De poly is weer helemaal happy de peppie in veel te kleine bikini.
Op de foto van hun drieën vind ik Koen er moe uitzien.
pi_218273388
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De poly is weer helemaal happy de peppie in veel te kleine bikini.
Op de foto van hun drieën vind ik Koen er moe uitzien.
Jacqueline was van de week bikini’s aan het uitzoeken die ze nog paste.. ik had ff een paar nieuwe gekocht als ik haar was, paar maten geoter. Een Braziliaan broekje oké snap ik; is niet bedekt. Maar dit broekje is gewoon veel te klein 🫣
pi_218273401
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 22:47 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Jacqueline was van de week bikini’s aan het uitzoeken die ze nog paste.. ik had ff een paar nieuwe gekocht als ik haar was, paar maten geoter. Een Braziliaan broekje oké snap ik; is niet bedekt. Maar dit broekje is gewoon veel te klein 🫣
Ik vind het ergens wel knap dat ze er zo bij durven lopen, want ik heb daar dus de ballen niet voor. Heb alleen maar t idee dat iedereen naar me kijkt (en dan niet op een goeie manier). Maar te klein is idd wel weer anders dan (alleen maar) niks verhullend
  Moderator / Colorchick zondag 20 juli 2025 @ 22:49:43 #117
382129 crew  Donna
pi_218273404
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 22:05 schreef Hannah12345 het volgende:
Mijn god, voor die Pascal Haas had ik wel even een trigger warning kunnen gebruiken, ik schrik me dood 😅. Jeetje. Wat eng. En erg.
Ik snap dat je er van schrikt, maar ze is ziek he, echt heel erg ziek.
Iedereen ziet hetzelfde en ik zou het waarderen als ik niet nog 10 reacties met 'eng' etc. hierover tegen ga komen. :Y

Danku!
pi_218273426
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:00 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de moeder in kwestie hiervoor toestemming heeft gegeven en daarbij, die kan ook zelf natuurlijk goed aangeven als ze MB niet elke avond op haar bank wil hebben.
Als echte vriendinnen ben je toch altijd welkom, tenminste dat is bij mij zo . Juist heerlijk vond ik dat, en er zal wel toestemming voor worden gegeven, mb lijkt mij niet iemand die dat niet vraagt
pi_218273436
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 22:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap dat je er van schrikt, maar ze is ziek he, echt heel erg ziek.
Iedereen ziet hetzelfde en ik zou het waarderen als ik niet nog 10 reacties met 'eng' etc. hierover tegen ga komen. :Y

Danku!

Dat ze heel erg ziek is snap ik. Ik ben zelf twee mensen verloren aan deze ziekte die er op het laatst vergelijkbaar uitzagen. Ik zeg 'eng' omdat ik het er oprecht eng uit vind zien. Niet vanuit sensatie o.i.d. Ik vind het ontzettend triest wanneer ik dit zie, en ik hoop dat ze het gaat redden.
pi_218273447
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:11 schreef Bootje68 het volgende:
Zal rustig worden hier met al die fluflu's op vakantie van de gram.....
Iemand die misschien Pascal Haas volgt en weet wat er gebeurd is?
Ik volg haar maar idd geen pats meer gezien. Ik ben geblokkeerd, had opgemerkt dat ik vond dat ze er steeds slechter uit ging zien. Ze dronk zgn een milkshake maar je zag gewoon dat ze het niet doorslikte. Naar mijn gevoel hield ze iedereen aan het lijntje dat ze goed bezig was. Ik vind het enorm triest als er nu iets ergs zou zijn maar had het wel verwacht.
  Moderator / Colorchick zondag 20 juli 2025 @ 22:59:52 #121
382129 crew  Donna
pi_218273451
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 22:58 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat ze heel erg ziek is snap ik. Ik ben zelf twee mensen verloren aan deze ziekte die er op het laatst vergelijkbaar uitzagen. Ik zeg 'eng' omdat ik het er oprecht eng uit vind zien. Niet vanuit sensatie o.i.d. Ik vind het ontzettend triest wanneer ik dit zie, en ik hoop dat ze het gaat redden.
Dan heb ik je emoticon verkeerd opgevat. Het kwam wel ietwat zo over op mij daardoor.
No worries. :)
pi_218273469
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 22:47 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ik vind die blote billen sowieso niet echt geweldig als je met je kids op het strand loopt
pi_218273504
Ach die Pascal... ik heb haar wel eens voorbij zien komen op tiktok.
Ik wil haar vooral echt een dikke knuffel geven en zo iemand gewoon beter maken. Volgens mij echt een schat van een meid.
pi_218273569
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 23:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach die Pascal... ik heb haar wel eens voorbij zien komen op tiktok.
Ik wil haar vooral echt een dikke knuffel geven en zo iemand gewoon beter maken. Volgens mij echt een schat van een meid.
Ja dat is ze, maar het is een vreselijke ziekte waar je geen invloed op hebt.
Heel moeilijk ook voor haar naasten.
pi_218273601
Ik keek vanmorgen naar de Stories van Chantal Bles. Staat ze te verkondigen dat ze zo slecht slapen op vakantie omdat hun zoon weer in bed plast. Kind is 7 jaar, weliswaar wordt hij niet meer herkenbaar in beeld gebracht social media. Maar deze mensen zijn zo bekend, stonden dit weekend nog groot in de extra bijlage van de Telegraaf. Dan ga je toch zoiets privé van je kind niet vertellen?? Heb soms het idee dat influencers niet meer doorhebben of weten wat te privé is om online te gooien. Ik vind het zielig voor dat jongetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')