Zou Rutte niet stiekem mee posten in POL?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij altijd wel af of BN-ers, politci sporters etc. Fok ooit hebben gevonden of mee hebben gepost.
Ook richting Lotto. Hij had gesolliciteerd voor de rol van ploegmanager maar werd niet eens uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:46 schreef Kloit het volgende:
Sneertje van Jan. Stulkje rancune richting Visbeek.
Toch zou je hem ook 19 jaar kunnen geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
Leeftijd is ook niet aardig voor hem met 33 jaar
Nairo complex tegelijk heel jong en heel oud lijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch zou je hem ook 19 jaar kunnen geven.
Wel de luisterboekversie neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor hij gaat slapen leest Dielon iedere dag een verhaaltje van Dikkie Dik.
Heeft waarschijnlijk nauwelijks tijd gehad om te schijten zelfs, je wordt wel geleefd dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thymen zit nog steeds in zijn raceoutfit.
En de hersenen van Dylan Teuns.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:59 schreef Kloit het volgende:
[..]
Net zo traag als de verbinding in de Pyreneeën.
De wat?quote:
Ziet er wel gaaf uitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:02 schreef Felagund het volgende:
Mistflarden komen door het beeld voorbij.
In ieder geval niet de maniakale Karrel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:03 schreef Kloit het volgende:
[..]
Goede setting voor een horrorfilm. Wie zou er als eerste sneuvelen?
Inderdaad. We hebben gewonnen, de koning is dood, leve de koning, die vibe, daar reken ik wel op.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel begon de afgelopen dagen wat kritisch te worden op Pogacar en UAE, nu de ploeg Wellens heeft laten winnen zal die kritiek ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |