Gaat zo broeien in de folie..quote:
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.quote:
I’m having a friend for dinnerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je niet bewaren maar gewoon vers consumeren.
Je doet aan koudfrituren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt best mee. Als binnen 20 graden is wil prima
Silence of the Lambsquote:
Shoarmaquote:
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft niet dezelfde voldoeningquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een markt ofzo, dan heb je het in 10 minuten gedaan![]()
![]()
Maar feli
Heb je daar 700 uur in gestoken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
Na ruim 700 uur is het voor de eerste keer gelukt om twee watermeloenen te combinerenHet zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik ben er heel blij mee
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap er inderdaad helemaal niks vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |