SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mod om een triootje te doen doet het niet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zou er nu helemaal mee kappen als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
klopt niks te maken met paiq dit. maar die ik langer kende en wel eens wat over vertelde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Enkel, dubbel of trio wrap?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld. Maar geeft niet, aan het eind is het ontwikkeld.
[..]
Ja, waarom niet?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met dit weer?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld. Maar geeft niet, aan het eind is het ontwikkeld.
[..]
Ja, waarom niet?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het veel koeler zijn daar, zo dicht bij de poolcirkel?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ook geen koevoet toevallig?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb m'n glassnijder niet bij me toevallig.![]()
Home is where my wifi connects automatically...?
Het vliegveld van Stockholm is dus thuis
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoog in het noorden inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het veel koeler zijn daar, zo dicht bij de poolcirkel?![]()
![]()
er gaat niets boven groningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ook erg belangrijk.
Al denk ik 3 kleuren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
er gaat niets boven groningenZou nu wel in Denemarken willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
why?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou nu wel in Denemarken willen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanaf jou ben je al op de helft jaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij gaan er wel eens een dagje naartoe. Prima te doen met de auto.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owja, even geen rekening mee gehouden... Maar inderdaad, scheelt een hoop. Gewoon richting Hamburg en vanaf daar naar boven richting Denemarken. Vanaf hier naar bijv. Aabenraa is 4,5 uur rijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vanaf jou ben je al op de helft ja![]()
misschien ga ik er volgend jaar heen met japiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, even geen rekening mee gehouden... Maar inderdaad, scheelt een hoop. Gewoon richting Hamburg en vanaf daar naar boven richting Denemarken. Vanaf hier naar bijv. Aabenraa is 4,5 uur rijden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bon appetit!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef Sally het volgende:
Verlate Luns in Bels!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef Sally het volgende:
Verlate Luns in Bels!
Echt zo'n restaurant café aan de weg. Vooral wielrenners en zo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
goede appetit, wat is dat met ei?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef Sally het volgende:
Verlate Luns in Bels!
Echt zo'n restaurant café aan de weg. Vooral wielrenners en zo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
De trein was erger. En druk en kort. Over twintig minuten pas de bus. Ik blijf maar lekker even in de koele spoortunnel zitten.
Je moet wat als je een beetje wilt tuinieren.🐙![]()
Bohquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wanneer ging je kijken voor eens cooter?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
De trein was erger. En druk en kort. Over twintig minuten pas de bus. Ik blijf maar lekker even in de koele spoortunnel zitten.
Je moet wat als je een beetje wilt tuinieren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Normaal drink ik die ook, maar zag nu deze staanquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh
[ afbeelding ]Zo die tolt wel heel hard rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn sims doen woohoo
ze zijn moe
daarna gaat de ene sim meteen slapen
de andere staat op uit bed en wil op de bank gaan slapen
hoe slecht was deze woohoo mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor het einde van de zomervakantie. Moet nog even wat dingen regelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wanneer ging je kijken voor eens cooter?🐙![]()
Doet mij denken aan van die kuntsschaatsrijdersquote:
Hoever moet je dan steeds reizen om daar heen te gaan?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je gaat tuinieren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Je moet wat als je een beetje wilt tuinieren.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hemelsbreed of in uren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoever moet je dan steeds reizen om daar heen te gaan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets meer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoever moet je dan steeds reizen om daar heen te gaan?🐙![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Uhu. Ik dacht aan iemand die speed op heeftquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet mij denken aan van die kuntsschaatsrijders![]()
![]()
Mooi, stuur maar hierheen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:32 schreef Sally het volgende:
En zo zag én hoorde je deze onweersbui al aankomen
[ link | afbeelding ]
wat is dat met ei op je bord?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:32 schreef Sally het volgende:
En zo zag én hoorde je deze onweersbui al aankomen
[ link | afbeelding ]
Klinkt gevaarlijk realistischquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn sims doen woohoo
ze zijn moe
daarna gaat de ene sim meteen slapen
de andere staat op uit bed en wil op de bank gaan slapen
hoe slecht was deze woohoo mensenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Komt er wel op neer dat ik in een gemiddelde werkweek, zonder vertragingen, minimaal 12 uur in het OV spendeer, in de praktijk meer. Als het dan ook nog een uur lang staan is in een broeierig sardineblik, word je het snel moe.quote:🐙![]()
Hopelijk morgen onweer hier, ze zeggen van wel..maar op buienradar zie ik nog niks"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan ook zomaar ontstaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
Hopelijk morgen onweer hier, ze zeggen van wel..maar op buienradar zie ik nog niks![]()
![]()
En de beide sletjes kregen een baby op dezelfde dag
Trotste mama van Ambar
Mooi toch. Kunnen ze hun miserabele verjaardag samen vieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En de beide sletjes kregen een baby op dezelfde dag![]()
Strammer Max,quote:
Und luxuriöses Käse-Schinken-ToastOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vanuit Antwerp gaat het wel Noord ja, maar naar NW... Zorrie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een uur geleden was het nog een liefdesvol driehoeksverhoudingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En de beide sletjes kregen een baby op dezelfde dagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tijd is geld in de simsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een uur geleden was het nog een liefdesvol driehoeksverhoudingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanuit Antwerp gaat het wel Noord ja, maar naar NW... Zorrie.![]()
![]()
Gaatjesfolie!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Niemand wil, vinden het te warm enzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik mis wel de gimmick die er vroeger in zat dat als je boeken kocht, je boekenkasten ook voller werdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De vrouwelijke sims laten zich bezwangeren om de mannelijke sim financieel uit te kledenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Liev, wanneer ga je weer eens over me heen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De vrouwelijke sims laten zich bezwangeren om de mannelijke sim financieel uit te kledenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Of een mod hebben voor kinderalimentatie en dan "per ongeluk" zwanger worden van je klant die heel toevallig een rijke sim is om extra geld te krijgen, maar het kind slecht verzorgen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien toch eens overwegen om de foliekamer, en alléén de foliekamer, te voorzien van airco.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Niemand wil, vinden het te warm enzo.🐙![]()
Zelfs in Sims zijn vrouwen niet te vertrouwenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is een hele goeie vraag, waar ik even geen antwoord op hebquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Liev, wanneer ga je weer eens over me heen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie vraag, waar ik even geen antwoord op heb
BBQ-boodschapjes doen, beetje werken, bbqenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen verkeerd ideequote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien toch eens overwegen om de foliekamer, en alléén de foliekamer, te voorzien van airco.![]()
![]()
Misschien vandaag nog, maar misschien ook morgen pasquote:
"schat ik heb het warm"quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien toch eens overwegen om de foliekamer, en alléén de foliekamer, te voorzien van airco.
"oke, dan ga ik je maar eens inwikkelen"
"geen zin in nu eigenlijk"
"nou dan mag je het lekker warm hebben kut"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh
[ afbeelding ]Er zijn 2 versies van, eentje van @I. en eentje van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
worstjes?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:47 schreef MooieTop6 het volgende:
BBQ-boodschapjes doen, beetje werken, bbqenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eind van de maandquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Liev, wanneer ga je weer eens over me heen?![]()
![]()
Uh oh.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
"schat ik heb het warm"
"oke, dan ga ik je maar eens inwikkelen"
"geen zin in nu eigenlijk"
"nou dan mag je het lekker warm hebben kut"🐙![]()
epilepsie much?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn 2 versies van, eentje van @:I. en eentje van mij
[ afbeelding ][ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jammer voor je johquote:
Moet wel zeggen ik zie hoop vrouw als ik ff stukje terug scroll. dus oke het fok forum is nog niet helemaal opgegeven als "te rustig plekje". waar vrouwen niet meer langs durven.
Zo verteld het staats journaal trouwens. \
julli vaak mee te maken?Do what you love, love what you do!![]()
https://www.nporadio1.nl/(...)-vinden-te-vermijdenquote:
helt dus van jullie vrouwen bijna. dus oke zal er hier eentje bijzitten vast ook?Do what you love, love what you do!![]()
ach ja ik zal lief zijn nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal als we Kree’s posts lezen.maar dan nog he.
Do what you love, love what you do!![]()
Originele post:quote:
"jammer voor je joh"
Interpretatie:
Een luchtige, misschien wat sarcastische reactie op iets wat iemand eerder heeft gezegd of meegemaakt. Het ":P" suggereert dat het niet serieus of gemeen bedoeld is, eerder plagerig.
"Moet wel zeggen ik zie hoop vrouw als ik ff stukje terug scroll. dus oke het fok forum is nog niet helemaal opgegeven als 'te rustig plekje'. waar vrouwen niet meer langs durven."
Interpretatie:
De schrijver zegt dat hij, als hij terugscrollt in het forum, best wat vrouwen (of vrouwelijke gebruikers) ziet posten.
Hij stelt daarmee dat het FOK! Forum dus nog steeds actief is, in ieder geval wat betreft vrouwelijke aanwezigheid.
De opmerking lijkt te reageren op een eerdere opmerking of beeld dat het forum dood of onaantrekkelijk zou zijn geworden, vooral voor vrouwen.
"Zo verteld het staats journaal trouwens."
Interpretatie:
Ironisch of cynisch bedoeld.
De gebruiker suggereert dat de “officiële” lezing (bijv. mainstream media, of gevestigde meningen) is dat het forum stil, dood of niet meer populair is.
Door het “staats journaal” te noemen (mogelijk een sarcastische verwijzing naar de NOS of andere media), plaatst hij zichzelf tegenover die officiële versie van de werkelijkheid.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
haha ja leuk je weet dat niemand t leest?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Originele post:
"jammer voor je joh"
Interpretatie:
Een luchtige, misschien wat sarcastische reactie op iets wat iemand eerder heeft gezegd of meegemaakt. Het ":P" suggereert dat het niet serieus of gemeen bedoeld is, eerder plagerig.
"Moet wel zeggen ik zie hoop vrouw als ik ff stukje terug scroll. dus oke het fok forum is nog niet helemaal opgegeven als 'te rustig plekje'. waar vrouwen niet meer langs durven."
Interpretatie:
De schrijver zegt dat hij, als hij terugscrollt in het forum, best wat vrouwen (of vrouwelijke gebruikers) ziet posten.
Hij stelt daarmee dat het FOK! Forum dus nog steeds actief is, in ieder geval wat betreft vrouwelijke aanwezigheid.
De opmerking lijkt te reageren op een eerdere opmerking of beeld dat het forum dood of onaantrekkelijk zou zijn geworden, vooral voor vrouwen.
"Zo verteld het staats journaal trouwens."
Interpretatie:
Ironisch of cynisch bedoeld.
De gebruiker suggereert dat de “officiële” lezing (bijv. mainstream media, of gevestigde meningen) is dat het forum stil, dood of niet meer populair is.
Door het “staats journaal” te noemen (mogelijk een sarcastische verwijzing naar de NOS of andere media), plaatst hij zichzelf tegenover die officiële versie van de werkelijkheid.
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Man3 steekproef
Toe maar. Al beetje rijk mee geworden dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee voor centjes spelen![]()
Nu mergen![]()
150 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Toe maar. Al beetje rijk mee geworden dan?
Ik las het en moest een beetje gniffelenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja leuk je weet dat niemand t leest?
hahaha![]()
ik ook nu. en denk oke hij vat het mss goed samen ja. maar was mijn hele post erover korter.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las het en moest een beetje gniffelenDo what you love, love what you do!![]()
Ik wilde vroeg het huis uit om te kunnen kajakken voor het te warm zou worden. En nu is het al weer 10 uurTijd om het water op te duiken
![]()
![]()
ook lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:08 schreef devzero het volgende:
Ik wilde vroeg het huis uit om te kunnen kajakken voor het te warm zou worden. En nu is het al weer 10 uurTijd om het water op te duiken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:08 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je toch leuk van uit eten
Of bier drinken
oja heb btw niet op paiq gekeken, zou ze nog berichtje hebben gestuurd die laatste?
vond dr wel aardig nl.Do what you love, love what you do!![]()
Snel ga kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:09 schreef kree het volgende:
oja heb btw niet op paiq gekeken, zou ze nog berichtje hebben gestuurd die laatste?
vond dr wel aardig nl.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik moest een scheetje laten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las het en moest een beetje gniffelenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
paiq meid vroeg nu ook waarom ik erop zat. naja. weet niet of meest handige was. maar heb maar gewoon eerlijk gezegd waarom....Do what you love, love what you do!![]()
dat is een beetje als die vraag bij een sollicitatiegesprek van waarom wil je werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:15 schreef kree het volgende:
paiq meid vroeg nu ook waarom ik erop zat. naja. weet niet of meest handige was. maar heb maar gewoon eerlijk gezegd waarom....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:15 schreef kree het volgende:
paiq meid vroeg nu ook waarom ik erop zat. naja. weet niet of meest handige was. maar heb maar gewoon eerlijk gezegd waarom....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niet verkeerd. Wat ik had was zelfgemaakt door vriendin, chocolade en vanille.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb ook ijs.
Maar niet nu. Straks ofzo
[ afbeelding ]![]()
Chocoladequote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Wat ik had was zelfgemaakt door vriendin, chocolade en vanille.
Paiq? Nog nooit van gehoord dus gekeken. Ook voor mij wel geschikt zie ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:15 schreef kree het volgende:
paiq meid vroeg nu ook waarom ik erop zat. naja. weet niet of meest handige was. maar heb maar gewoon eerlijk gezegd waarom....Ik ben heel creatiefquote:Speelse ontmoetingen
Bij Paiq hebben we onder andere het foto-toernooi, speeddates en quizzes om nieuwe mensen te leren kennen.
Tijdens de quiz wordt je door andere Paiqers uitgedaagd om je creatieve kant te laten zien. Bij de speeddate ga je snel in gesprek met iemand die ook nú online is. Of ga voor liefde op het eerste gezicht bij het foto-toernooi!![]()
![]()
ze doet wel leuk. en had nog berichtje terug. Beetje zelfde humor, geen kids enzo wel neefjes etc etc.quote:
zou het denk je dat ik met toeval iemand tref die ik dan leuk vind en andersom?Do what you love, love what you do!![]()
Of waar je jezelf over 5 jaar ziet....quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is een beetje als die vraag bij een sollicitatiegesprek van waarom wil je werkenHow can I make this topic about me?![]()
Nee waarom zit je erop?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
ze doet wel leuk. en had nog berichtje terug. Beetje zelfde humor, geen kids enzo wel neefjes etc etc.
zou het denk je dat ik met toeval iemand tref die ik dan leuk vind en andersom?
Je zei ik heb het maar eerlijk verteldIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik denk dat ze je wil, dat wordt trouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
ze doet wel leuk. en had nog berichtje terug. Beetje zelfde humor, geen kids enzo wel neefjes etc etc.
zou het denk je dat ik met toeval iemand tref die ik dan leuk vind en andersom?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In leven hopelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of waar je jezelf over 5 jaar ziet....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Keiharde kontsex natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee waarom zit je erop?
Je zei ik heb het maar eerlijk verteldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Over 3 wekenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je wil, dat wordt trouwen
How can I make this topic about me?![]()
misschien heb ik dan een huis gekochtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of waar je jezelf over 5 jaar ziet....
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Man, ik dacht dat ik erg was.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:09 schreef kree het volgende:
vond dr wel aardig nl.🐙![]()
Kree heeft het nog steeds over een vrouw waar hij 30 jaar geleden haar handje mocht vasthoudenquote:
Dan kijk je er toch even op? Hoe moeten wij dat nu weten? Echt ongekend dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:09 schreef kree het volgende:
vond dr wel aardig nl.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kijk je er toch even op? Hoe moeten wij dat nu weten? Echt ongekend dit.
IntwineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom regent het hier? Ik ga over 30 minuten bbq man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waait zo weer over.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom regent het hier? Ik ga over 30 minuten bbq man3![]()
even antiregendans doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom regent het hier? Ik ga over 30 minuten bbq man3Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Duurt niet lang.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom regent het hier? Ik ga over 30 minuten bbq man3
Regenbui en onweer gehad. Nu wegIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat komt er nu hier aanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Duurt niet lang.
Regenbui en onweer gehad. Nu wegSame shit, different day
SC hopper present![]()
Alles wat nu valt, valt dan niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom regent het hier? Ik ga over 30 minuten bbq man3
🐙![]()
nouja je kunt het een poging geven ook. tis gratis. us tja he wie weet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Paiq? Nog nooit van gehoord dus gekeken. Ook voor mij wel geschikt zie ik.
[..]
Ik ben heel creatiefDo what you love, love what you do!![]()
Als ik die site zo zie komt het nogal preuts over, niet echt iets voor mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je kunt het een poging geven ook. tis gratis. us tja he wie weet.![]()
is voor hget gewone volkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik die site zo zie komt het nogal preuts over, niet echt iets voor mij.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoef ze alleen een linkje naar dit plaatje te sturen dan:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:43 schreef bondage het volgende:
Op de vraag waarom ik er ben heb ik dan wel een makkelijk antwoord.
🐙![]()
Helaas, ik heb geen zitmaaier. Daar is het ook veel te klein voor, gewoon een eenvoudige grasmaaier.quote:
Ik heb net het stukje van de voortuin gedaan. Nu even bolken, even een lekker koel glas Cassis, en dan achter doen...
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 19-07-2025 17:10:56 ]How can I make this topic about me?![]()
Ik kan me herinneren uit een grijs verleden, toen ik ooit met een schuin oog naar die app gekeken heb, dat er af en toe best mensen met bdsm voorkeuren voorbij kwamen. Oh en of mensen oke waren met dat ze autistisch waren.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik die site zo zie komt het nogal preuts over, niet echt iets voor mij.🐙![]()
Ik heb zin in een cocktail, maar dan kan pas over een halfuur op zijn vroegst.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je kunt hetquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in een cocktail, maar dan kan pas over een halfuur op zijn vroegst.
de pindaloze vlucht is zo vorobijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* gebrokenglas schenkt een lekker koel glas Cassis in voor VT. Mét 3 ijsklontjesquote:
Prijzen vallen op zich wel mee. Bij outsiders betaalde ik 4 euro voor een biertje
Die is allang voorbij, zit in een ander vliegtuig nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt het
de pindaloze vlucht is zo vorobij
Bij de vorige vlucht, eenmaal aan boord was de verklaring voor geen service opeens dat de crew nog geen lunchpauze had gehad en dat ze die op deze (vorige dus) vlucht namen...
Na de vlucht krijgt je altijd een rate my flight en ik heb maar laten weten wat ik ervan vond. 1 ster plus text dat ze best mogen eten maar dat ze het dan niet eerst op allergie moeten gooien.I'm surrounded by morons!
Ja, als het nou patat was, dan oké. Maar ik ga geen 8 euro betalen voor Friet.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als het nou patat was, dan oké. Maar ik ga geen 8 euro betalen voor Friet.
nou weet meer onderhand. ze is wel aardig iig zo ffquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je wil, dat wordt trouwenDo what you love, love what you do!![]()
Ongefrituurde friet voor gg, OKquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als het nou patat was, dan oké. Maar ik ga geen 8 euro betalen voor Friet.
I'm surrounded by morons!
tja dat kan mss wel beetje kloppen ja. hahaha.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik die site zo zie komt het nogal preuts over, niet echt iets voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Is ze rijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet meer onderhand. ze is wel aardig iig zo ffHow can I make this topic about me?![]()
geen flauw idee he nou ook weer niet iets wat je als eerste vraagt.quote:
nu weet ik wel ze wil eigenlijk later emigreren enzo dus oke het blijft vooral mss leuk vriendjens en vriendinnetjes verhaal.
maar wie weet. ze reageert nog dus wss niet alles verkeerd gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
heb je een koopwoning?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
geen flauw idee he nou ook weer niet iets wat je als eerste vraagt.
nu weet ik wel ze wil eigenlijk later emigreren enzo dus oke het blijft vooral mss leuk vriendjens en vriendinnetjes verhaal.
maar wie weet. ze reageert nog dus wss niet alles verkeerd gedaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
geen flauw idee he nou ook weer niet iets wat je als eerste vraagt.
maar wie weet. ze reageert nog dus wss niet alles verkeerd gedaan.
Tot nu toe gaat het goed, kree
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah, het is weer de Grote Kree ShowIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
verbaasde me zelf er weer over, goed heb dr niet afgeschrokken gelijk iig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja tochquote:. gelukkig kom jij met andere boeiende dingen. .....
zeg maar beetje /care is dat voor mij dit soort opmerkingen.Do what you love, love what you do!![]()
Zo. Dat was een leuk uitstapje. Nu naar de snackbar.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vragen wat voor auto ze rijdt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
om te wete te kome o f iemand rijk isHow can I make this topic about me?![]()
zeg maar eens de definitie van rijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
om te wete te kome o f iemand rijk is
ik had mazzel dat ik deze woning nog net kon krijgen en ik toen onder de inkomensgrens zat.
daarna ging ik best heel veel meer verdienen ineens, dus huur zo scheef als ik weet niet wat.
maar ga er mooi niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij is de Sims gehackt.Je kan met meerdere mensen tegelijkertijd getrouwd zijn.
Trotste mama van Ambar
Ik ga zo bbqenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. gelukkig kom jij met andere boeiende dingen. .....
zeg maar beetje /care is dat voor mij dit soort opmerkingen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lolquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is de Sims gehackt.Je kan met meerdere mensen tegelijkertijd getrouwd zijn.
also wanneer is een sim rijk bij jou?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bovendien een huis betalen hier kan ik niet, haha mss is die meid wel zo leuk en neem ik mijn centen mee en gaan we ergens in Italië of Spanje wonen.
Zal ik een karbonaatje eten? Wat denken jullie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of een bratwurst misschien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh vroeger at ik ook wel eens bratwurst dat was echt fantastischIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haha mss is deze net zo lkrIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet het wel heelveel geld hebben en een groot huisquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lol
also wanneer is een sim rijk bij jou?
Trotste mama van Ambar
dan neem ik die wurst mee n da ga k zo on duitsland wonenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
maar wat is heel veel?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet het wel heelveel geld hebben en een groot huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja. En een kippenboutje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Zal ik een karbonaatje eten? Wat denken jullie?
maar iwe weetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als hij de hele Maslow pyramide in één keer afstreept door geketend in Ieni d'r sekskelder aan de muur te hangen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lol
also wanneer is een sim rijk bij jou?🐙![]()
Robotmaaierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen zinmaaier. Daar is het ook veel te klein voor, gewoon een eenvoudige grasmaaier.
Ik heb net het stukje van de voortuin gedaan. Nu even bolken, even een lekker koel glas Cassis, en dan achter doen...
Ze hebben het veel over 'singles'. Gezien het in deze context niet over muziek gaat voel ik me als persoon met een open relatie, dus niet single, buitengesloten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren uit een grijs verleden, toen ik ooit met een schuin oog naar die app gekeken heb, dat er af en toe best mensen met bdsm voorkeuren voorbij kwamen. Oh en of mensen oke waren met dat ze autistisch waren.Kan het proberen, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat kan mss wel beetje kloppen ja. hahaha.![]()
![]()
lol ik vind dr grappig. naja mss tref ook het met toeval he op paiq want zal ook eerste keer zijn na weet ik hoeveel faal.
Naja.Do what you love, love what you do!![]()
Hmm, ja. Dat klinkt als een oversight.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze hebben het veel over 'singles'. Gezien het in deze context niet over muziek gaat voel ik me als persoon met een open relatie, dus niet single, buitengesloten.🐙![]()
Nee, daar is het echt te klein voor, en ik heb twee stukken met gras: achtertuin en voortuin. Dus dan moet je dat ding nog verplaatsen ook.quote:How can I make this topic about me?![]()
ach tja proberen kan nooit kwaad. ook omdat t gratis isquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Robotmaaier
[..]
Ze hebben het veel over 'singles'. Gezien het in deze context niet over muziek gaat voel ik me als persoon met een open relatie, dus niet single, buitengesloten.
[..]
Kan het proberen, je weet maar nooit
lol k vind het lekkr, mss is de volgende ook wel zo, naja we zullen zienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen New York Pizza bezorgd in het dorp.
Hopen dat het goed komt
Met ananasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar, ik vertoon uitstelgedrag, ik ga nu even het gras in de achtertuin maaien.
Voor de geïnteresseerden
millimeteren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar, uitstelgedrag, ik ga nu even het gras in de achtertuin maaien.
Voor de geïnteresseerdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oja en nog tijd voor wat serieuzere zaken met die andere meid die het slechte padje op ging, heb al weer berichten van haar familie.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee of het bewust of oversight is, maar handig is het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ja. Dat klinkt als een oversight.![]()
Gewoon asfalt op storten, extra parkeerruimtequote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar is het echt te klein voor, en ik heb twee stukken met gras: achtertuin en voortuin. Dus dan moet je dat ding nog verplaatsen ook.![]()
![]()
Haten op de lekkere dingen in het leven
Blokkeer die zooi toch johquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef kree het volgende:
oja en nog tijd voor wat serieuzere zaken met die andere meid die het slechte padje op ging, heb al weer berichten van haar familie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoevaak moet je het maaien zo gemiddeld ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik maai op de laagste stand. Lekker kort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vrouw weet en laat zich niet manipuleren door de gebrainwashde ananas-hatersquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Man 3 wie doet dat nouquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Haten op de lekkere dingen in het leven"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoor dat het comfortabeler is als je het laat waxen ipv maaien, vanwege de stoppels.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar, ik vertoon uitstelgedrag, ik ga nu even het gras in de achtertuin maaien.
Voor de geïnteresseerden🐙![]()
Zeg dat maar in Italië! Dan maken ze je doodquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze vrouw weet en laat zich niet manipuleren door de gebrainwashde ananas-hatersIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
kun je alleen wel ondegrondsegroeiende grassprieten van krijgen en als je pech hebt ouderdomsmolshopenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat het comfortabeler is als je het laat waxen ipv maaien, vanwege de stoppels.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten zij weten. Ik bestel ook gewoon cappuccino na de lunchquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zeg dat maar in Italië! Dan maken ze je doodIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fair enough.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je alleen wel ondegrondsegroeiende grassprieten van krijgen en als je pech hebt ouderdomsmolshopen🐙![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moeten zij weten. Ik bestel ook gewoon cappuccino na de lunch
Jij drinkt geen cappuccino na de ochtend?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
in italie doen ze aardappel op de pizzaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zeg dat maar in Italië! Dan maken ze je dood
dat vind ik raarderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: