SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mod om een triootje te doen doet het niet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zou er nu helemaal mee kappen als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
klopt niks te maken met paiq dit. maar die ik langer kende en wel eens wat over vertelde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Enkel, dubbel of trio wrap?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld. Maar geeft niet, aan het eind is het ontwikkeld.
[..]
Ja, waarom niet?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met dit weer?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel ingewikkeld. Maar geeft niet, aan het eind is het ontwikkeld.
[..]
Ja, waarom niet?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het veel koeler zijn daar, zo dicht bij de poolcirkel?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ook geen koevoet toevallig?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb m'n glassnijder niet bij me toevallig.![]()
Home is where my wifi connects automatically...?
Het vliegveld van Stockholm is dus thuis
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoog in het noorden inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het veel koeler zijn daar, zo dicht bij de poolcirkel?![]()
![]()
er gaat niets boven groningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ook erg belangrijk.
Al denk ik 3 kleuren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
er gaat niets boven groningenZou nu wel in Denemarken willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
why?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou nu wel in Denemarken willen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanaf jou ben je al op de helft jaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij gaan er wel eens een dagje naartoe. Prima te doen met de auto.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owja, even geen rekening mee gehouden... Maar inderdaad, scheelt een hoop. Gewoon richting Hamburg en vanaf daar naar boven richting Denemarken. Vanaf hier naar bijv. Aabenraa is 4,5 uur rijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vanaf jou ben je al op de helft ja![]()
misschien ga ik er volgend jaar heen met japiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, even geen rekening mee gehouden... Maar inderdaad, scheelt een hoop. Gewoon richting Hamburg en vanaf daar naar boven richting Denemarken. Vanaf hier naar bijv. Aabenraa is 4,5 uur rijden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bon appetit!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef Sally het volgende:
Verlate Luns in Bels!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef Sally het volgende:
Verlate Luns in Bels!
Echt zo'n restaurant café aan de weg. Vooral wielrenners en zo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
goede appetit, wat is dat met ei?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef Sally het volgende:
Verlate Luns in Bels!
Echt zo'n restaurant café aan de weg. Vooral wielrenners en zo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
De trein was erger. En druk en kort. Over twintig minuten pas de bus. Ik blijf maar lekker even in de koele spoortunnel zitten.
Je moet wat als je een beetje wilt tuinieren.🐙![]()
Bohquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wanneer ging je kijken voor eens cooter?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
De trein was erger. En druk en kort. Over twintig minuten pas de bus. Ik blijf maar lekker even in de koele spoortunnel zitten.
Je moet wat als je een beetje wilt tuinieren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Normaal drink ik die ook, maar zag nu deze staanquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh
[ afbeelding ]Zo die tolt wel heel hard rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn sims doen woohoo
ze zijn moe
daarna gaat de ene sim meteen slapen
de andere staat op uit bed en wil op de bank gaan slapen
hoe slecht was deze woohoo mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor het einde van de zomervakantie. Moet nog even wat dingen regelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wanneer ging je kijken voor eens cooter?🐙![]()
Doet mij denken aan van die kuntsschaatsrijdersquote:
Hoever moet je dan steeds reizen om daar heen te gaan?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je gaat tuinieren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Je moet wat als je een beetje wilt tuinieren.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hemelsbreed of in uren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoever moet je dan steeds reizen om daar heen te gaan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets meer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoever moet je dan steeds reizen om daar heen te gaan?🐙![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Uhu. Ik dacht aan iemand die speed op heeftquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet mij denken aan van die kuntsschaatsrijders![]()
![]()
Mooi, stuur maar hierheen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:32 schreef Sally het volgende:
En zo zag én hoorde je deze onweersbui al aankomen
[ link | afbeelding ]
wat is dat met ei op je bord?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:32 schreef Sally het volgende:
En zo zag én hoorde je deze onweersbui al aankomen
[ link | afbeelding ]
Klinkt gevaarlijk realistischquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn sims doen woohoo
ze zijn moe
daarna gaat de ene sim meteen slapen
de andere staat op uit bed en wil op de bank gaan slapen
hoe slecht was deze woohoo mensenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Komt er wel op neer dat ik in een gemiddelde werkweek, zonder vertragingen, minimaal 12 uur in het OV spendeer, in de praktijk meer. Als het dan ook nog een uur lang staan is in een broeierig sardineblik, word je het snel moe.quote:🐙![]()
Hopelijk morgen onweer hier, ze zeggen van wel..maar op buienradar zie ik nog niks"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan ook zomaar ontstaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
Hopelijk morgen onweer hier, ze zeggen van wel..maar op buienradar zie ik nog niks![]()
![]()
En de beide sletjes kregen een baby op dezelfde dag
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mooi toch. Kunnen ze hun miserabele verjaardag samen vieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En de beide sletjes kregen een baby op dezelfde dag![]()
Strammer Max,quote:
Und luxuriöses Käse-Schinken-ToastOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vanuit Antwerp gaat het wel Noord ja, maar naar NW... Zorrie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een uur geleden was het nog een liefdesvol driehoeksverhoudingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En de beide sletjes kregen een baby op dezelfde dagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tijd is geld in de simsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een uur geleden was het nog een liefdesvol driehoeksverhoudingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanuit Antwerp gaat het wel Noord ja, maar naar NW... Zorrie.![]()
![]()
Gaatjesfolie!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Niemand wil, vinden het te warm enzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik mis wel de gimmick die er vroeger in zat dat als je boeken kocht, je boekenkasten ook voller werdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De vrouwelijke sims laten zich bezwangeren om de mannelijke sim financieel uit te kledenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: