zij alleen jou niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zou Tatjana nog steeds keihard doen.
Tenzij ze een mooie nieuwe sportieve auto nodig heeftquote:
Klopt, aan de bolderweg in Almere.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:21 schreef Nielsch het volgende:
Maar dat is dan toch de setting uit Flodder 1 (de film)? Want de serie en Flodder 3 waren opgenomen op een studio back lot?
Nu zal het "ohhh buurman/-vrouw/-het, wat doet u nu ?!" zijn....quote:
Misschien komen we er dan eindelijk achter wat er met Yolanda Kruisman is gebeurdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
Wel tof dat ze terugkeren naar dezelfde wijk in Sittard waar voor de eerste film ook best veel opnames zijn gedraaid.
Liever haar dochter gespeeld door Noa Jacobus die dan ook Kees heet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:32 schreef Harvest89 het volgende:
Hopelijk speelt Kees weer de slet.![]()
Oude slet.
Mwa niet zo speciaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever haar dochter gespeeld door Noa Jacobus die dan ook Kees heet.
[ tiktok ]
Dat kan naast elkaar bestaan. Boh.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa niet zo speciaal.
Ik zie liever Kees als oude Milf die zich door allerlei jonge buurtjongens laat neuken.
Ja die mag ook wel een keer" buurman wat doet u nu spelen"quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever haar dochter gespeeld door Noa Jacobus die dan ook Kees heet.
[ tiktok ]
Neem even contact op met de schrijvers.quote:
Johnnie (de echte) is al 28 jaar dood en Ma Flodder is bijna 90quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:31 schreef Nober het volgende:
Het gaat Kees heten en Johnnie en Ma Flodder doen niet mee aldus Tina Nijkamp.
Johnnie (het personage) kan niet doodgaan net als Ma Flodder dat niet kan. Nelly Frijda is 89.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Johnnie (de echte) is al 28 jaar dood en Ma Flodder is bijna 90
Is dit meer iets om Tatjana Simic aan het werk te krijgen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:31 schreef Nober het volgende:
Nee dat was de tweede Johnny. Uit de serie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:37 schreef Oriente het volgende:
Johnnie (de echte) is al 28 jaar dood
Maar broer Kees en Toet en Henkie die nu ouder zijn wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:31 schreef Nober het volgende:
Zeldzaam geval waar de opvolger nog beter was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat was de tweede Johnny. Uit de serie.
De echte is Huub Stapel. Die leeft nog.
Die laat toch nooit wat zien joh.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:10 schreef TLC het volgende:
Ik zou Sylvana IJsselmuiden wel graag als de nieuwe Kees willen zien
Ik denk iemand die heel graag Dick Maas wil nadoen: dat lompe, Amsterdamse jaren-80 bravoure.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou dat Horace Cohen zijn naast Tatjana?
Zwarte Piet is al verboden dus dan weet je 't wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:01 schreef Mathijsco het volgende:
Ik vind het prachtig: revival van jeugdsentiment.
Hopelijk wordt het een mooie spin-off en wordt de woke-doctrine thuisgelaten.
Die opa is door een trein doodgereden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:07 schreef TLC het volgende:
Zit opa dan nog steeds in een rolstoel als conductor ?
Ik vond het geiler toen ze zich tijdens dat huisfeestje door jan en alleman liet volblaffen op haar kamer. Tegen betaling.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:14 schreef TAmaru het volgende:
Die Tatjana, wat heb ik me daarop afgetrokken in mijn tienerjaren zeg! Dat ze dan met dat geile accent van haar die buurman de garage in lokte en stamelde: Buurman, wat doet u nu???
ja, val jij wel op dat soort types? ieder zn eigen ding hoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vond het geiler toen ze zich tijdens dat huisfeestje door jan en alleman liet volblaffen op haar kamer. Tegen betaling.
Als het zonder condoom is wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja, val jij wel op dat soort types? ieder zn eigen ding hoor!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het zonder condoom is wel.
Lou Landre is 85...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:42 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
LOL.
Sjakie is inmiddels dik in de 70 en met pensioen.
Nog net op tijd zijn VUT geïncasseerd.
Ahhhh hou op. Ik was... 7 jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:47 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt zo slecht.Beetje als Kees&Co zonder Ben.
We kunnen het op zijn minst een kans geven. Spin-offs (better call Saul) kúnnen goed zijn, mits er in wordt geïnvesteerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhhh hou op. Ik was... 7 jaaren ik leerde in de cold open van de eerste aflevering van het zesde seizoen de term 'rage quitting'. Kees bij dat graf, mijmerend hoe Ben een WC POT OP ZIJN KOP HAD LATEN VALLEN
![]()
Niks grappigs aan. Jaren later seizoen 6 nog een kansje gegeven en, ja okay, redelijk goed. Wetende wat erna kwam (seizoen 7 en 8), was dat de laatste 'kijkbare' reeks.
En zo gaat 'Kees' ook worden. Een fever dream. Het gaat veel werkgelegenheid bieden voor volk, dat is het enige degelijke eraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |