Hier in Brabant wordt het dinsdag 35 graden. Ik kan niet tegen hitte, maar ik heb nu gelukkig airco.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
23
En vandaag de voorlopig laatste koelere dag
Morgen 27 en daarna loopt het alleen maar op.
Zag voor midden van de week al 32-ers en 33-ers staan 😱
*laadt koffers en tent vast inquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Contrast tussen noord en zuid is echt groot. Hier dinsdag en woensdag alleen iets boven de 25.
Ik zie toch voor Groningen temperaturen van boven de 30 voorspeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Groningen, Drenthe, Friesland.
28 zie ik, maar ik kijk altijd via Google. Zullen wel discrepanties mee zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie toch voor Groningen temperaturen van boven de 30 voorspeld.
Wanneer kun je er eigenlijk niet tegen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier in Brabant wordt het dinsdag 35 graden. Ik kan niet tegen hitte, maar ik heb nu gelukkig airco.
Ik voel me altijd wel slechter bij dat soort temperaturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wanneer kun je er eigenlijk niet tegen?
Ik voel me niet slechter, maar ik zweet mezelf wel de tyfus bij dat soort temperaturen. Kan ik er dan toch niet tegen?
Zweten lijkt me logisch bij die temperaturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik voel me niet slechter, maar ik zweet mezelf wel de tyfus bij dat soort temperaturen. Kan ik er dan toch niet tegen?
Als je er echt ziek van wordt, denk ik. Dat je hoofdpijn krijgt en zo. Ik heb dat wel. Ik ga ook juist niet op vakantie naar plaatsen waar het heel heet is. Iemand had een keertje voorgesteld om naar Egypte te gaan en ik kreeg een hartverzakking van de temperaturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoofdpijn (ondanks veel drinken), zweten (vooral als ik me in mijn hoofd druk maak wat ik dan juist tegen mijn wil in snel ga doen, niet als ik gewoon rustig binnen zit), megatraag- en moe (ondanks goed geslapen), algeheel gevoel van proberen de tijd door te komen tot het beter wordt. En vaak word ik, vreemd genoeg, verkouden als het een tijd warm isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Egypte is nog niks, kijk eens naar Basra in Irak. Bijna dagelijks tegen de 50 en 's nachts niet kouder dan 30 graden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:21 schreef tesssssssss het volgende:
Iemand had een keertje voorgesteld om naar Egypte te gaan en ik kreeg een hartverzakking van de temperaturen.
Niet in Death Valley wonenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Egypte is nog niks, kijk eens naar Basra in Irak. Bijna dagelijks tegen de 50 en 's nachts niet kouder dan 30 graden.
Daar ga ik nog niet toe al krijg ik geld erbij. Ik ken mezelf dan lig ik als een halfdood vogeltje onder de ventilator/bij de airco. Ik denk dat ik dan nog liever naar Ierland ga, al regent het 2 weken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Egypte is nog niks, kijk eens naar Basra in Irak. Bijna dagelijks tegen de 50 en 's nachts niet kouder dan 30 graden.
Bij mij binnen is het dit jaar uit het hoofd 28 geworden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Laat het maar snel weer zaterdag zijn.
Vanochtend hier nog op 21 en vannacht een koude nacht. Volgens mij was de max hier iets van 26, dus hoop dat het daar onder blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |