quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Doe eens een raam of twee open man, tegenover elkaar en ‘s nachts ook
Wat duurt dat lang voordat de warmte het huis uit is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
22.5 hier en ben het met je eens. Wel ramen open, alleen het blijft een beetje warm
Alsnog heb ik dit liever dan de kou in de winter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat duurt dat lang voordat de warmte het huis uit is.
Ja, dan is dit prettiger! Fijn dat je er zoveel plezier van hebtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alsnog heb ik dit liever dan de kou in de winter.
Al heb je me daarbij enorm geholpen(en heb ik niks te klagen dus
)
Denk dat het er hier nu voor 90% uit is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat duurt dat lang voordat de warmte het huis uit is.
Maar jij zit al op 20,5, dat is lekker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat het er hier nu voor 90% uit is.
Volgende week ook 'normaal' weer dus ik hoop dat het meeste achter de rug is.
Als je nu op 22 ofzo zit dan duurt het ook niet lang meer hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar jij zit al op 20,5, dat is lekker.
Nachten zijn heel erg koel, dus het zou mee moeten vallen tot na het weekend. Daarna begint het afzien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
23
En vandaag de voorlopig laatste koelere dag
Morgen 27 en daarna loopt het alleen maar op.
Zag voor midden van de week al 32-ers en 33-ers staan 😱
Contrast tussen noord en zuid is echt groot. Hier dinsdag en woensdag alleen iets boven de 25.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
23
En vandaag de voorlopig laatste koelere dag
Morgen 27 en daarna loopt het alleen maar op.
Zag voor midden van de week al 32-ers en 33-ers staan 😱
Waar is hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Contrast tussen noord en zuid is echt groot. Hier dinsdag en woensdag alleen iets boven de 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |