Ga ik volgende keer eens op lettenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nu bij drie (😇😎) patissiers geweest, en die hadden allemaal kant en klaar assortiment dozen met 'overal eentje van'
En dat is met z'n drieën met een scherp mesje en drie vorkjes prima
Wij hebben twee kippen van de buren gekregen omdat hun hond wederom een van onze kippen vermoord had.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:21 schreef gcjoel het volgende:
We hebben gisteren besloten dat we er 2 kippen bij willen, dat kan niet in het huidige hok. Dus meteen even plannen gemaakt, spul gekocht en net tussen de buien door begonnen met knutselen.![]()
Wel zielig dat de kipjes nu blijkbaar een veel te klein hok hebben. Gelukkig hebben ze buiten wel heel veel ruimte
Nieuwe schokdempers, banden en uitlijnen?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben gaar, het eindigde een beetje in chaos voor de opname/spoed. Dus tussendoor snel mijn auto opgehaald bij de garage, terug naar werk en nog even kort bijgesprongen.
Was trouwens een kostbaar dagje. Maar ik stuiter niet meer mijn auto uit, de apk is gedaan en de garagehouder is een aardige man die aangaf gewoon even op me te wachten ondanks sluitingstijd.
Fijn van de eindelijk (bijna) voltrokken herenigingen @:Kaatje1
Jullie hebben toch al 1000 eierenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij hebben twee kippen van de buren gekregen omdat hun hond wederom een van onze kippen vermoord had.
Overigens was dit bij een traiteur ook al zo: soort proeverij van wat de verkopenquote:
We verkopen er 24 a 36 per week op het moment:')quote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al 1000 eieren![]()
Wij hebben krieltjes die om de haverklap broeds zijn en dan weken niet leggen. Wil er nu 2 legkipjes bij zodat we eieren hebben
Handige jongen ben jij! 😎 Ook paaltjes met een punt voor schutting of voor omheining van je moestuin(?)quote:Op maandag 21 juli 2025 23:34 schreef derLudolf het volgende:
"Beetje" hout, lag nog bij m'n oom in de schuur. Gekregen om een machine mee te testen op m'n werk. Was toch meer hout dan ik dacht, was even vergeten hoeveel het was[ afbeelding ]
Ach ja, ruimte genoeg. Kan er ooit nog een nieuwe blokhut mee bouwen als houtskelet.
Cookiesquote:Op maandag 21 juli 2025 21:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We verkopen er 24 a 36 per week op het moment:')
Daarnaast zijn we zo'n 200 stuks koekjes per week aan het maken, maar dat gaat niet elke week zijn.
Beidequote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Handige jongen ben jij! 😎 Ook paaltjes met een punt voor schutting of voor omheining van je moestuin(?)
[..]
CookiesWelluke? Uitdelen of verkoop?
We hadden eergisteren onderweg een doos viennoiserie kortom pains au chocolat, croissants & pains aux raisins. Nu hebben we een zak citroen madeleines. We hebben vooral veel tijd besteed aan het uitzoeken van kaasjesquote:Op maandag 21 juli 2025 20:19 schreef fietsie het volgende:
Oow en @:Tele6 de assortiments dozen bij de Patisserie al ontdekt?
Uiteraard niet. Kaasquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef Blues het volgende:
Lekker Boor![]()
g kwam thuis van de o.a. de kaaskar met heerlijke mega-oude brokkelkaas en die overzalige (mag dit wel @:ludolf) hooibloemenkaas speciaal voor mijDus ik ben nu weer chill met kaasblokjes, koffie, water en ff afreageren hier bij jullie
quote:
Het is een hangsysteempje onder aan plank, boven een andere.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:25 schreef AnneX het volgende:
Drama @:Blues Fijn, dat weer (recht) ligt.
Vanmiddag met bots en daarna échte mensen overlegd over een afschrijving, die mij nu pas opvalt. Medewerker heeft de incasso geblokkeerd en gestorneerd. Dat kon nog net.
Nu maar afwachten welk bedrijf hierop gaat reageren. Mogelijk naar het oude adres…
Omdat MnX verliefd rondjes rijdt met een vriend in een mogelijke auto optie. Insert heel verhaal.
ging ik ondertussen ICS bellen op advies van bankmedewerker.
Nondeju…MnX moet zelf toestemming geven om info met mij te delen.
Nou weet ik nog niks.
LHO het water loopt mij in de mond….Cookies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de auto
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 22-07-2025 16:01:57 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |