abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218280320
Ik ben gaar, het eindigde een beetje in chaos voor de opname/spoed. Dus tussendoor snel mijn auto opgehaald bij de garage, terug naar werk en nog even kort bijgesprongen.

Was trouwens een kostbaar dagje. Maar ik stuiter niet meer mijn auto uit, de apk is gedaan en de garagehouder is een aardige man die aangaf gewoon even op me te wachten ondanks sluitingstijd.

Fijn van de eindelijk (bijna) voltrokken herenigingen @Kaatje1 O+
  maandag 21 juli 2025 @ 20:52:17 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218280453
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben nu bij drie (😇😎) patissiers geweest, en die hadden allemaal kant en klaar assortiment dozen met 'overal eentje van'
En dat is met z'n drieën met een scherp mesje en drie vorkjes prima
Ga ik volgende keer eens op letten :9
pi_218280470
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:21 schreef gcjoel het volgende:
We hebben gisteren besloten dat we er 2 kippen bij willen, dat kan niet in het huidige hok. Dus meteen even plannen gemaakt, spul gekocht en net tussen de buien door begonnen met knutselen. _O-

Wel zielig dat de kipjes nu blijkbaar een veel te klein hok hebben. Gelukkig hebben ze buiten wel heel veel ruimte O+
Wij hebben twee kippen van de buren gekregen omdat hun hond wederom een van onze kippen vermoord had.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 21 juli 2025 @ 20:57:16 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_218280485
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben gaar, het eindigde een beetje in chaos voor de opname/spoed. Dus tussendoor snel mijn auto opgehaald bij de garage, terug naar werk en nog even kort bijgesprongen.

Was trouwens een kostbaar dagje. Maar ik stuiter niet meer mijn auto uit, de apk is gedaan en de garagehouder is een aardige man die aangaf gewoon even op me te wachten ondanks sluitingstijd.

Fijn van de eindelijk (bijna) voltrokken herenigingen @:Kaatje1 O+
Nieuwe schokdempers, banden en uitlijnen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 21 juli 2025 @ 21:01:36 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218280526
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wij hebben twee kippen van de buren gekregen omdat hun hond wederom een van onze kippen vermoord had.
Jullie hebben toch al 1000 eieren :D
Wij hebben krieltjes die om de haverklap broeds zijn en dan weken niet leggen. Wil er nu 2 legkipjes bij zodat we eieren hebben :')
  maandag 21 juli 2025 @ 21:06:24 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218280575
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ga ik volgende keer eens op letten :9
Overigens was dit bij een traiteur ook al zo: soort proeverij van wat de verkopen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218280597
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jullie hebben toch al 1000 eieren :D
Wij hebben krieltjes die om de haverklap broeds zijn en dan weken niet leggen. Wil er nu 2 legkipjes bij zodat we eieren hebben :')
We verkopen er 24 a 36 per week op het moment:')

Daarnaast zijn we zo'n 200 stuks koekjes per week aan het maken, maar dat gaat niet elke week zijn.
  Moderator maandag 21 juli 2025 @ 23:34:16 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218281798
"Beetje" hout, lag nog bij m'n oom in de schuur. Gekregen om een machine mee te testen op m'n werk. Was toch meer hout dan ik dacht, was even vergeten hoeveel het was :+

Ach ja, ruimte genoeg. Kan er ooit nog een nieuwe blokhut mee bouwen als houtskelet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218281871
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 23:34 schreef derLudolf het volgende:
"Beetje" hout, lag nog bij m'n oom in de schuur. Gekregen om een machine mee te testen op m'n werk. Was toch meer hout dan ik dacht, was even vergeten hoeveel het was :+ [ afbeelding ]

Ach ja, ruimte genoeg. Kan er ooit nog een nieuwe blokhut mee bouwen als houtskelet.
Handige jongen ben jij! 😎 Ook paaltjes met een punt voor schutting of voor omheining van je moestuin(?)

quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
We verkopen er 24 a 36 per week op het moment:')

Daarnaast zijn we zo'n 200 stuks koekjes per week aan het maken, maar dat gaat niet elke week zijn.
Cookies w/ Welluke? Uitdelen of verkoop?
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 08:16:59 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218283023
Boel is al omheind. Zachthout in zure veengrond is zonde van m'n tijd ook :P
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:18:00 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218283600
Op naar Verdun! Botten kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218285079
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 00:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Handige jongen ben jij! 😎 Ook paaltjes met een punt voor schutting of voor omheining van je moestuin(?)
[..]
Cookies w/ Welluke? Uitdelen of verkoop?
Beide :7 we staan binnenkort op een festival en daar hebben we zo uit mijn hoofd:
- Hollandse torta de mantequilla :+ met dulce de leche
- sinaasappel-pecan koekjes met karamel
- chai koekjes
- Anzac biscuits met honing van eigen berg
- amandel cake met saffraan

En er is ongetwijfeld het een en ander dat ik nu vergeet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 22-07-2025 11:06:23 (Linkje toegevoegd ) ]
pi_218285591
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:19 schreef fietsie het volgende:
Oow en @:Tele6 de assortiments dozen bij de Patisserie al ontdekt?
We hadden eergisteren onderweg een doos viennoiserie kortom pains au chocolat, croissants & pains aux raisins. Nu hebben we een zak citroen madeleines. We hebben vooral veel tijd besteed aan het uitzoeken van kaasjes O+
pi_218285618
De auto van m'n pa die telkens zuchtte als je het gas losliet maar geen oranje lampjes had, bleek trouwens een losgeschoten luchtslang bij de motor te hebben aldus m'n pa. Hoe of waarom er zomaar een slang los kon schieten had hij geen idee van.

De kapotte toeter bleek een los contactje.
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 12:48:10 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218285949
Slang die uitdroogt/uitrekt, slangenklem die los is getrild of na werkzaamheden niet goed is vastgezet. Opzich geen mysterie :P
pi_218286262
Ik kreeg net enorme stress (en enorme rugpijn van het al een half uur staan met alle koelkastplanken, bakken, randjes, rubbers e.d. schoonmaken) van een werkelijk achterlijk bedacht ophangsysteempje in de koelkast.
IK KREEG M NIET MEER TERUG o|O o|O o|O o|O o|O o|O

g bij thuiskomst ook geklooit, ik ben dan in staat om het hele K*T systeempje, (dat aan een plankje hangt waar je bijv. vleeswaren op legt en een kuipje boter) het raam uit of in de kliko te smijten en gewoon niet meer te gebruiken O~) ^p^
Maar ik had dus 2 losse dingesjes verkeerd om kwam g achter... dus het hangt weer O+

Dit triggerde (ook door de pijn denk ik) zoveel ouwe stress/overspannenheid, dat ik zweette, trilde en bijna moest janken. Om een koelkastplankje? 8)7 8)7 8)7

Mijn hersens :6
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 juli 2025 @ 13:24:18 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218286279
Seizoenskaart Telstar binnen *O*. Voor de nieuwe Noordtribune is nu in de verkoop gegaan.

Bloes :*

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 22-07-2025 13:30:22 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218286305
Lekker Boor ^O^

g kwam thuis van de o.a. de kaaskar met heerlijke mega-oude brokkelkaas en die overzalige (mag dit wel @Ludolf) hooibloemenkaas speciaal voor mij O+ Dus ik ben nu weer chill met kaasblokjes, koffie, water en ff afreageren hier bij jullie :+
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 13:33:30 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218286361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef Blues het volgende:
Lekker Boor ^O^

g kwam thuis van de o.a. de kaaskar met heerlijke mega-oude brokkelkaas en die overzalige (mag dit wel @:ludolf) hooibloemenkaas speciaal voor mij O+ Dus ik ben nu weer chill met kaasblokjes, koffie, water en ff afreageren hier bij jullie :+
Uiteraard niet. Kaas :r
pi_218286459
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 13:33 schreef derLudolf het volgende:

Uiteraard niet. Kaas :r
:D
Dat vind ie zelf ook, maar hij ging toch voor mij naar de kaaskar (met die schijtlollige verkoper :wtf: ) :P
Eckte liefde :+
pi_218286590
Oh ja kaaskoekjes die hadden we ook
pi_218287584
Drama @Blues Fijn, dat weer (recht) ligt.

Vanmiddag met bots en daarna échte mensen overlegd over een afschrijving, die mij nu pas opvalt. Medewerker heeft de incasso geblokkeerd en gestorneerd. Dat kon nog net.
Nu maar afwachten welk bedrijf hierop gaat reageren. Mogelijk naar het oude adres…

Omdat MnX verliefd rondjes rijdt met een vriend in een mogelijke auto optie. Insert heel verhaal.
ging ik ondertussen ICS bellen op advies van bankmedewerker.
Nondeju…MnX moet zelf toestemming geven om info met mij te delen.
Nou weet ik nog niks.

LHO het water loopt mij in de mond….Cookies *O*
pi_218288005
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 15:25 schreef AnneX het volgende:
Drama @:Blues Fijn, dat weer (recht) ligt.

Vanmiddag met bots en daarna échte mensen overlegd over een afschrijving, die mij nu pas opvalt. Medewerker heeft de incasso geblokkeerd en gestorneerd. Dat kon nog net.
Nu maar afwachten welk bedrijf hierop gaat reageren. Mogelijk naar het oude adres…

Omdat MnX verliefd rondjes rijdt met een vriend in een mogelijke auto optie. Insert heel verhaal.
ging ik ondertussen ICS bellen op advies van bankmedewerker.
Nondeju…MnX moet zelf toestemming geven om info met mij te delen.
Nou weet ik nog niks.

LHO het water loopt mij in de mond….Cookies *O*
Het is een hangsysteempje onder aan plank, boven een andere.

Ik ben weer zennnn hoor, door een mooie fijne fietstocht door de duinen O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar de auto *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 22-07-2025 16:01:57 ]
pi_218288947
Total loss…wat een dag. Enorm druk spreekuur, normale teamleider is met vakantie, de inval (die eigenlijk 2 andere locaties draait) is enorm aardig en leuk en is een chaoot van hier tot Rio de Janeiro (waar ze vandaan komt).
Dan ook nog een aantal complexe dossiers, niet genoeg tolken en een heel vervelende meneer die altijd na het spreekuur komt met vragen waarvan hij (na 10x vragen) wel weet dat wij er geen antwoord op kunnen geven.
Morgen er ook maar naar toe.
Wel een hele blije meneer die morgen z’n gezin weer gaat zien, stik nerveus was hij. En weer iets nieuws geleerd, ook leuk.

@Blues janken van zoiets is zo herkenbaar (en dan heb jij tenminste een G om je heen, Elin helpt voor geen meter)

Spannend @AnneX een nieuwe auto

Nu zin in veel lekkere dingen die LHO maakt en de kaasjes die @Tele6 heeft uitgezocht
We have far more in common than that which devides us..
pi_218289350
En wanneer je in Arnhem bent is dit een leuke eetplek

https://archive.ph/g3hTl
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')