abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218259266
Waarom moet Rens die kinderen altijd oppakken?
pi_218259741
Hadden jullie dan iets anders verwacht van Sanne?

Zij gaat Pim nooit verlaten. Zij steunt hem ten alle tijden. Andersom maakt hij flink misbruik van haar naïviteit.
pi_218259800
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:24 schreef Lodelie het volgende:
Wij kunnen ondertussen wel stellen dat er dus niks is georganiseerd voor het diploma van Guus. Geen feestje, geen etentje, geen taart (?), geen (gesponsord) kado, geen tripje.
Niks
Er was wel taart! Een diepvries appeltaart. Moeder bakt tenslotte vrijwel dagelijks iets, maar voor het slagen van Guus was er diepvries taart (dat was toch daarvoor? Of haal ik dingen door elkaar?)
pi_218259846
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
Hadden jullie dan iets anders verwacht van Sanne?

Zij gaat Pim nooit verlaten. Zij steunt hem ten alle tijden. Andersom maakt hij flink misbruik van haar naïviteit.
Ik volg haar nog niet zo lang, dus het verleden ken ik niet.
Maar ik vind dit altijd zo typisch, weet je dat je het zelf aan doet; mij prima. Maar je leert je kinderen dat het oke is om andere zo te behandelen, maar ook om zelf zo behandeld te worden. Hoe gaat zij het vinden als de partner van haar kinderen dit later bij hen doen? Is dan nog steeds alleen hun zaak? Of vinden ze het dan ineens belachelijk?
pi_218259909
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik volg haar nog niet zo lang, dus het verleden ken ik niet.
Maar ik vind dit altijd zo typisch, weet je dat je het zelf aan doet; mij prima. Maar je leert je kinderen dat het oke is om andere zo te behandelen, maar ook om zelf zo behandeld te worden. Hoe gaat zij het vinden als de partner van haar kinderen dit later bij hen doen? Is dan nog steeds alleen hun zaak? Of vinden ze het dan ineens belachelijk?
Ik kan niet in haar hoofd kijken maar ze zal het voor zichzelf wel kunnen verklaren. Na het overlijden van hun zoontje had ze ook allerlei argumenten voor het gedrag van Pim. Die ook in een podcast eerder heeft toegegeven contact gehad te hebben met andere vrouwen.

Zij bedekt alles met de mantel der liefde. ‘Hij heeft het ook zwaar, we hebben samen kinderen, we zijn al zo lang samen, hij is ook heel lief, hij steunt mij op andere manieren’.

Het zal mij verder geen donder uitmaken wat zij voor excuses verzint maar inderdaad, wat voor boodschap geef je dan mee aan je kinderen.

Hier al jaren getrouwd, met ups en downs. Ik zal wel de laatste zijn die bij voorhand al zegt dat vreemdgaat meteen einde relatie is. Dat vind ik te zwart wit. Maar Pim lijkt stelselmatig deze misstap te maken en dan wordt het voor mij ook een ander verhaal.

Ik wens Sanne vooral heel veel wijsheid toe.
pi_218259926
[quote]0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:24 schreef Lodelie het volgende:
Wij kunnen ondertussen wel stellen dat er dus niks is georganiseerd voor het diploma van Guus. Geen feestje, geen etentje, geen taart (?), geen (gesponsord) kado, geen tripje.

Hij wil het vast zelf niet.
pi_218260125
niet doen

[ Bericht 83% gewijzigd door Deisyy op 19-07-2025 16:01:13 ]
pi_218260151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:59 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik kan niet in haar hoofd kijken maar ze zal het voor zichzelf wel kunnen verklaren. Na het overlijden van hun zoontje had ze ook allerlei argumenten voor het gedrag van Pim. Die ook in een podcast eerder heeft toegegeven contact gehad te hebben met andere vrouwen.

Zij bedekt alles met de mantel der liefde. ‘Hij heeft het ook zwaar, we hebben samen kinderen, we zijn al zo lang samen, hij is ook heel lief, hij steunt mij op andere manieren’.

Het zal mij verder geen donder uitmaken wat zij voor excuses verzint maar inderdaad, wat voor boodschap geef je dan mee aan je kinderen.

Hier al jaren getrouwd, met ups en downs. Ik zal wel de laatste zijn die bij voorhand al zegt dat vreemdgaat meteen einde relatie is. Dat vind ik te zwart wit. Maar Pim lijkt stelselmatig deze misstap te maken en dan wordt het voor mij ook een ander verhaal.

Ik wens Sanne vooral heel veel wijsheid toe.
Geen enkele relatie is perfect en altijd maar leuk, maar ik vind vreemdgaan toch zo laag.
Het verliezen van een kind is geen excuus om maar een lul te zijn. 🙈
  zaterdag 19 juli 2025 @ 15:56:54 #209
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218260381
AM die beweert dagelijks 5 kilo aardappels te schillen 🤣🤣🤣
pi_218260624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 14:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom moet Rens die kinderen altijd oppakken?
Ja, altijd oppakken en altijd de aandacht vragen van de jongste kinderen. Ik vind het extreem cringe elke keer en AM staat er maar bij te hinniken
I can't help it, if I'm lucky
pi_218260646
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 15:56 schreef Rimboequeen het volgende:
AM die beweert dagelijks 5 kilo aardappels te schillen 🤣🤣🤣
🤣🤣 dat heeft ze al jaren niet gedaan
Lekker voorgeschild nu dat het geld over de plinten klotst
pi_218260661
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith die zeurt over haar bereik en dat ze daardoor minder mensen kan ‘helpen’. Is het raar dat ik denk dat het helemaal niet om helpen gaat maar om haar portemonnee? Als ze die Excelsheet gratis aanbiedt neem ik m’n woorden terug
Nee ze gaat er absoluut geld voor vragen. Ik zag laatst een shopify dashboard wat bewerkt werd. Dat is een koppeling aan je WordPress website om verkopen mogen te maken.

Wat me meer verbaast is dat ze hier al megaaaaaa lang mee bezig is en denkt dat het een gat in de markt wordt. Zowel het ebook wat er moet komen (1 belletje naar je eigen gemeente en leerplicht en je hebt dezelfde info en de helft van de regels niet bij Juud bekend) en het excel sheetje terwijl Porterenee daar een heel bedrijf voor heeft. Bij Porterenee kost het ook maar 7,50.
pi_218260782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
🤣🤣 dat heeft ze al jaren niet gedaan
Lekker voorgeschild nu dat het geld over de plinten klotst
Die worden nog steeds geschild, alleen die 5 kilo klopt niet
pi_218260864
Marketingvrouw: heeft nog geen vakantie geboekt maar hoopt nog ergens uitgenodigd te worden.

Ik vind dit zulke rare uitspraken van fluflu s. Hoezo meen jij daar recht op te hebben? En niet een willekeurig gezin die leeft van voedselbank bijvoorbeeld.
pi_218260910
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:34 schreef AppelsEieren het volgende:
Marketingvrouw: heeft nog geen vakantie geboekt maar hoopt nog ergens uitgenodigd te worden.

Ik vind dit zulke rare uitspraken van fluflu s. Hoezo meen jij daar recht op te hebben? En niet een willekeurig gezin die leeft van voedselbank bijvoorbeeld.
Al die influencers die tips vragen zijn ergens op uit
kliekvanlies vroeg tips voor wandelschoenen en ja hoor NB schenkt ze en uiteraard is er een kortingscode voor haar volgers
pi_218260972
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Die worden nog steeds geschild, alleen die 5 kilo klopt niet
Volgens mij niet hoor anders zou het wel vaker in beeld komen
En 5 kilo is schromelijk overdreven idd
pi_218261099
DBM schrijft op Threads dat ze geen details over de kinderen deelt...euuuuh....🫣😂🙈

Alleen maar 'eerlijke' en 'rauwe' verhalen..💀💀💀
pi_218261105
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:37 schreef Earring het volgende:

[..]
Al die influencers die tips vragen zijn ergens op uit
kliekvanlies vroeg tips voor wandelschoenen en ja hoor NB schenkt ze en uiteraard is er een kortingscode voor haar volgers
Ja maar zij hebben allemaal geen Google! Zij vragen echt tips voor de meest simpele dingen; restaurantjes, hotels, leuke plekken om te lunchen etc. Eigenlijk best sneu dat ze zelf niks kunnen. Als het influencen ooit stopt zijn ze niet meer in staat om te werken, in ontwikkeling en zelf nadenken volledig achtergebleven.
pi_218261341
quote:

Ik gun het haar dat ze het zelf moet betalen.
pi_218261391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is ook aan hun , al begrijp ik ook dat sommigen de man nooit meer terug zouden willen.
Maar we weten niet hoe en wat de omstandigheden zijn, ze hebben wel samen de kindjes.
Die is curly echt nog niet vergeten hoor 😏
pi_218261399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, ze hebben samen kindjes. En er is een gezin wat volledig in puin ligt en waar de kindjes geen vader meer hebben.
Maar jij bent ook niet met hem getrouwd, als zij het zo hebben besloten mag dat toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door Deisyy op 19-07-2025 17:48:35 ]
pi_218261448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:35 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het is geposeerd/in scene gezet (promotiefilmpje ;) ? )
Ik denk dat ze ons na de vakantie wat moet vertellen
pi_218261474
quote:

Ongegeneerd schooien
pi_218261540
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat ze ons na de vakantie wat moet vertellen
Denk het ook
pi_218261567
Even voor de duidelijkheid; ik zou ook als ik Sanne was niet weer willen dat mijn man terugkwam.
Maar het gaat niet om wat ik zou doen.
We weten de omstandigheden niet.
Ik veroordeel haar niet, weet niet wat ik in haar situatie zou doen.
En in hoeverre zijn de kinderen op de hoogte?
Moeilijk vooral voor haar, ik zou m nooit meer vertrouwen.
Hoop voor het gezin dat het een beetje weer op de pootjes terechtkomt

[ Bericht 9% gewijzigd door Henrike op 19-07-2025 17:38:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')