Is ook aan hun , al begrijp ik ook dat sommigen de man nooit meer terug zouden willen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Is haar man, psv fan en staat psv op de broek
Ook aan zijn benen zie je het..
dat ze weer samen kwamen wisten we allemaal al toch
Maar hij werkt op loopafstand. Dan kunnen ze toch ook vóór of na zijn werk boodschappen doen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:12 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik denk omdat Dion dan mee kan. Zij lijkt moeite te hebben om in haar eentje iets te ondernemen..
Tja, mijn keuze zou het ook niet zijn. Niks zo gruwelijk als een supermarkt op zaterdagquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hij werkt op loopafstand. Dan kunnen ze toch ook vóór of na zijn werk boodschappen doen?
En hij is volgens mij minder gaan werken om meer bij zijn zoon te zijn. Winkels zijn van 07.00 tot 20.00 open, vaak 7 dagen per week. Hoezo ga je dan op zaterdagochtend boodschappen doen?
Klopt, ze hebben samen kindjes. En er is een gezin wat volledig in puin ligt en waar de kindjes geen vader meer hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is ook aan hun , al begrijp ik ook dat sommigen de man nooit meer terug zouden willen.
Maar we weten niet hoe en wat de omstandigheden zijn, ze hebben wel samen de kindjes.
Je hebt porterenee die is heel groot rondom financiën en die heeft ook dit soort sheets.. dus ik verwacht eigenlijk niet dat dit echt gaat lopenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb mijn administratie ook in Excel: elke tabblad 1 maand. In- en uitgaven naast elkaar. Tabblad 13 = overzicht over alle maanden met alleen eindbedragen.
Ik zou zo'n excelblad niet kopen, maar ik snap wel dat mensen dat handig vinden om te hebben, als het inclusief automatische linkjes is. Mijn excelblad is zo geprogrammeerd dat mijn totaal aan inkomsten in januari ook in het jaaroverzicht komt. Om zo'n overzicht te bouwen, moet je wel verstand hebben van codering in excel, al is dat misschien tegenwoordig een makkie met ouwe trouwe chat.
Mensen beseffen niet hoe erg het voor haar is wanneer je in haar aura komt! Domme mensen ook. Misschien is er een speciaal uurtje voor mensen met autisme te regelen. Man en kind wel graag thuis laten, er zijn namelijk ook mensen die niet tegen kinderen kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:50 schreef Earring het volgende:
Willen jullie in het vervolg niet zo vroeg naar de supermarkt gaan? En een beetje denken aan de energie van Sanneke die nu verbruikt is🫣😊
Het is geposeerd/in scene gezet (promotiefilmpjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Beetje de kreeps van het filmpje van hvk waar de kinderen "geposeerd " de deur uit komen van groot naar klein... weet niet waarom maar 🥴
Sowieso gaat ze dat niet gratis aanbiedenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith die zeurt over haar bereik en dat ze daardoor minder mensen kan ‘helpen’. Is het raar dat ik denk dat het helemaal niet om helpen gaat maar om haar portemonnee? Als ze die Excelsheet gratis aanbiedt neem ik m’n woorden terug
Ik denk wel dat het beter zal lopen dan Debbies eboekjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:11 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Je hebt porterenee die is heel groot rondom financiën en die heeft ook dit soort sheets.. dus ik verwacht eigenlijk niet dat dit echt gaat lopen
Ja daar is niet veel voor nodig 😝quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het beter zal lopen dan Debbies eboekje
We moeten een andere post liken zodat het algoritme gaat veranderen, en ze meer bereik krijgt en meer mensen met haar excelsheet kan helpen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso gaat ze dat niet gratis aanbieden
Er was na het avondeten diepvriesappeltaart. Voor de grooooote familie.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:24 schreef Lodelie het volgende:
Wij kunnen ondertussen wel stellen dat er dus niks is georganiseerd voor het diploma van Guus. Geen feestje, geen etentje, geen taart (?), geen (gesponsord) kado, geen tripje.
Niks
Misschien gaan ze 'm delen. Poly levert veel volgers op.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sanne (onsgezin….) bevestigd dat ze Pim nog een zoveelste kans geeft. Of nouja, dat maak ik op uit die post.
Wat een bizarre situatie. Ik ben nu wel benieuwd of hij nog gespot is met Curly.
Dan ben je wel echt wanhopig. En als het even niet gezellig is is er altijd nog wijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sanne (onsgezin….) bevestigd dat ze Pim nog een zoveelste kans geeft. Of nouja, dat maak ik op uit die post.
Wat een bizarre situatie. Ik ben nu wel benieuwd of hij nog gespot is met Curly.
En een filmpje met haar kind in de hoofdrol blijkt de oorzaak te zijn. Ik hoop dat dat een eye opener is en dat dit maar vaak mag gebeuren bij iedereen die zijn/haar kind tentoonstelt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
We moeten een andere post liken zodat het algoritme gaat veranderen, en ze meer bereik krijgt en meer mensen met haar excelsheet kan helpen.
Ik denk dat haar ‘helpen’ vooral eigenbelang is.
Zoiets hadden ze toch tijdens coronaperiode? Een rustig ouderen uurtje oid... ideaal om dat weer in te voeren en dan ook een uurtje vor autisten en wat allemaal wel niet meer 😇quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mensen beseffen niet hoe erg het voor haar is wanneer je in haar aura komt! Domme mensen ook. Misschien is er een speciaal uurtje voor mensen met autisme te regelen. Man en kind wel graag thuis laten, er zijn namelijk ook mensen die niet tegen kinderen kunnen.
Brrr ik kan daar nooit zoveel mee met vrouwen die een vent die hem her en der erin steekt steeds weer terug neemt ... vond sanne altijd wel leuk en in de tijd van het drama met haar zoontje vond ik het echt naar dat hij haar zowat negeerde en zij hem maar bleef suporten met "hij heeft het moeilijk " pff jij ook he!! En dan dit weer met hem ... ze is bozer op mensen die ze niet kent dan op die man van haar lijkt wel 🫤quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt wanhopig. En als het even niet gezellig is is er altijd nog wijn.
Hardop lachen 🤣quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien gaan ze 'm delen. Poly levert veel volgers op.
😂quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien gaan ze 'm delen. Poly levert veel volgers op.
Echt ongelooflijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:25 schreef Moedervan4kids het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |