abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218257223
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Jay heeft daar nooit gewoont he.. ze is toen ook gestopt met 2 talig omdat jay een taal probleem had en toen gingen ze gebaren oefenen wat ook een blauwe maandag volgehouden werd.
Leukste aan de tweetalige opvoeding vind ik nog steeds Debbie die tegen zoe in het Engels* praat en zoe haar aankeek alsof ze water zag branden en gewoon Nederlands iets tegen Debbie zei en Debbie het Engelse maar in het Nederlands vertaalde daarna weer iets in Engels zei en zoe met haar ogen rolde en zuchtend weg liep
Die tweetalige opvoeding was ook echt niveau ‘Dora the explorer’

Dat was echt hilarisch toen
pi_218257225
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die tweetalige opvoeding was ook echt niveau ‘Dora the explorer

_O- _O- _O-
pi_218257229
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:05 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die vloek van Judith doet me denken aan die vrouw die in haar voedselbos wilde wonen. Weet iemand nog de naam van dat account?
Was dat niet Alruinanien oid?
pi_218257231
Alruinanien of zoiets
pi_218257308
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die tweetalige opvoeding was ook echt niveau ‘Dora the explorer’

Ja maar vooral het superior gedrag dat andere ouders het vooral doen met youtube enzo 😂 alleen zij had de perfecte meertalig opvoeding...
En toen werd er ook nog een scan van zoe haar hersens gemaakt omdat de aanleg anders was door het tweetalig opvoeden 😂
Heb dit met toen laten lezen aan mijn huisarts (in prive sfeer) en hij schoot heel hard in de lach
pi_218257401
Zeg, je lacht haar prinsesje toch niet uit hè? 😂
pi_218257411
Wat goed van Guus en zijn vrienden dat ze het gered hebben! Ik zou er niet aan moeten denken om een dag later op kamp te gaan, maar ik ben dan ook 50+ 😁.
Ik zat vanmorgen na het kijken te bedenken dat zo'n telefoon wel raar is: in plaats van Guus bij aankomst te feliciteren met zijn prestatie en hem een dikke knuffel te geven, begint zijn moeder gelijk te filmen en hem te ondervragen (terwijl Guus duidelijk afgedraaid is). Dat is toch niet wat de gemiddelde ouder zou doen en ik weet vrij zeker dat Annemarie het zonder telefoon in haar hand ook niet zo zou doen.
pi_218257425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nee het prinsesje zeker niet...
pi_218257434
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dan krijg je straks een tirade over je heen, net als toen dat hond-die-Zoë-heet verhaal
pi_218257495
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:35 schreef Tarantelle het volgende:
Wat goed van Guus en zijn vrienden dat ze het gered hebben! Ik zou er niet aan moeten denken om een dag later op kamp te gaan, maar ik ben dan ook 50+ 😁.
Ik zat vanmorgen na het kijken te bedenken dat zo'n telefoon wel raar is: in plaats van Guus bij aankomst te feliciteren met zijn prestatie en hem een dikke knuffel te geven, begint zijn moeder gelijk te filmen en hem te ondervragen (terwijl Guus duidelijk afgedraaid is). Dat is toch niet wat de gemiddelde ouder zou doen en ik weet vrij zeker dat Annemarie het zonder telefoon in haar hand ook niet zo zou doen.
Nee, de gemiddelde ouder zou zeggen: hé kanjer, wat een prestatie! We zijn trots op je. Fijn dat je er weer bent.
pi_218257556
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar vooral het superior gedrag dat andere ouders het vooral doen met youtube enzo 😂 alleen zij had de perfecte meertalig opvoeding...
En toen werd er ook nog een scan van zoe haar hersens gemaakt omdat de aanleg anders was door het tweetalig opvoeden 😂
Heb dit met toen laten lezen aan mijn huisarts (in prive sfeer) en hij schoot heel hard in de lach
Net als met het zindelijk worden zodra een kind 2 jaar is. Als dat niet lukt ligt het aan de ouders. Behalve toen het bij haar middelste niet lukte. En volgens mij is de jongste ook niet zindelijk terwijl hij toch al een maand 2 is.
pi_218257566
Willen jullie in het vervolg niet zo vroeg naar de supermarkt gaan? En een beetje denken aan de energie van Sanneke die nu verbruikt is🫣😊
pi_218257615
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:50 schreef Earring het volgende:
Willen jullie in het vervolg niet zo vroeg naar de supermarkt gaan? En een beetje denken aan de energie van Sanneke die nu verbruikt is🫣😊
De hele week de tijd hebben. En dan op de drukste tijden gaan.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218257626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Degene naast haar wordt vakkundig uit beeld gehouden. Als dit die man is, is zij ook gek.
Is haar man, psv fan en staat psv op de broek
Ook aan zijn benen zie je het..
dat ze weer samen kwamen wisten we allemaal al toch
pi_218257639
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:02 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dit.
pi_218257640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Huh een hersenscan? Waarom?
Wat weet jij toch altijd veel over debbie en hoe onthou je dat allemaal.
pi_218257647
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 10:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als met het zindelijk worden zodra een kind 2 jaar is. Als dat niet lukt ligt het aan de ouders. Behalve toen het bij haar middelste niet lukte. En volgens mij is de jongste ook niet zindelijk terwijl hij toch al een maand 2 is.
Ja ouders die hun kind niet voor hun 2e verjaardag zindelijk hadden waren lui en hadden geen zin om tijd in hun kind te steken...
Dat jay pas net helemaal zindelijk is en Liam nog nooit een potje heeft gezien klopt in haar redenering dus wel... als er iemand lui is en geen zin in haar kinderen heeft is het Debbie wel 👍 eindelijk iets gevonden waar ze wel de waarheid spreekt
pi_218257650
quote:

[..]
Maar echt, hoe krijg je t verzonnen
pi_218257659
Judith die zeurt over haar bereik en dat ze daardoor minder mensen kan ‘helpen’. Is het raar dat ik denk dat het helemaal niet om helpen gaat maar om haar portemonnee? Als ze die Excelsheet gratis aanbiedt neem ik m’n woorden terug
pi_218257693
quote:

[..]
Ik denk omdat Dion dan mee kan. Zij lijkt moeite te hebben om in haar eentje iets te ondernemen..
pi_218257699
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith die zeurt over haar bereik en dat ze daardoor minder mensen kan ‘helpen’. Is het raar dat ik denk dat het helemaal niet om helpen gaat maar om haar portemonnee? Als ze die Excelsheet gratis aanbiedt neem ik m’n woorden terug
Ik geloof niet dat ze hem gratis aan gaat bieden, maar doet ze t wel neem ik ook mijn woorden terug.

Ik vind t vooral overkomen als bedelen voor likes.
pi_218257701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik denk omdat Dion dan mee kan. Zij lijkt moeite te hebben om in haar eentje iets te ondernemen..
Ze kan de boodschappen ook bestellen, heeft ze geen impulsaankopen en hoeft ze de winkel niet in.
pi_218257767
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:06 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Heel bijzonder inderdaad.
pi_218257773
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Daar gaat ze zeker weten geld voor vragen.
pi_218257780
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:06 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik zat toen toevallig in hetzelfde traject (2 talig kind met vermoeden hb) en had dit gesprek waar zij dit op baseerde ook al gehad.. ze leggen dan uit dat de hersenen anders aangelegd zijn en bepaalde verbindingen anders werken... (ingewikkeld verhaal wat ik toen vooral veel blabla vond) puntje bij paaltje bleek het vooral veel figuurlijk geblaat en zie je verder niets aan de hersenen (behalve dat bepaalde delen actiever kunnen zijn of geprikkeld kunnen worden enzo.. ingewikkeld allemaal en totaal niet boeiend als ouder)
Debbie heeft er toen zelf van gemaakt dat er een hersen scan zou komen
Toen dit speelde was zoe 4 ofzo?

En ja ik onthou dat soort dingen 🤣
Ben ook mega goed in allerlei spelletjes waar je willekeurige onzin moet onthouden
Als het opvalt sla ik het op 🤦‍♂️ bullshit valt op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')