abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218256586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 23:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds het verhaal niet van het entertainment.. er komen daar geen nederlanders maar de kinderen hebben wel iedere dag de hele dag de kids club 🤔 zonder nederlanders is de kids club toch ook in een andere taal? Huren ze speciaal voor de lethers een kidsclub iemand in?
Dat kan toch in het Engels? Kids doen daar niet zo moeilijk over
pi_218256718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:21 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Of zelfs in het Frans. Veel is gewoon ‘nadoen wat de anderen doen’.
pi_218256719
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 23:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:

[..]
“Lekker offline gaan zodat je je act niet hoeft vol te houden. En zonder rolstoel op vakantie terwijl je deze zo hard nodig zou hebben. Even long covid pauzeren en genieten van het leven en de vakantie”
Haha, maar eerlijk , zo is het wel denk ik. Wat hoop ik dat ze ergens wordt gespot.
pi_218256722
Het staat er nog. Misschien hoopt ze op
volgers die gaan zeggen dat ze echt zielig is, want dat hebben ze op insta gezien. Af en toe dan.
pi_218256743
Ik denk dat Debbie geleerd heeft van Gambia dat ze door de mand viel. Ze kon daar ineens van alles en kreeg daar veel terecht commentaar op.
Daarom denk ik echt dat ze lc thuis laat op vakantie en even een enkele keer een filmpje laat zien van een zielige Debbie in het gras. Dit filmt Zoë dan en kan ze dan plaatsen opdat wij niet vergeten hoe ziek ze wel niet is.
En Roy heeft ook een rol in dit toneelspel.
pi_218256835
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 07:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zodat ze zelf kan liggen vegeteren in de camping of offroad kan gaan met haar rolstoel
Zou ze off road banden erbij hebben 😂
pi_218256847
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:21 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ze zijn tweetalig opgevoed dus Engels zal geen probleem zijn
pi_218256890
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:
Ik denk dat Debbie geleerd heeft van Gambia dat ze door de mand viel. Ze kon daar ineens van alles en kreeg daar veel terecht commentaar op.
Daarom denk ik echt dat ze lc thuis laat op vakantie en even een enkele keer een filmpje laat zien van een zielige Debbie in het gras. Dit filmt Zoë dan en kan ze dan plaatsen opdat wij niet vergeten hoe ziek ze wel niet is.
En Roy heeft ook een rol in dit toneelspel.
Roy en Debbie schrijven samen het script.
pi_218256898
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Fransen spreken over het algemeen net zo beroerd engels als Debbie. Voor de kinderen dus helemaal prima.
pi_218256902
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze off road banden erbij hebben 😂
Vaak zijn die kleine campings niet echt vlak geasfalteerd, off road banden zijn wel wenselijk.
pi_218256931
Hebben J&V nou zelf een vakantie betaald?😱 Moet niet gekker worden.
Vandaar ook dat ze zo goed als niks hebben gepost, het was niet verplicht. Wel fijn voor de kindjes, die waren ook een keer vrij van werk.
pi_218256971
Maakt B van Judith zoveel lawaai dat zelfs de buurman denkt dat er iets aan de hand is als hij logeert.
_O-
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218257028
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sprookjesboek Lether
pi_218257042
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar hoeveel wordt er nog mee gedaan sinds ze in NL wonen? En ‘tweetalig opgevoed’, die paar jaar in Livverpoel: wat hebben die 2 kinderen daar van meegekregen? Ze waren nog heel jong, zaten ze daar al op school? Hoogstens Z denk ik? Benieuwd wat ze er nog van die tweetalige opvoeding (..) heeft onthouden.
pi_218257097
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar Debbie heeft uiteraard wel de hoofdrol
pi_218257101
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:36 schreef WinnieWana het volgende:
Maakt B van Judith zoveel lawaai dat zelfs de buurman denkt dat er iets aan de hand is als hij logeert.
_O-
Ik maak me soms al zorgen om t geluid dat mijn kinderem produceren, maar hier zou ik toch een schaamtegevoel van krijgen als ik zo'n bericht zou krijgen van de buren...
pi_218257106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Sprookjesboek Lether
Volgend jaar te bewonderen in het sprookjesbos.
pi_218257107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik maak me soms al zorgen om t geluid dat mijn kinderem produceren, maar hier zou ik toch een schaamtegevoel van krijgen als ik zo'n bericht zou krijgen van de buren...
Judith niet, die gooit het trots op de gram. Die vind dat hilarisch
pi_218257126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar hoeveel wordt er nog mee gedaan sinds ze in NL wonen? En ‘tweetalig opgevoed’, die paar jaar in Livverpoel: wat hebben die 2 kinderen daar van meegekregen? Ze waren nog heel jong, zaten ze daar al op school? Hoogstens Z denk ik? Benieuwd wat ze er nog van die tweetalige opvoeding (..) heeft onthouden.
Jay is niet eens in Liverpool geboren volgens mij. Alleen Zoë is een echte Scouser (volgens Debbie dan he)
pi_218257132
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgend jaar te bewonderen in het sprookjesbos.
Naast Pinokkio
pi_218257160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar Debbie heeft uiteraard wel de hoofdrol
Ik vind Roy z’n rol net zo groot en kwalijk.
pi_218257182
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jay heeft daar nooit gewoont he.. ze is toen ook gestopt met 2 talig omdat jay een taal probleem had en toen gingen ze gebaren oefenen wat ook een blauwe maandag volgehouden werd.
Leukste aan de tweetalige opvoeding vind ik nog steeds Debbie die tegen zoe in het Engels* praat en zoe haar aankeek alsof ze water zag branden en gewoon Nederlands iets tegen Debbie zei en Debbie het Engelse maar in het Nederlands vertaalde daarna weer iets in Engels zei en zoe met haar ogen rolde en zuchtend weg liep
pi_218257207
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 09:36 schreef WinnieWana het volgende:
_O-
😨 bizar toch eigenlijk ze lijkt er ook nog trots op
pi_218257214
Ik heb mijn administratie ook in Excel: elke tabblad 1 maand. In- en uitgaven naast elkaar. Tabblad 13 = overzicht over alle maanden met alleen eindbedragen.

Ik zou zo'n excelblad niet kopen, maar ik snap wel dat mensen dat handig vinden om te hebben, als het inclusief automatische linkjes is. Mijn excelblad is zo geprogrammeerd dat mijn totaal aan inkomsten in januari ook in het jaaroverzicht komt. Om zo'n overzicht te bouwen, moet je wel verstand hebben van codering in excel, al is dat misschien tegenwoordig een makkie met ouwe trouwe chat.
pi_218257220
Die vloek van Judith doet me denken aan die vrouw die in haar voedselbos wilde wonen. Weet iemand nog de naam van dat account?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')