abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218261604
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef Henrike het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik zou ook als ik Sanne was niet weer willen dat mijn man terugkwam.
Maar het gaat niet om wat ik zou doen.
We weten de omstandigheden niet.
Ik veroordeel haar niet, weet niet wat ik in haar situatie zou doen.
En in hoeverre zijn de kinderen op de hoogte?
Moeilijk vooral voor haar, ik nu nou m nooit meer vertrouwen
Dit is echt een hele persoonlijke keuze uiteraard
Dat ze hem niet kan vertrouwen is niks nieuws en mogelijk een gegeven voor haar. Het gezin bij elkaar willen houden is kennelijk voor haar het belangrijkste en dat mag.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218261609
Sanneke zit met man verloofde op de bank en ze trekken een zak chips open die ze vanochtend bij de Lidl hebben gekocht (‘smaakt naar fritesaus van de Maccccie!’). Hij zet de TV aan en S zegt ‘deze man kan geen content maken!’

Nou vind ik die van haar (camera in haar kruis, je kijkt haar neusgaten in, wazig beeld in een donkere kamer, gemompel over en weer) ook niet van hoge kwaliteit, maar het kan blijkbaar nog erger.
pi_218261640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar jij bent ook niet met hem getrouwd, als zij het zo hebben besloten mag dat toch?
Ik zeg toch ook dat IK daarin veel harder ben? En iemand anders noemde het hier ook al: goed voorbeeld voor je kinderen. Het is maar net wat je je kinderen wilt meegeven.
pi_218261645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat ze ons na de vakantie wat moet vertellen
De fotoshoot-inkomsten van de jongste 2 lopen terug?
pi_218261675
Am gaat offline in de week dat vrijwel al haar kinderen niet thuis zijn.
Als ze weer terugkomen en ze op vakantie gaan, komt ze weer online.

Die kinderen werken voor haar, zonder kinderen geen content. Schandalig.

Dus als ze op vakantie gaat, gaat ze weer 'werken'.
pi_218261680
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke zit met man verloofde op de bank en ze trekken een zak chips open die ze vanochtend bij de Lidl hebben gekocht (‘smaakt naar fritesaus van de Maccccie!’). Hij zet de TV aan en S zegt ‘deze man kan geen content maken!’

Nou vind ik die van haar (camera in haar kruis, je kijkt haar neusgaten in, wazig beeld in een donkere kamer, gemompel over en weer) ook niet van hoge kwaliteit, maar het kan blijkbaar nog erger.
En ze houdt die zal chips ook nog eens op zn kop.
Trouwens die storie vanmorgen met haar en Mijan in bed was ook het aanzien niet waard
pi_218261714
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook dat IK daarin veel harder ben? En iemand anders noemde het hier ook al: goed voorbeeld voor je kinderen. Het is maar net wat je je kinderen wilt meegeven.
Ik sluit me bij jou aan hoor, mijn man en ik hebben ook veel meegemaakt, betekent niet dat ik me als oud vuil maar behandelen en meneer zijn piemel maar in iedereen kan hangen zonder consequenties.

En prima dat Sanne deze keuzes maakt, het is haar leven, maar respect voor deze keuze heb ik niet. Ik begrijp er werkelijk niks van.
pi_218261735
Ik vind dat bordje van Elise heel schattig, maar niet 30euro per bordje schattig.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 17:47:13 #234
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218261843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:30 schreef Lodelie het volgende:

De kinderen komen op ?zaterdag?terug van kamp, maandag gaat ze op vakantie met het groooooote gezin. Hoe gaat ze die 300 wassen draaien in die korte tijd? Met al die beschimmelde kleding?
  Moderator zaterdag 19 juli 2025 @ 17:49:48 #235
184769 crew  Deisyy
pi_218261863
Stop eens met iemand 'indirect' de schuld geven van iemands overlijden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218261869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En voor de oudste zal inmiddels de kb en het kgb gestopt zijn. Tijd voor een nieuwe bron van inkomsten.
pi_218261881
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 13:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We moeten een andere post liken zodat het algoritme gaat veranderen, en ze meer bereik krijgt en meer mensen met haar excelsheet kan helpen.
Ik denk dat haar ‘helpen’ vooral eigenbelang is.
Je moet er eenmalig voor betalen.
pi_218261906
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat de kinderen het niet weten
pi_218261917
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:49 schreef Deisyy het volgende:
Stop eens met iemand 'indirect' de schuld geven van iemands overlijden.
Ik vind sowieso dat we daar niet over moeten speculeren.
Het is al triest genoeg dat het is gebeurd.
Alleen maar verliezers
pi_218261982
- nee -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 19-07-2025 18:10:21 ]
pi_218262010
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat de kinderen het niet weten
Nu nog niet misschien. Maar voor kinderen van influencers geldt dat er heel veel over ze te vinden is op het internet. Datzelfde geldt voor hun ouders.
pi_218262039
- onnodig -

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 19-07-2025 18:14:51 ]
pi_218262282
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:30 schreef Lodelie het volgende:

Het zou wel verfrissend zijn als ze eens een weekje zichzelf en Maartengeerts zou filmen. Maar nee, een weekje rust en dan 'neemt ze ons mee naar Frankrijk'.
pi_218262442
Wel fijn voor L dat ze nu niet constant gefilmd wordt.
pi_218262487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:34 schreef AppelsEieren het volgende:
Marketingvrouw: heeft nog geen vakantie geboekt maar hoopt nog ergens uitgenodigd te worden.

Ik vind dit zulke rare uitspraken van fluflu s. Hoezo meen jij daar recht op te hebben? En niet een willekeurig gezin die leeft van voedselbank bijvoorbeeld.
Lekker zelf boeken denk ik dan. Doen de 'gewone' mensen ook! En soms een jaar van te voren voor je droomcamping.
En als ze niet uitgenodigd wordt zal er vast wel weer iets aanhangen zoals zij alles draait....
pi_218262724
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 16:34 schreef AppelsEieren het volgende:
Marketingvrouw: heeft nog geen vakantie geboekt maar hoopt nog ergens uitgenodigd te worden.

Ik vind dit zulke rare uitspraken van fluflu s. Hoezo meen jij daar recht op te hebben? En niet een willekeurig gezin die leeft van voedselbank bijvoorbeeld.
Ik vind dat sowieso een nare vrouw en ook haar houding. Die zou nog vinden dat zij dat verdiend, puur omdat ze zwart is. En nee dat is niet lullig bedoelt maar bij haar is altijd alles racisme en verdiend ze alles omdat ze een zwarte vrouw is.

En nee, ik praat en keur racisme absoluut niet goed, maar soms kunnen mensen zichzelf ook echt in een slachtofferrol gooien en zij is er eentje van. Terwijl zij denk ik voor mijn gevoel beter wordt behandeld als vele zwarte vrouwen die niet haar bereik hebben of geld. Want armlastig is ze ook niet.
Jaartje terug ofzo zat ze nog te huilen dat al haar en die van haar man designerschoenen beschimmeld waren geraakt in de schuur.
pi_218262758
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ober wie gaat dit
  zaterdag 19 juli 2025 @ 19:57:19 #248
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_218262801
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 19:52 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ober wie gaat dit
Huisvolkids
pi_218262842
Hebben jullie ook een gezinsfoto bij je huisnummer hangen zoals HVK heeft?🤔
pi_218263056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 19:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wel fijn voor L dat ze nu niet constant gefilmd wordt.
Dat denk je zelf ?
Ze filmt gewoon door als ze offline is en plaats dat dan allemaal volgende week achter elkaar… zo is Debbie net zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')