abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218281176
Petra houdt het spannend. Maar het blijft alleen bij vriendschap, denk ik.
Toch zou ik het een leuk ongewoon koppel vinden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218281184
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Petra houdt het spannend. Maar het blijft alleen bij vriendschap.
Toch zou ik het een leuk ongewoon koppel vinden.
Dat vermoeden heb ik ook, Petra zoekt toch een jong blaadje.
pi_218281207
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef golfer het volgende:

[..]
Zo ver ben ik nog niet met het terugkijken. Ik zit nog pas bij het onkruid plukken.
Ja dat had Frank toch zelf wel kunnen zien :{ , goh Ingrid geef me een emmertje dan trek ik het onkruid weg. Ik mag haar niet zo met haar passief agressieve opmerkingen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218281214
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat had Frank toch zelf wel kunnen zien :{ , goh Ingrid geef me een emmertje dan trek ik het onkruid weg. Ik mag haar niet zo met haar passief agressieve opmerkingen.
Ook hoe ze keek toen hij om een kussentje vroeg.. _O-
pi_218281217
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, Petra zoekt toch een jong blaadje.
Of gewoon soortgelijk type/leeftijd.
Lieske oogt wel ouwelijk naast haar.
pi_218281224
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of gewoon soortgelijk type/leeftijd.
Lieske oogt wel ouwelijk naast haar.
Komt ook een beetje door haar kapsel.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:11:32 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218281254
Die conciėrge is nogal vol van zichzelf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218281263
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:11 schreef golfer het volgende:
Dat is een understatement.. _O-
pi_218281295
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook hoe ze keek toen hij om een kussentje vroeg.. _O-
En niet eens zo gek, mijn rug zou het ook niet leuk vinden om lang gebukt te staan. Thuis gebruikt hij een stuk autoband dus hij weet dat iig van zichzelf.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218281313
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
En niet eens zo gek, mijn rug zou het ook niet leuk vinden om lang gebukt te staan. Thuis gebruikt hij een stuk autoband dus hij weet dat iig van zichzelf.
Hier jonge tuinmannen het onkruid uit mijn grindtuin zien verwijderen, hadden ook kniebeschermers, is gewoon beter voor je rug, die suffe Ingrid snapte dat niet.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:17:59 #41
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218281332
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:11 schreef golfer het volgende:
Had dan ook drie koffers mee....
pi_218281338
En dat wijzende vingertje van Ingrid, dat Frank niet wist dat zij een zoetje in haar koffie doet, want hij had nog nooit koffie voor haar gemaakt, dat is echt passief-agressief, manoman.
pi_218281377
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef kibo het volgende:

[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt. :D
pi_218281380
Ik vond Frank niks maar Piet is nog erger die gaat als eerste weg.

En petra wat is ze leuk, lieske is een leuke vrouw maar denk niet dat het wat gaat worden.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:23:26 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218281383
Na 3 zinnen met elkaar voelt Piet al een klik. o|O
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218281422
Op zich vind ik het geen onredelijke verwachting van Ingrid dat iemand die langere tijd verblijft en geen B&B gast is een keer koffie maakt.

Maar zoiets kun je ook heel anders uiten en iemand gelijk een keer rustig laten zien waar alles staat.

Ik denk ook dat die passief agressieve sneren van haar ook een beetje een verlammende werking hebben, want zodra je iets in haar domein niet magisch op haar manier doet, dan is het ook niet goed.
pi_218281427
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt. :D
Ik ook en krijg die zooi ook nog regelmatig, zit één product in wat je gebruikt. Laats nog twee potten bodycreme weggetieft en één gehouden. Die pleur ik waarschijnlijk volgend jaar weg als er een verse doos komt :D
pi_218281437
Ik dacht dat het een grapje was maar die gozer had geen kruk dus die moest aan de bar staan terwijl mevrouw en snel opgetrommelde vriendin zitten.
pi_218281441
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ook en krijg die zooi ook nog regelmatig, zit één product in wat je gebruikt. Laats nog twee potten bodycreme weggetieft en één gehouden. Die pleur ik waarschijnlijk volgend jaar weg als er een verse doos komt :D
Herkenbaar _O-
pi_218281505
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:17 schreef kibo het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat een grap was...
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218281531
Frank bloeit op met die Piet erbij (die denkt de kat al in het bakkie te hebben) Ik moest lachen om zijn opmerking toen Ingrid de namen door elkaar haalde. "Ja kan gebeuren we lijken ook zo op elkaar"
Als hij af en toe niet zo slijmt en wat meer zichzelf is is hij best een toffe peer.
pi_218281544
Ik snap nu een beetje de vergelijking met Goor over Lieske, dat harde geschaterlach komt wat nepperig over.
pi_218281551
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Ik snap nu een beetje de vergelijking met Goor over Lieske, dat harde geschaterlach komt wat nepperig over.
Dat ging over Petra ;)
pi_218281560
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat ging over Petra ;)
Oh _O- Ik vind Lieske erger.
pi_218281564
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief. :)

Of het dan net je smaak is, ja dat blijft lastig.
pi_218281578
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh _O- Ik vind Lieske erger.
Dat is ook een grotere clown, ja. :D

Maar Petra is geen bipolaire gek zoals Gordon, die elke minuut overdreven moet doen.
pi_218281601
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is ook een grotere clown, ja. :D

Maar Petra is geen bipolaire gek zoals Gordon, die elke minuut overdreven moet doen.
Oh nou ben wel benieuw verder met die twee, volgens mij willen ze elkaar overtreffen met gelach en foute grappen.
En Lieske wil graag zwemmen, je kan je kont niet keren in dat badje
pi_218281611
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief. :)

Of het dan net je smaak is, ja dat blijft lastig.
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,
pi_218281628
Frank doet zijn best maar praat Ingrid teveel naar de mond, is passief en niet zichzelf vlg mij.
Ingrid moet niet zeiken, niemand weet wat ze denkt en wil als je het niet uitspreekt en gebukt onkruid trekken is de hell voor je rug.
Piet mag asap exit met zijn flauwe dubbelzinnige grappen. })

JP vind ik een soort aseksueel iemand die alleen maar gezelligheid zoekt en geen keuzes gaat maken, hij wacht tot de vrouwen dat doen :')
Yvonne zal gauw weg zijn en Renate blijft gewoon gezellig plakken.

De man bij Eveline is geen match.

Rab/Rob :D lieve dochter en leuke keuzes. Ben benieuwd.
pi_218281635
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,
Ach het is een man die weet dat soort dingen niet (sarcasme). Ik lees veel gezeur over die Hollandse cadeautjes, persoonlijk zou ik dolblij zijn met zakken drop, stroopwafels en kaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')