Dat vermoeden heb ik ook, Petra zoekt toch een jong blaadje.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Petra houdt het spannend. Maar het blijft alleen bij vriendschap.
Toch zou ik het een leuk ongewoon koppel vinden.
Ja dat had Frank toch zelf wel kunnen zienquote:Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet met het terugkijken. Ik zit nog pas bij het onkruid plukken.
Ook hoe ze keek toen hij om een kussentje vroeg..quote:Op maandag 21 juli 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had Frank toch zelf wel kunnen zien, goh Ingrid geef me een emmertje dan trek ik het onkruid weg. Ik mag haar niet zo met haar passief agressieve opmerkingen.
Of gewoon soortgelijk type/leeftijd.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, Petra zoekt toch een jong blaadje.
Komt ook een beetje door haar kapsel.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of gewoon soortgelijk type/leeftijd.
Lieske oogt wel ouwelijk naast haar.
En niet eens zo gek, mijn rug zou het ook niet leuk vinden om lang gebukt te staan. Thuis gebruikt hij een stuk autoband dus hij weet dat iig van zichzelf.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook hoe ze keek toen hij om een kussentje vroeg..
Hier jonge tuinmannen het onkruid uit mijn grindtuin zien verwijderen, hadden ook kniebeschermers, is gewoon beter voor je rug, die suffe Ingrid snapte dat niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En niet eens zo gek, mijn rug zou het ook niet leuk vinden om lang gebukt te staan. Thuis gebruikt hij een stuk autoband dus hij weet dat iig van zichzelf.
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt.quote:
Ik ook en krijg die zooi ook nog regelmatig, zit één product in wat je gebruikt. Laats nog twee potten bodycreme weggetieft en één gehouden. Die pleur ik waarschijnlijk volgend jaar weg als er een verse doos komtquote:Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt.
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook en krijg die zooi ook nog regelmatig, zit één product in wat je gebruikt. Laats nog twee potten bodycreme weggetieft en één gehouden. Die pleur ik waarschijnlijk volgend jaar weg als er een verse doos komt
Ik dacht dat dat een grap was...quote:
Dat ging over Petraquote:Op maandag 21 juli 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Ik snap nu een beetje de vergelijking met Goor over Lieske, dat harde geschaterlach komt wat nepperig over.
Ohquote:
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En als kado een of andere doos met deodorant, rituals, ofso, uitgezocht door zijn dochter. Stomme kado's vind ik dat, zo van hier, dan weet ik iig dat je niet stinkt.
Dat is ook een grotere clown, ja.quote:
Oh nou ben wel benieuw verder met die twee, volgens mij willen ze elkaar overtreffen met gelach en foute grappen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook een grotere clown, ja.![]()
Maar Petra is geen bipolaire gek zoals Gordon, die elke minuut overdreven moet doen.
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,quote:Op maandag 21 juli 2025 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het door z’n dochter uitgezocht is, is het toch heel lief.
Of het dan net je smaak is, ja dat blijft lastig.
Ach het is een man die weet dat soort dingen niet (sarcasme). Ik lees veel gezeur over die Hollandse cadeautjes, persoonlijk zou ik dolblij zijn met zakken drop, stroopwafels en kaas.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De neiging om daar weer een sarcastische opmerking over te maken is groot, laat zo'n oelewapper zelf even zorgen voor een kado ipv zijn dochter vragen. En dan houd ik mij nog in.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |