De grootste provider van Apache Airflow, een spin-off van Airbnb. Iets meer dan een miljard waard.quote:
Misschien hebben ze een open huwelijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:15 schreef Perrin het volgende:
Dat moment waarop je zowel je baan als je huwelijk verliest..
[ x ]
Het lijkt er niet op.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een open huwelijk?
Oohja.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op.
[ x ]
Bovendien duikt hij schuldig weg (anders zou het ironisch genoeg ws niet eens viral zijn gegaan) en blijft hij niet zelfverzekerd staan.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
De grootste provider van Apache Airflow, een spin-off van Airbnb. Iets meer dan een miljard waard.
Airbnb moet zelfs jij wel kennen, daar kun je een woning tijdelijk huren.quote:
Ja die ken ik. Vorig jaar mijn sociale huurwoning mee verhuurd toen ik op vakantie was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Airbnb moet zelfs jij wel kennen, daar kun je een woning tijdelijk huren.
Openbaren was vast ook niet de bedoeling, maar je op een dergelijke plek als een stel gedragen terwijl het een stiekeme affaire is, is niet heel erg slim.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:34 schreef William_Papadin het volgende:
Het is ook wel ontzettend risicovol om je affaire in een publieke plaats als een concert te openbaren.
Hoofd HR hč. De hoeder van integriteit op de werkplek.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:10 schreef Twiitch het volgende:
Ben je miljonair en dan ga je affaire doen met zo'n lelijke ouwe vrouw
Zij duikt ook meteen wegquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op.
[ x ]
Bovendien duikt hij schuldig weg (anders zou het ironisch genoeg ws niet eens viral zijn gegaan) en blijft hij niet zelfverzekerd staan.
HR, meest nutteloze afdeling (althans bij ons).quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoofd HR hč. De hoeder van integriteit op de werkplek.
Zelf wel eens bij een bedrijf gewerkt waar de CTO met het vrouwelijke hoofd IT een buitenechtelijke relatie had en een tijd lang het hele bedrijf dit wist maar de betrokken echtgenoot van de dame niet. Stukje GTST.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:28 schreef raptorix het volgende:
Overigens zoiets in het klein meegemaakt, tijden het skieen met het werk kwam ik een mooie dame tegen en het eindigde in redelijk intiem zoenen, een grappige collega had daar een foto van gemaakt, voor de rest niets aan de hand. Echter tijdens het kerstdiner hadden we een video scherm staan waar bedrijfsfotos op werden getoont, de rest kun je wellicht raden, maar weet dat ik wel heel snel mijn partner de andere kan heb laten opkijken, en heel snel iemand die foto uit de roulatie heb laten halen
Zoiets had ik bij de studentenvereniging. De hele vereniging wist het behalve het vriendje dat belazerd werd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelf wel eens bij een bedrijf gewerkt waar de CTO met het vrouwelijke hoofd IT een buitenechtelijke relatie had en een tijd lang het hele bedrijf dit wist maar de betrokken echtgenoot van de dame niet. Stukje GTST.
Coldplay lyrics zullen wel populair zijn in de Powerpoints van veel HR-trainingen de komende periode.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
I never meant to cause you trouble....
Zelf meegemaakt dat collega's dachten dat ik een relatie had met een andere collega omdat we zoveel samen optrokken. Elke keer als ze bij mij in de auto zat en er een collega langs liep deed ze alsof ze me zat te pijpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelf wel eens bij een bedrijf gewerkt waar de CTO met het vrouwelijke hoofd IT een buitenechtelijke relatie had en een tijd lang het hele bedrijf dit wist maar de betrokken echtgenoot van de dame niet. Stukje GTST.
Hij heeft al gereageerd:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
Zijn baan zal die niet verliezen hoor en zij ook niet.
Jij valt toch niet op vrouwen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:28 schreef raptorix het volgende:
Overigens zoiets in het klein meegemaakt, tijden het skieen met het werk kwam ik een mooie dame tegen en het eindigde in redelijk intiem zoenen, een grappige collega had daar een foto van gemaakt, voor de rest niets aan de hand. Echter tijdens het kerstdiner hadden we een video scherm staan waar bedrijfsfotos op werden getoont, de rest kun je wellicht raden, maar weet dat ik wel heel snel mijn partner de andere kan heb laten opkijken, en heel snel iemand die foto uit de roulatie heb laten halen
Als notoir liefhebber van traditionele familiewaarden moet jou deze vorm van gerechtigheid toch wel liggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Gezellig, zo'n schaamteloos voyeuristische roddelcultuur.
Jawel, ik ben biseksueel, maar in relatie altijd met mannen geweest.quote:
Binnenkort beiden in elk geval geen huwelijk meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een open huwelijk?
Dat vindt hijzelf ook zo te lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het openbaar toegeven dat je Coldplay fan bent schokkender dan dat je vreemd gaat.
Aan de toegevoegde context te zien blijkt het nep te zijn. BEN BESODEMIETERD!quote:
Als de crew van Iron Maiden volgende week in het Gelredome ook met zo’n kiss cam komt, dan wordt diezelfde crew persoonlijk door de band zelf het stadion uitgetrapt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het openbaar toegeven dat je Coldplay fan bent schokkender dan dat je vreemd gaat.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft al gereageerd:
[ afbeelding ]
I also want to express how troubling it is that what should have been a private moment became public without my consent.I respect artists and entertainers, but I hope we can all think more deeply about the impact of turning someone else's life into a spectacle.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft al gereageerd:
[ afbeelding ]
Zelf een beetje nadenken over je acties van te voren is natuurlijk heel gek.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
I also want to express how troubling it is that what should have been a private moment became public without my consent.I respect artists and entertainers, but I hope we can all think more deeply about the impact of turning someone else's life into a spectacle.
Hahahaha
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:56 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://x.com/jaybronious/status/1945892782339485733
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:41 schreef Stepperoller het volgende:
"Either they're having an affair or they're just very shy."
Als ze gewoon waren blijven staan en zich normaal hadden gedragen hadden deze beelden nooit zo'n groot bereik gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |