Volgens mij heeft Skysherrif de afgelopen dagen heel netjes beide partijen getoond.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat al.
Die Druzen zijn niet een expanderend agressief volkje. Maar verdedigen vooral hun eigen gebieden en steden.
quote:Op zondag 20 juli 2025 08:47 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee maar die kun je uit gemak toch de schuld geven?
Wat er ook gebeurd is daarna (wat allemaal enorm fout en crimineel is) is dit hele drama begonnen door Druzen (samen met Bedouinen)quote:Op zondag 20 juli 2025 12:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat al.
Die Druzen zijn niet een expanderend agressief volkje. Maar verdedigen vooral hun eigen gebieden en steden.
Ze zouden allemaal een soort eigen staatje moeten krijgen. Want samenleven lukt niet echt. Behalve in Israël. Daar lijkt het wel te gaan.quote:
Die pluriszooi van de Syrische burgeroorlog ruim je niet in een paar jaar op. Iedereen is daar gewapend en het stikt daar van het wantrouwen naar "de anderen". Het zal echt nog we meerdere decennia duren voordat het een beetje normaal wordt daar.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:01 schreef Toine51 het volgende:
Wat een pleuriszooi blijft dat Syrië ook...
Maar goed, dat was al voorspeld toen Assad weg was..
En dan zou volgens Europa alles beter worden daar nu Assad weg is..
Zo overtuigd waren ze dat ze maar effe miljarden aan het nieuwe regime gaven...
https://www.vrt.be/vrtnws(...)voor-hulp-aan-syrie/
Zoals toen settlers op de westoever een kerk in de fik staken? En daarna in gaza een kerk verwoesten.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal een soort eigen staatje moeten krijgen. Want samenleven lukt niet echt. Behalve in Israël. Daar lijkt het wel te gaan.
De grote diversiteit aan bevolkingsgroepen in Israël leven prima samen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals toen settlers op de westoever een kerk in de fik staken? En daarna in gaza een kerk verwoesten.
Je leest het woordje 'in' niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals toen settlers op de westoever een kerk in de fik staken? En daarna in gaza een kerk verwoesten.
Geen antwoord op mijn vraag. Maar ik snap dat je liever wegkijkt.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:16 schreef capricia het volgende:
[..]
De grote diversiteit aan bevolkingsgroepen in Israël leven prima samen.
Ah dus de westoever is geen Israel, wat doen die settlers daar dan met steun van hun overheid?quote:
Wat is je probleem?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Maar ik snap dat je liever wegkijkt.
Maar wel hier een grote mond hebben over dit geweld. Intens laf.
Ik vind het vervelend dat je een grote mond hebt constant over syrie en hoe Israel de enige "goede actor" is in het M-O volledig negerend wat er gebeurd in gaza/westbank.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Vind je het vervelend dat bevolkingsgroepen in Israel wel prima samen kunnen leven?
Tja, deal er maar mee.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je een grote mond hebt constant over syrie, maar de genocide van israel toejuicht.
Neehoor jij wil mensen in gaza niet laten leven en daar heb ik moeite mee.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, deal er maar mee.
Leven en laten leven. Ook mensen met een andere mening. Heb daar zelf niet zo'n moeite mee.
Bijzondere uitspraak van je weer.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neehoor jij wil mensen in gaza niet laten leven en daar heb ik moeite mee.
Jij begint over hoe Israel het toonbeeld van vredelievend samenleven is?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak van je weer.![]()
Laat ik geheel voor jouw rekening.
On topic weer?
Hoe vreselijk ook, maar het is daar oorlog.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij begint over hoe Israel het toonbeeld van vredelievend samenleven is?
[ x ]
Vandaag dit nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |