SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kan er even niet opkomen
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Giorgio Moroder Together in Electric Dreams
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga me even zitten schamen in een hoekje
Ik was even de adressen aan het opschrijven van de vlooienmarkten die ik morgen ga bezoeken, voor Pluvius de kraan openzet. Dus ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij.quote:
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was even de adressen aan het opschrijven van de vlooienmarkten die ik morgen ga bezoeken, voor Pluvius de kraan openzet. Dus ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij.
Hoeveel ga je er wel niet bezoeken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was even de adressen aan het opschrijven van de vlooienmarkten die ik morgen ga bezoeken, voor Pluvius de kraan openzet. Dus ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij.
Er zijn er twee. Die ene weet ik blindelings te vinden, de andere had ik alleen kunnen vinden via de zweefbrug, maar die is defect, dus moet ik er met de auto heen. Ik ben nog niet met de auto aan die kant van Rendsburg geweest, dus dat adres moet ik specifiek in de Tom Tom zetten.quote:
Ach, Udo natuurlijk….quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goedkeuren.![]()
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze luisteraar uit Duitsland.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, Udo natuurlijk….
Dit vind ik zo’n mooi liedje…
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Joan Jett and the heartbreakers I love rock&roll
Ik hoor hier minder Duitse muziek dan thuis. Thuis luisteren we veel WDR4, maar die kan ik hier niet ontvangen. Net als vorig jaar heb ik 80s80s.de op de radio. heerlijke muziek, maar relatief weinig Duitse nummers. pas 2 NDW nummers gehoordquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor onze luisteraar uit Duitsland.
En thuis heb je natuurlijk een Ddm die ook graag Duitse muziek luistert volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor hier minder Duitse muziek dan thuis. Thuis luisteren we veel WDR4, maar die kan ik hier niet ontvangen. Net als vorig jaar heb ik 80s80s.de op de radio. heerlijke muziek, maar relatief weinig Duitse nummers. pas 2 NDW nummers gehoord
Grappig wel, ik ben al mijn hele leven fan van de Bee Gees en ook van Duitse muziek.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En thuis heb je natuurlijk een Ddm die ook graag Duitse muziek luistert volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt me niet nog een keer
Boney M Rivers of Babylon
Het is wel een wat ongebruikelijk hoesjequote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel een wat ongebruikelijk hoesje
En dit ken ik ook, maar labelmachine stuk..
Mud of T Rex of zoiets
Inderdaad een heel fijn nummer.quote:
Hier is een hele leuke kloon vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad een heel fijn nummer.
Maar deze is ook heel bijzonder.
Goede avond en welkom livelink.quote:
quote:
Ik hoorde hier laatst een live uitvoering van.quote:
Dit nummer is eik best kapotgedraaid, terwijl het toch best een knap nummer is.quote:
De hele band is overhyped…quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst een live uitvoering van.
Dat was om te janken… deze zanger kan eigenlijk niet zo heel goed zingen
Als je ze ziet, zou je ze niet boeken nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit nummer is eik best kapotgedraaid, terwijl het toch best een knap nummer is.
Mooi ook hoe ze eruit zien op die hoes. Echt ZO niet flashy.
Een recente uitvoering?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst een live uitvoering van.
Dat was om te janken… deze zanger kan eigenlijk niet zo heel goed zingen
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je ze ziet, zou je ze niet boeken nee.
Dat is ook de stand van vanavond hier.quote:
Ik zou het niet weten, maar ik denk het niet.quote:
Stuk voor stuk geniale muzikanten maar veel van hun platen stonden vol met zwak materiaal naast een handvol betere nummers.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook de stand van vanavond hier.
Je zit aan de alcoholvrij?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook de stand van vanavond hier.
Nu wel, maar ik heb een halve fles rosé op vanavond bij vrienden.quote:
Dan ben je niet vrij van alcohol neequote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu wel, maar ik heb een halve fles rosé op vanavond bij vrienden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu wel, maar ik heb een halve fles rosé op vanavond bij vrienden.
Nee, die heet Escape.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:27 schreef livelink het volgende:
Over alcohol gesproken![]()
The Pina Colada song die eigenlijk Him heet
Ja, ik kwam er ook te laat achter dat ik die twee door elkaar haalde inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die heet Escape.
Him was een andere hit van Rupert Holmes…
Gewoon wijten aan de vertraging…quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook te laat achter dat ik die twee door elkaar haalde inderdaad.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:35 schreef livelink het volgende:
Pas maar op Melting. Straks krijg je demonstranten aan je deur.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik wilde net zeggen: kun je geen korte titels draaien voor mensen met typgriep zoals Bread - If en dan nog doe ik het fout
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Ginny Come Lately - Niet van Albert West
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:53 schreef livelink het volgende:
Dit zal Demi Roussos zijn met waarschijnlijk We Shall Dance
Dat was trouwens fantastisch in het theater (inmiddels wel even geleden)quote:
Ja, bij mij ook. Maar ik raad nog steeds wat langzaam.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Fok is nu weer normaal qua snelheid btw…
Ja, ik vond hen vroeger ook wel grappig, maar heb hen nooit in het theater gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was trouwens fantastisch in het theater (inmiddels wel even geleden)
En dan heb ik net niet over deze jurk, met zijn nare vibrato
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Hollies - Hij is niet zwaar, hij is mijn broer
Dat was echt supersnel!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Hollies - Hij is niet zwaar, hij is mijn broer
Ik ook, maar ik kan de afstand de schuld gevenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Maar ik raad nog steeds wat langzaam.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijt het aan de snelheid van FOK!…
Er zit iets in van Nancy, maar ik weet niet of dit ook The Mo is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken hun stijl, maar het nummer niet…
Het orgeltje is typisch Mo, de zang ook…quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit iets in van Nancy, maar ik weet niet of dit ook The Mo is.
Ja, precies. Maar goed het is het dus niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het orgeltje is typisch Mo, de zang ook…
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:05 schreef MadMaster het volgende:
While You See A Change - Steve Winwood
Zat Ron hierin?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Met Patries van der Pies en Ron Brandsteder,..
quote:Deze tekst is geïnspireerd op het naderende einde van zeezender Radio Veronica, dat op 31 augustus 1974 vanwege het van kracht worden van de zgn. anti-piratenwet moest stoppen met uitzenden. De tekst moedigt aan om niet verdrietig te zijn en je te focussen op positieve dingen. Er zal altijd muziek te horen zijn.
Terliererlomterlaaaaaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Omg, dit zomgen we op de lagere school…
Komt vrienden in den ronde of zoiets
Heb je erop proberen te spelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Er staat hier een prachtige antieke piano in de kamer, maar die is zo vals dat hij niet meer in een keer te stemmen is. Echt zonde.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Bij de eerste toon wist ik al hoe laat het was…
Echt jammer, het is een piano die ruim 100 jaar geleden door een lokale pianobouwer hier gemaakt is,
Nog helemaal nieuw in het plastic…quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De originele vilten toetsbescherming ligt er nog op.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Hot Summer Night, geen idee meer van wie…
Zoiets (maar dan 100 jaar oud van de bouwer)quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog helemaal nieuw in het plastic…
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoiets (maar dan 100 jaar oud van de bouwer)
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel mooie versies vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen idee wie dit zingt verder. Ik ken vooral de versie van Dusty Springfield.
DeZe heeft er trouwens nooit een cent van gezienquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen idee wie dit zingt verder. Ik ken vooral de versie van Dusty Springfield.
Welterusten voor zo meteen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Tablet is bijna leeg, alvast bedankt Melting!
Bon nuit!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Bon nuit!
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Bon nuit!
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Use it up and wear it out is ook zo’n geweldig nummer
Al tijden. Ergens heb ik een mierenplaag binnen. Ze lopen allemaal over mijn toetsenbord. Ik kan zo'n lokdoosje plaatsen natuurlijk, maar dat vind ik ook weer zo zielig.quote:
Stuivers helpen ook, zeggen ze.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Al tijden. Ergens heb ik een mierenplaag binnen. Ze lopen allemaal over mijn toetsenbord. Ik kan zo'n lokdoosje plaatsen natuurlijk, maar dat vind ik ook weer zo zielig.
Slaap lekker, zorro.quote:
Cora van de Beleeftuin zou zeggen: je moet het gesprek met ze aangaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Al tijden. Ergens heb ik een mierenplaag binnen. Ze lopen allemaal over mijn toetsenbord. Ik kan zo'n lokdoosje plaatsen natuurlijk, maar dat vind ik ook weer zo zielig.
Ja, dat heb ik wel eens geprobeerd in de slaapkamer van mijn dochter, maar dat deed toch niks. In de slaapkamer plaats ik wel een lokdoosje trouwens. Maar hier vind ik dat niet echt nodig.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Roger W - Wt staat er nu weer op nu.nl bij het ontbijt
Welkom Shii, ik had je nog niet gezien.quote:
Sjors Contant.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit wel eens eerder gehoord, maar echt geen flauw idee
Geen probleem. Ik kwam ook binnen vallen met de beestjes....quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Shii, ik had je nog niet gezien.
Ja, dat inderdaad. Ik slaap de laatste tijd weer slecht en dan volg ik 's nachts het topic over de VS wel. Kijkertje post altijd wat er 's nachts gebeurt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat echt zo…
Alle ellende vindt plaats als wij slapen
Heb jij de beestjes met je meegebracht?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik kwam ook binnen vallen met de beestjes....
Dat was ook een soort lokdoosje dan voor jou.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Je veegt op de maat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zit een gat in mijn emmerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
The hole in my shoe was letting in water. Altijd zo vervelend als dat gebeurt.
Komt van het vele wandelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
The hole in my shoe was letting in water. Altijd zo vervelend als dat gebeurt.
Nee, nog steeds niet echt. Ik krijg de smaak niet meer helemaal te pakken. Ik probeer het wel weer op te pakken, maar het gaat moeizaam.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt van het vele wandelen.
Heb je dat alweer een beetje opgepakt?
Weet nog dat je vorig jaar erg veel op pad was.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Animals We Gotta Get Out Of This Place
Komt vast wel weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet echt. Ik krijg de smaak niet meer helemaal te pakken. Ik probeer het wel weer op te pakken, maar het gaat moeizaam.
Ja, maar ook last van mijn rug tijdens het wandelen, wat het ook niet echt leuker maakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt vast wel weer.
Je hebt dit jaar ook erg veel aan je hoofd gehad.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ook last van mijn rug tijdens het wandelen, wat het ook niet echt leuker maakt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:57 schreef Shii het volgende:
Patricia Paay - Who's that lady with my man.
Ik luister normaal graag nog even mee, maar gezien het verwachte noodweer morgenmiddag moet ik morgen echt op tijd de deur uit voor de vlooienmarkten. En daarna even lunchen bij het restaurant waar alle passerende schepen worden voorgesteld en begroet met het volkslied van het land van herkomst.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:59 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 nummer.
Na middernacht ga ik nog even een paar stevige metalnummers draaien, voor een maat van me.
Voel je vrij om mee te luisteren. Ik moet wel zeggen dat het eerste nummer niet de maat is wat er voor de rest gedraaid word.
Ben jij zo dromerig?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
Zo mooi, ik luister er de laatste tijd heel vaak naar en heb het iedere dag in m'n hoofd.
Klinkt als een leuke dag.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik luister normaal graag nog even mee, maar gezien het verwachte noodweer morgenmiddag moet ik morgen echt op tijd de deur uit voor de vlooienmarkten. En daarna even lunchen bij het restaurant waar alle passerende schepen worden voorgesteld en begroet met het volkslied van het land van herkomst.
Ik heb er echt zin inquote:
Heel begrijpelijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor deze mooie show, Melting. Ik laat de metal aan me voorbij gaan. Niet helemaal mijn genre.
Jij ging toch slapen?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan metal wel waarderen, maar dit is herrie…
Oddysey
Het liedje moest nog even uit mijn hoofd..quote:Op zondag 20 juli 2025 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen?
Maar nu wat rustigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |