SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kan er even niet opkomen
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Giorgio Moroder Together in Electric Dreams
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga me even zitten schamen in een hoekje
Ik was even de adressen aan het opschrijven van de vlooienmarkten die ik morgen ga bezoeken, voor Pluvius de kraan openzet. Dus ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij.quote:
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was even de adressen aan het opschrijven van de vlooienmarkten die ik morgen ga bezoeken, voor Pluvius de kraan openzet. Dus ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij.
Hoeveel ga je er wel niet bezoeken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was even de adressen aan het opschrijven van de vlooienmarkten die ik morgen ga bezoeken, voor Pluvius de kraan openzet. Dus ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij.
Er zijn er twee. Die ene weet ik blindelings te vinden, de andere had ik alleen kunnen vinden via de zweefbrug, maar die is defect, dus moet ik er met de auto heen. Ik ben nog niet met de auto aan die kant van Rendsburg geweest, dus dat adres moet ik specifiek in de Tom Tom zetten.quote:
Ach, Udo natuurlijk….quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goedkeuren.![]()
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze luisteraar uit Duitsland.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, Udo natuurlijk….
Dit vind ik zo’n mooi liedje…
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Joan Jett and the heartbreakers I love rock&roll
Ik hoor hier minder Duitse muziek dan thuis. Thuis luisteren we veel WDR4, maar die kan ik hier niet ontvangen. Net als vorig jaar heb ik 80s80s.de op de radio. heerlijke muziek, maar relatief weinig Duitse nummers. pas 2 NDW nummers gehoordquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor onze luisteraar uit Duitsland.
En thuis heb je natuurlijk een Ddm die ook graag Duitse muziek luistert volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor hier minder Duitse muziek dan thuis. Thuis luisteren we veel WDR4, maar die kan ik hier niet ontvangen. Net als vorig jaar heb ik 80s80s.de op de radio. heerlijke muziek, maar relatief weinig Duitse nummers. pas 2 NDW nummers gehoord
Grappig wel, ik ben al mijn hele leven fan van de Bee Gees en ook van Duitse muziek.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En thuis heb je natuurlijk een Ddm die ook graag Duitse muziek luistert volgens mij.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt me niet nog een keer
Boney M Rivers of Babylon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |