Ja, aangezien ze verplicht zijn hè... En nee, geen fanquote:Ga jij nog naar een verplichte (kring)verjaardag toe?
Heeele lange wandelingen. Die herinner ik me ook van verplichte bezoekjes aan oma, vroeger, die ergens in 'the middle of nowhere' woonde.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:02 schreef thabit het volgende:
Op dit soort verjaardagen bied ik altijd geheel vrijwillig aan om iemands hond uit te laten en maak dan een heeele lange wandeling. Mocht er geen hond aanwezig zijn, zoek ik een krant en los ik de cryptogram op.
je bent volwassen , dan is het niet meer verplicht; vroeger toen je meemoest met je ouders was het verplicht.quote:Op maandag 21 juli 2025 02:46 schreef Beldewouten het volgende:
[..]
Ja, aangezien ze verplicht zijn hè... En nee, geen fan
Waarom ga je er geen als je de mensen in kwestie blijkbaar zo ongezellig en vervelend vind?quote:Op maandag 21 juli 2025 02:46 schreef Beldewouten het volgende:
[..]
Ja, aangezien ze verplicht zijn hè... En nee, geen fan
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent volwassen , dan is het niet meer verplicht; vroeger toen je meemoest met je ouders was het verplicht.
je voelt je misschien verplicht maar dat is het niet
Tja, "verplicht" is natuurlijk relatief hè. Ik bedoel, ik zal niet strafrechtelijk vervolgd worden als ik verstek laat gaan. Wel is het zo dat de zogenaamde kringverjaardag in mijn schoonfamilie de norm is en ook dat je daar dus aan deelneemt. Conclusie: juridisch gezien kan ik er onderuit, maar gezelliger wordt het er dan thuis en onderling met de schoonfamilie niet op.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom ga je er geen als je de mensen in kwestie blijkbaar zo ongezellig en vervelend vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |