abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218282859
In onze familie vieren we niet echt verjaardagen (meer), maar doorgaans vieren we met zijn allen de verjaardag van mijn moeder op de camping. Daarnaast doen de meeste van ons om de zoveel jaar de verjaardag wat groter, bijvoorbeeld met een lunch/borrel op een leuke locatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218282868
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 02:46 schreef Beldewouten het volgende:

[..]
Ja, aangezien ze verplicht zijn hè... En nee, geen fan -O-
je bent volwassen , dan is het niet meer verplicht; vroeger toen je meemoest met je ouders was het verplicht.

je voelt je misschien verplicht maar dat is het niet
  dinsdag 22 juli 2025 @ 07:55:14 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218282931
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 02:46 schreef Beldewouten het volgende:

[..]
Ja, aangezien ze verplicht zijn hè... En nee, geen fan -O-
Waarom ga je er geen als je de mensen in kwestie blijkbaar zo ongezellig en vervelend vind?
pi_218284447
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 07:37 schreef mschol het volgende:

[..]
je bent volwassen , dan is het niet meer verplicht; vroeger toen je meemoest met je ouders was het verplicht.

je voelt je misschien verplicht maar dat is het niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 07:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom ga je er geen als je de mensen in kwestie blijkbaar zo ongezellig en vervelend vind?
Tja, "verplicht" is natuurlijk relatief hè. Ik bedoel, ik zal niet strafrechtelijk vervolgd worden als ik verstek laat gaan. Wel is het zo dat de zogenaamde kringverjaardag in mijn schoonfamilie de norm is en ook dat je daar dus aan deelneemt. Conclusie: juridisch gezien kan ik er onderuit, maar gezelliger wordt het er dan thuis en onderling met de schoonfamilie niet op.
pi_218284578
Heb een hele leuke gezellige familie, ik ga naar elke verjaardag O+
pi_218285054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:31 schreef rival het volgende:
Heb een hele leuke gezellige familie, ik ga naar elke verjaardag O+
Het gezin van mijn schoonfamilie vind ik ook prima om dingen mee te ondernemen of op bezoek te gaan. Het is dus vooral die verrekte kringverjaardag (waar dit topic over gaat) dat er dan allerlei lui zijn waar ik niets mee heb. Dat het dan weer een avond dertien in een dozijn, oppervlakkig, periodiek hetzelfde koetjes en kalfjes gelul is. Omdat een deel van de mensen dit nou eenmaal een lollig cultureel verschijnsel vindt, accepteer ik het maar als zijnde iets dat er nou eenmaal bijhoort. Ik ga er verder ook niet zuur bij zitten ofzo. Ik kan me sociaal prima aanpassen en zij zullen ook niet doorhebben dat ik op dat moment liever iets anders had gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beldewouten op 22-07-2025 11:06:48 ]
  dinsdag 22 juli 2025 @ 17:12:49 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218289423
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef Beldewouten het volgende:

[..]
Het gezin van mijn schoonfamilie vind ik ook prima om dingen mee te ondernemen of op bezoek te gaan. Het is dus vooral die verrekte kringverjaardag (waar dit topic over gaat) dat er dan allerlei lui zijn waar ik niets mee heb. Dat het dan weer een avond dertien in een dozijn, oppervlakkig, periodiek hetzelfde koetjes en kalfjes gelul is. Omdat een deel van de mensen dit nou eenmaal een lollig cultureel verschijnsel vindt, accepteer ik het maar als zijnde iets dat er nou eenmaal bijhoort. Ik ga er verder ook niet zuur bij zitten ofzo. Ik kan me sociaal prima aanpassen en zij zullen ook niet doorhebben dat ik op dat moment liever iets anders had gedaan.
Te prijzen! 👍🏻
  dinsdag 22 juli 2025 @ 17:40:23 #58
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218289711
Nee ik ben 1x per ongeluk op een kringverjaardag setting beland toen ik een oud en nieuw niks leuks te doen had en dus last minute plannen moest maken. Mijn god wat een saaie bedoeling. Ik had voor 400 euro aan vuurwerk en 20 pillen meegenomen en echt niemand was geinteresseerd. Uiteindelijk maar met z'n 3e pillen lopen slikken en de heel tijd naar buiten om fikkies te stoken terwijl de rest echt saai in een kring met champagne en chips naar de tv aan het kijken was :') Sommige mensen zijn echt niet meer te redden.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218290569
Ik vier mijn verjaardag al heel lang niet meer, en de mensen om mij heen (partner, ouders, schoonouders) vieren het ook al jaren niet meer.
  woensdag 23 juli 2025 @ 09:36:30 #60
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218295294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 19:01 schreef muizevoetjes het volgende:
Ik vier mijn verjaardag al heel lang niet meer, en de mensen om mij heen (partner, ouders, schoonouders) vieren het ook al jaren niet meer.
Verjaardag vieren is dan ook voor kinderen. Een volwassen vent die "z'n verjaardag viert" is echt zo gigantisch cringe _O- Tenzij het natuurlijk een oude man is die gewoon blij is dat hij z'n familie om zich heen heeft, maar gewoon normaal volwassen mannen die een verjaardag vieren en vrienden uitnodigen hiervoor is echt :')
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')