Gras is groen.quote:
Socks are socks he?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Start in Auch was tof. Stond bij de ploegen presentatie. Matthieu zei nog tegen Primoz: Nice Socks heh!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Snapte ik hoor.
Ik geef je een uitdaging, jat de fietsen van Cofidis.
quote:
https://www.wielerflits.n(...)van-fietsendiefstal/quote:donderdag 17 juli 2025 om 10:22
Het zit de Franse wierploeg Cofidis niet mee. De formatie is namelijk opnieuw het slachtoffer geworden van fietsendiefstal. Nadat eerder elf fietsen van de mannenploeg waren ontvreemd in de Tour de France, gaat het nu om meerdere fietsen van de vrouwenformatie.
Renaat onderbrak José meermaals in zijn verhaal waarop José vervolgens reageerde met "Laat me uitpraten, het is alsof we worden terug gekatapulteerd in de tijd." o.i.d.quote:
Waarover heeft onze Djosee het dan? Ik kijk logischerwijs naar Boogie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renaat onderbrak José meermaals in zijn verhaal waarop José vervolgens reageerde "Laat me uitpraten, het is alsof we worden terug gekatapulteerd in de tijd." o.i.d.
Korte versie: Renaat interrumpeerde José (wat Wuyts dus altijd deed) , waarop José zei: ik krijg het gevoel dat ik terug wordt gekatapulteerd in de tijdquote:
Over het anoniem posten op social media. Dat moest verboden worden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:01 schreef Reljem het volgende:
[..]
Waarover heeft onze Djosee het dan? Ik kijk logischerwijs naar Boogie.
Het ging over anonieme bronnen, waar José nogal moeite mee heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:01 schreef Reljem het volgende:
[..]
Waarover heeft onze Djosee het dan? Ik kijk logischerwijs naar Boogie.
Dokter moet angel dan maar uitzuigenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Coquard eerste slachtoffer van de killer bees?
Zou je die dokter doen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dokter moet angel dan maar uitzuigen
Sjozee wil dat we alleen nog onder onze echte naam hier op FOK! of op Stripchat actief kunnen zijn.quote:
Neuh, liever niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je die dokter doen?
@:WAvanBuren
Waarom ik niet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Jeej. Heb ook een PM van Tamaru:
[..]
Lijkt me voor jou geen probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sjozee wil dat we alleen nog onder onze echte naam hier op FOK! of op Stripchat actief kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |