Zou je die dokter doen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dokter moet angel dan maar uitzuigen
Sjozee wil dat we alleen nog onder onze echte naam hier op FOK! of op Stripchat actief kunnen zijn.quote:
Neuh, liever niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou je die dokter doen?
@:WAvanBuren
Waarom ik niet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Jeej. Heb ook een PM van Tamaru:
[..]
Lijkt me voor jou geen probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sjozee wil dat we alleen nog onder onze echte naam hier op FOK! of op Stripchat actief kunnen zijn.
Wel benieuwd wat het fenomeen Prodhomme de komende week gekund zou hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die poging in de aanval was ook treurig waar ie ruim bij de slechtste helft zat
Ik wil graag de aandacht richten op dood vogeltje Emmanuel Buchmann die momenteel 20ste staat in zijn eigen Crassement, dat kan nog iets leuks worden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sterft regelmatig een vrouw op de achtergrond vandaag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:11 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Michael rochelt al de hele Tour alle microfoons vol.
JEGAT gaan we ook niet zien. Zeg ik alvast.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag de aandacht richten op dood vogeltje Emmanuel Buchmann die momenteel 20ste staat in zijn eigen Crassement, dat kan nog iets leuks worden.
Die heb ik al wel zien aanvallen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
JEGAT gaan we ook niet zien. Zeg ik alvast.
Heel veel meer valt er voor vandaag niet te halen voor hem, dus waarom nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
De niet voor een groene trui gaande Mathieu sprint toch maar weer mee.
Leg maar uit.
Nou ja, de vraag is dan eigenlijk, waarom op andere momenten niet. Dan had ie nu echt dicht gestaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heel veel meer valt er voor vandaag niet te halen voor hem, dus waarom niet
Inderdaad, lijken me 2 OK redenen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:20 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Toch wat centen voor de ploeg en wat puntjes wegnemen voor Van der Poel.
Zou bij de laatste 10 overblijvers van dit groepje zitten? Cisse De Greef was zeker beter.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Reden twee is nogal, ja.. bijzonder.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:20 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Toch wat centen voor de ploeg en wat puntjes wegnemen voor Van der Poel.
Pogacar kan natuurlijk uitvallen dan kan je evt nog groen pakken met Girmayquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Reden twee is nogal, ja.. bijzonder.
Girmay is veel te matig deze Tour voor groen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pogacar kan natuurlijk uitvallen dan kan je evt nog groen pakken met Girmay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |