abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218238508
Lekker klimmen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 13:04:24 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218238510
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:04:52 #87
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238512
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Mani89 33:27
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 juli 2025 @ 13:06:19 #88
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_218238524
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Mani89 33:27
Pino112 34:43
pi_218238557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Nog even lachen om mutant Wout boys.
ATTESTED

Toepasselijke muziek ri. einde ook wel, we werden hier flink Rick Rolled
Jack does it in real time...
pi_218238583
Hoelaat ongeveer gaan ze klimmen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:55 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218238586
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het bewijs dat sportswashing werkt. En dat kinderen ordinaire glory hunters zijn.
Ik zie die kutkinderen ook bijna alleen nog maar in City en PSG shirtjes.
pi_218238614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Nog even lachen om mutant Wout boys.
Dat was echt hallucinant. Hele dag al in de aanval en bijna al het kopwerk gedaan. Ondanks de hele dag op kop rijden waren top 5 klanten als Thomas en Gaudu amper sneller op de slotklim.

Met die benen had ie echt een keer voor het klassement moeten gaan.
pi_218238625
quote:
Raf en Patrick hielpen Tadej Pogacar na val: "Hij probeerde het eerst zelf, maar ik nam die ketting letterlijk uit zijn handen"

De val van Tadej Pogacar zindert een dag later nog altijd een beetje na in de Tour, zeker ook bij zijn "redders" Raf en Patrick. Het ervaren duo van Shimano noemt de interventie "een van de mooiste momenten uit hun carrière".

Vliegensvlug zat Tadej Pogacar na zijn valpartij gisteren weer op zijn fiets. Dat was voor een groot deel te danken aan de neutrale motor van Shimano, die deze keer bemand werd door twee Vlamingen: Raf Pauwels en Patrick Diels.

"We waren aan het kijken of we na de klim naar voren konden", vertelt motard Patrick. "Het gat was ongeveer 10 seconden dus dat kon net."

"Daar zaten we dan bij de besten van de wereld en bijna meteen crasht Pogacar."

"Nog voor Radio Tour iets gezegd had, hadden we het gezien", vult mecanicien Raf aan. "Meteen sloegen we alle remmen dicht om te gaan kijken wat er aan de hand was."

"We zagen dat de ketting eraf lag. Tadej stond meteen recht, dat was een goed teken."

"Hij probeerde eerst zelf de ketting erop te leggen, maar dat lukte niet. Dan heb ik letterlijk die ketting uit zijn handen genomen en toen was hij klaar."

''Ik heb hem in gang geduwd en hij zei nog "Thank you". Daar doe je het voor."

"Zoiets doet deugd, maar we zijn er wel om iedereen te helpen. Niet alleen de nummer 1 van het klassement, maar ook de nummer 200."

De interventie verliep feilloos, hadden ze dan geen stress? "Een heel klein beetje wel. Maar dat is onze job. We moeten gewoon zo snel mogelijk handelen."

"Soms gaat het wel eens mis en dan is dat minder. Ik neem soms ook eens een foute beslissing en dan heeft iedereen dat ook gezien. Dan heb je nadien toch een paar mindere nachten."

Al 15 jaar een duo
Raf en Patrick zijn duidelijk goed op elkaar ingespeeld, ook tijdens het interview.

"We werken al 15 jaar samen als duo. Hebben samen heel veel gezien, heel veel meegemaakt. Als hij 1 woord zegt, begrijp ik er 10. En andersom", zegt Raf.

Ze noemen het momentje met Pogacar "een van de mooiste uit hun carrière".

"Maar eigenlijk willen we het liefst niets doen. Hoe minder we moeten doen, hoe beter voor de renners."

Dat Raf en Patrick zo'n geoliede machine zijn, is geen toeval. "Wij trainen hiervoor, ja. Van Shimano krijgen we regelmatig een opleiding, omdat er altijd nieuwe dingen op de markt komen die we moeten leren kennen."
pi_218238626
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef superniger het volgende:
Hoelaat ongeveer gaan ze klimmen?
Rond 15.50 - 16.00
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 13:15:23 #95
451829 crew  H.Vviv
pi_218238640
Was toen wel de laatste zware klim van de Tour. Een heel verschil met nu.
pi_218238660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Rond 15.50 - 16.00
👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218238670
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Mani89 33:27
Pino112 34:43
Felagund 34:58
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:18:13 #98
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238672
Virenque tyfushond.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:18:29 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218238674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nu ook op TV!
pi_218238686
De NOS is live.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:21:01 #101
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218238688
Contador lijkt op Tommy Vercetti met dit shirt. @Mani89
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218238689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:18 schreef Mani89 het volgende:
Virenque tyfushond.
Nou nou nou nou.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:21:25 #103
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238691
Contador verft zijn haar met zwarte graffiti?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:21:57 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Contador lijkt op Tommy Vercetti met dit shirt. @:Mani89
Maar mist elke soort swagger.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_218238698
Duizenden dagjesmensen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218238699
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Dat was echt hallucinant. Hele dag al in de aanval en bijna al het kopwerk gedaan. Ondanks de hele dag op kop rijden waren top 5 klanten als Thomas en Gaudu amper sneller op de slotklim.

Met die benen had ie echt een keer voor het klassement moeten gaan.
Heel 2022 was hij natuurlijk bizar. Alleen geen enkele klassieker op weten te rapen (was toen ziek voor Vlaanderen)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218238715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Dat was echt hallucinant. Hele dag al in de aanval en bijna al het kopwerk gedaan. Ondanks de hele dag op kop rijden waren top 5 klanten als Thomas en Gaudu amper sneller op de slotklim.

Met die benen had ie echt een keer voor het klassement moeten gaan.
Jammer genoeg is hij niet meer zo sterk als toen, al sluit ik niet uit dat hij wel weer mee gaat proberen te zitten vandaag (of misschien toch Benoot/Campenaerts die dat gaan proberen).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:24:56 #108
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238716
En we zijn los! En ik ook.

*plop*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 13:25:21 #109
451829 crew  H.Vviv
pi_218238718
Jonas heeft er opnieuw direct zin in.
pi_218238721
Pogi oogt toch wel gehavend.. zou Jorgenson hem al echt vroeg gaan testen?
pi_218238722
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:25 schreef H.Vviv het volgende:
Jonas heeft er opnieuw direct zin in.
Girmay en Milan ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218238731
G leeft ook weer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')