abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 11:55:31 #51
451829 crew  H.Vviv
pi_218237903
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:55:45 #52
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218237906
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:56:54 #53
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218237909
Met die aanloop gaat ook het record op de Ventoux sneuvelen deze week, het is echt triest.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218237910
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 12:00:13 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218237932
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
pi_218237940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:09 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat het vandaag sneuvelen? Dan moet er nog twee minuten van de tijd van Vingegaard af.
Die 33'er komt er, twijfelen aan Gianetti en Matxin :')

DeeBee - 33:53
Jack does it in real time...
pi_218237952
Dit wordt schroeien zonder weerga, 33'57
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:04:55 #58
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_218237959
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
pi_218237980
Pogi is niet fit en Jonas gaat voor de derde week.
Snelste tijd wordt 36:35 35:36
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:08:25 #60
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218237990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:49 schreef Aguero het volgende:

[..]
Die tijd van Riis is wel echt extreem snel maar toch
http://www.climbing-recor(...)tour-victory-on.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aguero - 34:34
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 12:14:02 #61
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_218238036
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:08 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:14:57 #62
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_218238042
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:15:39 #63
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_218238044
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:18:01 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218238058
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:19:34 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218238072
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
pi_218238074
Dit is net een 500 meter van Stolz voorspellen _O_
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:23:53 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218238108
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
pi_218238167
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
pi_218238202
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
pi_218238209
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 12:35:04 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218238217
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:28 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik zie veel kinderen met UAE shirts lopen in Auch. Waar is het mis gegaan in de opvoeding
Het bewijs dat sportswashing werkt. En dat kinderen ordinaire glory hunters zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:41:44 #72
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218238269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is net een 500 meter van Stolz voorspellen _O_
Ik ga voor een 33'er.
pi_218238272
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:42:57 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218238283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het bewijs dat sportswashing werkt. En dat kinderen ordinaire glory hunters zijn.
Als je uit Pau komt, dan ben je voor ?
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:43:28 #75
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218238288
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:44:04 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218238295
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
Szura 34:15
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:53:16 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238401
Dit is wel de ultieme test, al die andere klimrecords zeggen me niet zoveel. 1996 Hautacam is heilig voor mij, wordt dat record aan diggelen gereden moet Interpol, de VN, de NATO, alles in actie komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:53:27 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218238405
The PCS camper is parked 483 km from the finish, near Limoges. Not exactly where we planned!

Ach
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 12:53:49 #79
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218238410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je uit Pau komt, dan ben je voor ?
Miquel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:55:58 #80
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218238441
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wel de ultieme test, al die andere klimrecords zeggen me niet zoveel. 1996 Hautacam is heilig voor mij, wordt dat record aan diggelen gereden moet Interpol, de VN, de NATO, alles in actie komen.
Noem een tijd dan, lapzwans.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218238461
twitter
pi_218238463
Van Eetvelt heeft nog steeds last van z’n val en het wordt elke dag slechter.

Maar blijkbaar is het uitrijden toch belangrijker, anders stap je toch af om te herstellen voor andere doelen..
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 12:59:37 #83
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218238475
twitter


Nog even lachen om mutant Wout boys.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218238489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Nog even lachen om mutant Wout boys.
De Belgische commentatoren zijn nog steeds boos over die rit!
pi_218238508
Lekker klimmen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 13:04:24 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218238510
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:04:52 #87
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238512
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Mani89 33:27
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 juli 2025 @ 13:06:19 #88
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_218238524
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Mani89 33:27
Pino112 34:43
pi_218238557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Nog even lachen om mutant Wout boys.
ATTESTED

Toepasselijke muziek ri. einde ook wel, we werden hier flink Rick Rolled
Jack does it in real time...
pi_218238583
Hoelaat ongeveer gaan ze klimmen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:55 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218238586
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het bewijs dat sportswashing werkt. En dat kinderen ordinaire glory hunters zijn.
Ik zie die kutkinderen ook bijna alleen nog maar in City en PSG shirtjes.
pi_218238614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Nog even lachen om mutant Wout boys.
Dat was echt hallucinant. Hele dag al in de aanval en bijna al het kopwerk gedaan. Ondanks de hele dag op kop rijden waren top 5 klanten als Thomas en Gaudu amper sneller op de slotklim.

Met die benen had ie echt een keer voor het klassement moeten gaan.
pi_218238625
quote:
Raf en Patrick hielpen Tadej Pogacar na val: "Hij probeerde het eerst zelf, maar ik nam die ketting letterlijk uit zijn handen"

De val van Tadej Pogacar zindert een dag later nog altijd een beetje na in de Tour, zeker ook bij zijn "redders" Raf en Patrick. Het ervaren duo van Shimano noemt de interventie "een van de mooiste momenten uit hun carrière".

Vliegensvlug zat Tadej Pogacar na zijn valpartij gisteren weer op zijn fiets. Dat was voor een groot deel te danken aan de neutrale motor van Shimano, die deze keer bemand werd door twee Vlamingen: Raf Pauwels en Patrick Diels.

"We waren aan het kijken of we na de klim naar voren konden", vertelt motard Patrick. "Het gat was ongeveer 10 seconden dus dat kon net."

"Daar zaten we dan bij de besten van de wereld en bijna meteen crasht Pogacar."

"Nog voor Radio Tour iets gezegd had, hadden we het gezien", vult mecanicien Raf aan. "Meteen sloegen we alle remmen dicht om te gaan kijken wat er aan de hand was."

"We zagen dat de ketting eraf lag. Tadej stond meteen recht, dat was een goed teken."

"Hij probeerde eerst zelf de ketting erop te leggen, maar dat lukte niet. Dan heb ik letterlijk die ketting uit zijn handen genomen en toen was hij klaar."

''Ik heb hem in gang geduwd en hij zei nog "Thank you". Daar doe je het voor."

"Zoiets doet deugd, maar we zijn er wel om iedereen te helpen. Niet alleen de nummer 1 van het klassement, maar ook de nummer 200."

De interventie verliep feilloos, hadden ze dan geen stress? "Een heel klein beetje wel. Maar dat is onze job. We moeten gewoon zo snel mogelijk handelen."

"Soms gaat het wel eens mis en dan is dat minder. Ik neem soms ook eens een foute beslissing en dan heeft iedereen dat ook gezien. Dan heb je nadien toch een paar mindere nachten."

Al 15 jaar een duo
Raf en Patrick zijn duidelijk goed op elkaar ingespeeld, ook tijdens het interview.

"We werken al 15 jaar samen als duo. Hebben samen heel veel gezien, heel veel meegemaakt. Als hij 1 woord zegt, begrijp ik er 10. En andersom", zegt Raf.

Ze noemen het momentje met Pogacar "een van de mooiste uit hun carrière".

"Maar eigenlijk willen we het liefst niets doen. Hoe minder we moeten doen, hoe beter voor de renners."

Dat Raf en Patrick zo'n geoliede machine zijn, is geen toeval. "Wij trainen hiervoor, ja. Van Shimano krijgen we regelmatig een opleiding, omdat er altijd nieuwe dingen op de markt komen die we moeten leren kennen."
pi_218238626
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef superniger het volgende:
Hoelaat ongeveer gaan ze klimmen?
Rond 15.50 - 16.00
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 13:15:23 #95
451829 crew  H.Vviv
pi_218238640
Was toen wel de laatste zware klim van de Tour. Een heel verschil met nu.
pi_218238660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Rond 15.50 - 16.00
👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218238670
Aguero - 34:34
H.Vviv - 34:20
Koffieplanter - 34:28
franklop - 35:12
Slobeend - 34:42
DeeBee - 33:53
The_Undertone - 33:57
AllesKaputt - 33:45
opgebaarde - 35:36
Fretwork - 35:11
noodgang - 35:00
4-elements - 35:59
Van_Poppel - 35:38
frozen-assassin - 35.21
Momo 33:44
Maxi-mus 35:29
Pistolero 33:55
Mansjester 33:12
Wienerschnitzels 36:00
Dale__Cooper 35:20
hhh38 33:59
Szura 34:15
Rellende_Rotscholier 34:02
Mani89 33:27
Pino112 34:43
Felagund 34:58
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:18:13 #98
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218238672
Virenque tyfushond.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:18:29 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218238674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nu ook op TV!
pi_218238686
De NOS is live.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')