Lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.
Wie kent deze iconische serie nog? Ik heb de serie voor het eerst in 2911 gezien op Nickelodeon!
Jij bent je tijd duidelijk ver vooruitquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.
Wie kent deze iconische serie nog? Ik heb de serie voor het eerst in 2911 gezien op Nickelodeon!
Zeker weten!quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij bent je tijd duidelijk ver vooruit
Wel Herman van Veenquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:11 schreef Hiddendoe het volgende:
En volgens mij is dit niet door Herman van Veen verzonnen, maar is dit gebaseerd op een bestaand sprookje.
Het verhaal van een eendje dat iets moet doen en op een soort queeste gaat.
Ik moet het nog ergens hier hebben. Een verzameling van allerlei sprookjes.
Ja, die Alfred wel, maar dit is gebaseerd op een veel ouder sprookje.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Wel Herman van Veen
https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
En?quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, die Alfred wel, maar dit is gebaseerd op een veel ouder sprookje.
Zodra ik het gevonden heb, zal ik het hier posten.
Me too... Mocht altijd voor ik naar school ging even kijken, op kindernet dan was eerst Alfred Jodocus Kwak erop en daarna Niels holgerson.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:07 schreef Gibson88 het volgende:
Vond het als kind schitterend, en nog steeds![]()
Winnie Wanna
Gevonden!!!quote:
Vandaag zijn sterfdag ... moet niet gekker worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Gevonden!!!![]()
Oud boek met bekende en minder bekende sprookjes.
Hier wordt Alfred J. Kwak Waggeltje genoemd.
Bewerkt door Andrew Lang (1844-1912)
https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Lang
Helaas niks te vinden over degene die dit verhaaltje oorspronkelijk heeft geschreven.
Maar al die verhaaltjes van Van Veen zijn dus gewoon plagiaat. Het zal wel goed zitten wb auteursrechten en zo meer, maar ik vind het toch behoorlijk nep van H. van Veen om te beweren dat hij dit verzonnen heeft.
Niet eens gezien.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaag zijn sterfdag ... moet niet gekker worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |