Kabouterdansquote:Op zondag 30 november 2025 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op een toevallige manier liedjes terug horen vanuit je kindertijd zoals Samson en Gert of Kabouterplop(ja ben Belg)![]()
Luister je naar de radio spelen ze Samson af ofzo via een foute top 1000 lijst ofzo.
Helemaal kippenvel krijg je en er verschijnt een gllmlach, denkend aan je jeugd.
Huisdierenquote:Op maandag 1 december 2025 17:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik word blij van het zacht spinnende katje op mijn schoot.
Ach ja, onze dieren zijn ook wel een beetje de baas hier. We zijn er gewoon bij in.quote:Op maandag 1 december 2025 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Huisdieren
Mijn hond had zojuist bij mijn ouders stiekem alle (of nou ja, wat nog over was van de voorraad) koekjes opgegeten
Die hadden ze in een openstaand boterhamzakje op de achtertafel staan, en mijn hond was in alle stilte op de stoel geklommen zodat ze nét bij het zakje kon
Mijn vorige hond was een grote hond, en op een gegeven moment was het verdacht lang stil, en ze was niet in de woonkamer, en toen stond ze dus in de keuken in alle rust met de voorpoten op het aanrecht de zuurkoolstamppot, die daar stond af te koelen, te verorberen
Moest toen meteen keihard lachen
Toen maar pizza besteld.
Kook je nu ook uitgebreider en vaker met je nieuwe mooie keuken?quote:
Jaquote:Op maandag 8 december 2025 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kook je nu ook uitgebreider en vaker met je nieuwe mooie keuken?
350 lagen twisted damascus staal met ladder motiefquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook een mooi vleesmes gehad van iemand uit Japan. Wat een genot
@:Smoofie
@:Knutdeijsbeer
Hier staat men ook rijendik voor de deur om het met eigen ogen te kunnen aanschouwenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn woonkamer, omdat het zo onmeunig gezellig is. Soms sta ik gewoon met de armen over elkaar rond te kijken en denk "joah"
Was die hond in een blauwe auto toevallig?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke dingen op de weg zien.![]()
Eerder op de middag een piepklein hondje met z’n kop uit een open raam.Of gister een gitzwarte Porsche 911 GT3 naast je hebben rijden.
Een keer op een rotdag werd ik door een andere auto ingehaald en op de passagiersstoel zat iemand naar mij te kijken. Met zo'n rode clownsneus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke dingen op de weg zien.![]()
Eerder op de middag een piepklein hondje met z’n kop uit een open raam.Of gister een gitzwarte Porsche 911 GT3 naast je hebben rijden.
Volgens mij heb jij niet iets in de maat Maltezer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was die hond in een blauwe auto toevallig?
Ik heb ook regelmatig een raam open in de auto, ook in de winter, puur omdat mijn hond het zo leuk vind om haar kop uit het raam te hangen
Boerenfox is idd met een maatje groterquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet iets in de maat Maltezer.![]()
Mijn hond deed het vroeger ook altijd. En dan de frisse wind opsniffen.
Ik zag dat de PC die ik 2 weken terug gekocht had voor 4200 euro nu duizend euro duurder isquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:26 schreef vencodark het volgende:
Als je een bepaald product voor ¤10 goedkoper hebt gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |