Ik las serieus "dronken" en dat even wtfquote:Op maandag 17 november 2025 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister voor het eerst een donkere Akita. Beetje grijs-zwart gestroomd. Wat een beest.Heel anders dan die witte.
Zie het zo voor mequote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik las serieus "dronken" en dat even wtf![]()
Een bekend merk boormachinanes en dergelijke, minus de M.quote:
De Akita GTIquote:Op maandag 17 november 2025 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik dacht eerst dat het over een auto ging
Kudos voor jou en je hont.quote:Op maandag 17 november 2025 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ik, letterlijk, elke dag complimenten krijg van voorbijgangers dat mijn hond zo goed luistert![]()
Ik woon op het platteland, en als ik de voordeur uit loop, sta ik binnen 3 minuten in de uiterwaarden.
En (het zeldzame) verkeer aldaar kan maar van 2 kanten komen, en dat zie ik dan ruim van tevoren aankomen.
Dus mijn hond loopt daar altijd los (lekker rausen door de weilanden).
En daar lopen en fietsen ook veel voorbijgangers, die niet uit mijn dorpje komen.
Dus ruim van tevoren roep ik haar (de hond, red.) bij mij en laat ik haar naast mij zitten, en dan blijft ze net zolang zitten, tot ik het commando 'vrij' geef![]()
En elke keer krijg ik dan complimenten van de betreffende voorbijgangers![]()
Maar elke keer antwoord ik dan dat het eigenlijk geen compliment waard zou moeten zijn, omdat een goed luisterende hond eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Maar toch leuk om te horen
quote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een cadeautje geven. En vaak word ik daarna chago omdat ik vind dat ze te lauw op mijn cadeautje reagerenWaarschijnlijk komt het omdat ik het zo leuk vind om iets te geven dat ik teveel waarde hecht aan mensen hun reactie.
Veel mensen kijken vooral naar de waarde (hoe duurder hoe hoger de waardering in hun ogenquote:Op maandag 17 november 2025 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een cadeautje geven. En vaak word ik daarna chago omdat ik vind dat ze te lauw op mijn cadeautje reagerenWaarschijnlijk komt het omdat ik het zo leuk vind om iets te geven dat ik teveel waarde hecht aan mensen hun reactie.
quote:Op maandag 17 november 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Sommige Veel mensen waarderen ook weinig of zijn gewoon lauwe eikels.
Wollahquote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
In het dagelijks leven iets zien en denken aan FOK!(kers) en dan moeten lachen.![]()
Zo ook als ik plotseling de Snuiverstraat zie
Gr gr Mo & Samir![]()
@:stateofmind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |