Jammer dat je geen foto hebt kunnen maken. Erg leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:06 schreef StateOfMind het volgende:
Zag vanmiddag een motor met zijspan rijden, wat sowieso al zeldzaam is.
En in die zijspan zat een labrador met zo'n motor zonnebril op![]()
Vond dat toch wel heel erg leuk
Zat in de auto, dus dat leek me geen goed ideequote:Op maandag 20 oktober 2025 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat je geen foto hebt kunnen maken. Erg leuk.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:28 schreef maily het volgende:
Dat je in de auto wordt ingehaald en naar links kijkt en in de andere auto zit iemand op de bijrijderstoel met een clownsneus op![]()
Ik had dit jaar een fysieke aanvaring met moppersmurf. (Echt)quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit eens ingehaald door een auto met daarin 4 Smurfen 😱
Het is dat het carnaval was anders was ik ernstig aan mezelf gaan twijfelen
Jij bent een gelukkig man!quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorrijden, goed stuk vlees BBQen met ondertussen liters speciaalbier. Trainen, sporten en dan eten/chillen. Zon, zonsondergang, zonsopgang, borsten en billen. Vogelgezang, de natuur bij dauw, zon. Zee, zwemmen. Snelle auto’s, kinderen die het goed doen of lol hebben. Lachende vrouwen, dansende vrouwen.
Slapen als je heel moe bent. Seks, sauna, strand.
Een goede film, goed boek, hele goede muziek bij de juiste stemming. Honten, alpaccas, snelle auto over een bergweg jagen. Het ontbijt in een berghotel. Mooi horloge. Discussies winnen, zakelijk succes, koffie in de ochtend.
Vers brood, de geur van vers brood. Een overwinning. Met vrienden een weekend weg, of sport kijken waarbij je wint. Keer doorzakken in de kroeg daarna ontbijten met ei, gevolgd door een lome zondag.
Hontenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn hond en ik zijn in principe onafscheidelijk en eigenlijk, letterlijk, 24 uur per dag bij elkaar (ze gaat ook mee naar boven 's nachts).
Alleen als ik boodschappen die of iets in de stad moet kopen, dan niet.
En eens in de zoveel tijd vinden mijn ouders het leuk om een dagje op de hond te passen, en dan breng ik haar 's ochtends vroeg en haal ik haar 's avonds op.
Zo ook vandaag.
En als ik dan eenmaal de huiskamer van mijn ouders binnen loop, is ze zoooo ontzettend blij![]()
![]()
En tussen het spelen knuffelenen wandelendoir zit ze dan alleen maar naar buiten te kijken, omdat ze me mist
Honden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:De hiphopgroep kondigt de internationale tour aan voor Wu-Tang Forever: The Final Chamber, waarmee ze op 2 maart 2026 aftrappen in de Ziggo Dome in Amsterdam.
en wie heeft die andere gekregen?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik koop eigenlijk zelden een duur cadeau voor mezelf, maar zo af en toe moet je jezelf verwennen
En vandaag was zo'n moment
Heb mezelf getrakteerd op een PS5 Pro
Scherp, da hedde gij goed onthoudenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
je ging er toch twee kopen?
StateOfMind in LIF / Welk hoofdkussen is fijn?
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Scherp, da hedde gij goed onthouden![]()
Neem toch maar niet gedaan
Vond 1 keer 818 euro uitgeven eigenlijk wel meer dan genoeg.
En helemaal omdat gisteren de distributieriem van de auto vervangen is, en een paar weken terug de auto ook een grote beurt en apk moest hebben 😱😱😱
Morgen maar eens contact opnemen met mijn huisdierenverzekering of spaarvarkens ook vergoed worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |