Ok Hans.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn zigeunervrouwtje, wat doe je?
Ken ik hoor, context is niet goed.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:48 schreef vosss het volgende:
Van een "nieuwe" auto die ik gekocht heb.
Waar ik dan weer een beetje sad van word is dat ik er niet in heb kunnen rijden en dat de komende maanden ook nog niet kan doen vanwege medische redenen.
Eigenlijk blind gekocht. Bijna letterlijk. Lol.![]()
Paar maanden wachten nog en hopelijk kan ik er snel van genieten. 🤗
Lexus LS weg. Nu een MX-5 NC PRHT uit '13.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een waggie?
En erbij of heb je de Lexus verkocht?
Doetie niet meer als ze bij de vuile was liggen denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:07 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn hond had weer iets
Had een bundel nieuwe sokken gekocht, en toen ik thuis kwam legde ik dat even op de bank om mijn jas uit te doen.
En ik had me nog niet omgedraaid of de hond schoot al langs me heen om de bundel sokken van de bank te grissen om ermee te spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Doetie niet meer als ze bij de vuile was liggen denk ik
Op naar Limbabwe voor bier en nootjesquote:
En naar zijn topic FEE / vosss is jarig; hiep hiep hoera!quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op naar Limbabwe voor bier en nootjes
Ik had er Viesbosch van gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Iemand had op een bordje langs een wandelpad waarop Biesbosch stond een stukje van de B weggehaald met stift, en toen stond er PIESboschDie onschuldige baldadigheid midden in de natuur, heerlijk. Kan de foto helaas zo snel niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |