Ja dat vind ik in de donkere dagen ook wel een ultiem geluksmoment dat je ineens vol in de zon kunt zitten. Lekker man!quote:
Dit ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als situaties in het verkeer met een glimlach en rekening houdend met elkaar worden opgelost.
En zag ze er ook nog een beetje leuk uit? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op maandag 15 december 2025 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
Caissières met humor en een goed humeur
Richard Scarryquote:
Dat ook nog eens.quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
En zag ze er ook nog een beetje leuk uit? Ik vraag dit voor een vriend
Zo’n man zag ik gisteren in Den Bosch rijden. Moest wel lachen. Super schattigquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:28 schreef Chandler het volgende:
Voorrang krijgen als het niet hoeft maar wel gepast is.
Zien dat mensen anderen helpen! (zonder camera)
Oudere mensen die op hun scootmobiel door de stad sjezen met muziek die ik / jongeren kunnen waarderen!
Dan kun je er weer even tegenquote:Op maandag 15 december 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ook nog eens.
Stond een echtpaar voor mij in de rij bij de kassa (was vandaag Jos Contantos, overigens een volle neef van Johnny Cash), dus daarom de gewone kassa.
De man had een koekenpan in de hand, daar maakte die caissière een leuke opmerking over, waarop zijn vrouw weer terug grapte en toen kon ik me niet meer inhouden om er ook aan mee te doen.
Toen had op een gegeven moment de halve rij de tranen in de ogen staan van het lachen en de caissière kwam niet meer bij
Mooi man
Is een vrouwelijke bourgondiër dan een bouringondiër?quote:
Flikker er wat kleingeld in.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de Jumbo staat altijd zo'n zigeunervrouwtje.
Moet alleen even bedenken hoe ik die in de oven krijg
En er dan op stampenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |