Eens. Op de markt moet je schreeuwen om de aandacht te trekken en vanwege de concurrentie. Daar staan meer groenteboeren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat over vaste klanten... die zijn toch niet achterlijk?
Ik weet dat er ieder jaar een oliebollenkraam bij de praxis staat. Die roept toch ook niet ieder jaar dat ie 5 oliebollen voor 10 euro te koop heeft? Die kan ik dan toch ook vinden zonder dat ie staat te schreeuwen als een marktkoopman?
TV uitquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Irritant zijn ze zeker, je doet er echter weinig aan.
Dat jij langsloopt en denkt, oh lekker er zijn weer kersen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat voegt het roepen eigenlijk toe?
Als hij nu goede wienerschnitzels aanprijst..quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat jij langsloopt en denkt, oh lekker er zijn weer kersen.
En dan ook nog wel zulke goede vaste klanten dat ze huilend aan zijn kraam staan omdat hij weg moet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vaste klanten die niet weten of je er nog staat omdat ze je niet horen schreeuwen bij een kraam die al tig jaar op dezeflde plek staat.
Ja voor jou wel, want jij haalt je bakje aardbeien en bent weer weg. Maar voor de mensen die aangrenzend aan de markt wonen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Lijkt me sterk dat je je stemvolume niet kunt aanpassen.
Aan de andere kant; een hoop gezeik om niks. Klagen om het klagen zelf.
En dat niet alleen hé. HONDERDEN klantenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
Prima maar huilende klanten...ga toch weg man met die kk jankverhalen.
MAAR WEL RADIJSJESquote:
Zou daar ook een minaret in de buurt staan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:59 schreef Document1 het volgende:
Dus, je gaat naast de parkeerplaats van een winkelcentrum wonen en dan vervolgens klagen over overlast?
_______________!
En dan kwaad kersen etenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat jij langsloopt en denkt, oh lekker er zijn weer kersen.
Je vind het schreeuwen van de man wel meevallen op het moment dat de man weet dat hij gefilmd wordt en hij hard zijn best doet om het wel mee te laten vallen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb even het filmpje uit de bron bekeken en ik vind het geschreeuw reuze meevallen
Hier op de vrijdagse marktdag loopt een jochie van ca. 20 jaar rond die zo'n keel kan opzetten dat ze hem op de maan zouden kunnen horen.
Mensen van stand wonen niet dicht bij een markt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht dat hij weg moet. Wanneer je moet schreeuwen om producten aan de man te krijgen dan is er sowieso iets mis met je business. Bovendien wil je zo’n schreeuwende tokkie niet wekelijks bij je woning hebben staan. Weg ermee. Als iedereen zo ging schreeuwen zoals hij deed dan was het een mooie bedoening…
Natgelegen in bed zeker? Anders ben je ook niet zo bijdehand.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:46 schreef embedguy het volgende:
[..]
Je vind het schreeuwen van de man wel meevallen op het moment dat de man weet dat hij gefilmd wordt en hij hard zijn best doet om het wel mee te laten vallen?
Joh
Kan prima. Gewoon lekkere/verse/goedkope spullen verkopen dan komen de klanten echt wel. En al helemaal als je een vaste plek hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
Wat is een markt nou zonder een bulderende groenteboer?
Mag ik eens raden: jij hebt zelf jong grut?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
Zelfde als zeiken over de herrie van spelende kinderen als je bij een speelplaats gaat wonen
Deze mensen moeten in een hutje op de hei gaan wonen
Het is geen markt! Op de markt mag je schreeuwen, maar niet als je als enige kraam op een parkeerplaats in een woonwijk staat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
Wat is een markt nou zonder een bulderende groenteboer?
Nee ik heb geen kinderen, maar ik woon vrij dicht op het centrum, je weet dat er dan meer lawaai is, zoals nu met de vierdaagsefeesten( Nijmegen)quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:16 schreef obligataire het volgende:
[..]
Mag ik eens raden: jij hebt zelf jong grut?
Het is geen markt!! Als mensen gaan wonen in een straat waar altijd een weekmarkt is, dan heb je een punt. Maar dat is hier niet aan de orde.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
Zelfde als zeiken over de herrie van spelende kinderen als je bij een speelplaats gaat wonen
Deze mensen moeten in een hutje op de hei gaan wonen
Oké ik dacht dat het plek was waar er elke week een markt wasquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is geen markt!! Als mensen gaan wonen in een straat waar altijd een weekmarkt is, dan heb je een punt. Maar dat is hier niet aan de orde.
Is gewoon een groenteboer die altijd op weekmarkten heeft gestaan, maar nu al jaren 1x in de week op de parkeerplaats bij een Jumbo staat. Hij is gewend aan dat schreeuwen, maar dat is niet nodig als je de enige kraam bent.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké ik dacht dat het plek was waar er elke week een markt was
Mijn buurvrouw is 94, ik kan bij wijze van spreken Rammstein opzetten met het volume op oneindig, hoort ze niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het met die vergrijzing die er aan komt alleen maar erger gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |