abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218227565
Zelfde als zeiken over de herrie van spelende kinderen als je bij een speelplaats gaat wonen
Deze mensen moeten in een hutje op de hei gaan wonen
pi_218227608
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
Wat is een markt nou zonder een bulderende groenteboer?
Kan prima. Gewoon lekkere/verse/goedkope spullen verkopen dan komen de klanten echt wel. En al helemaal als je een vaste plek hebt.

Kan me voorstellen dat mensen die de hele week hard gewerkt hebben , in het weekend lekker in de tuin willen zitten zonder de hele dag dat geschreeuw.
Pecunia non olet
pi_218227646
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
Zelfde als zeiken over de herrie van spelende kinderen als je bij een speelplaats gaat wonen
Deze mensen moeten in een hutje op de hei gaan wonen
Mag ik eens raden: jij hebt zelf jong grut?
Pecunia non olet
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:21:36 #54
3542 Gia
User under construction
pi_218227689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
Wat is een markt nou zonder een bulderende groenteboer?
Het is geen markt! Op de markt mag je schreeuwen, maar niet als je als enige kraam op een parkeerplaats in een woonwijk staat.
pi_218227702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:16 schreef obligataire het volgende:

[..]
Mag ik eens raden: jij hebt zelf jong grut?
Nee ik heb geen kinderen, maar ik woon vrij dicht op het centrum, je weet dat er dan meer lawaai is, zoals nu met de vierdaagsefeesten( Nijmegen)
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:23:03 #56
3542 Gia
User under construction
pi_218227706
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
Zelfde als zeiken over de herrie van spelende kinderen als je bij een speelplaats gaat wonen
Deze mensen moeten in een hutje op de hei gaan wonen
Het is geen markt!! Als mensen gaan wonen in een straat waar altijd een weekmarkt is, dan heb je een punt. Maar dat is hier niet aan de orde.
pi_218227713
Ook op de markt kun je gewoon je muil houden, mensen vinden je vast wel zonder het geroep.
pi_218227743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is geen markt!! Als mensen gaan wonen in een straat waar altijd een weekmarkt is, dan heb je een punt. Maar dat is hier niet aan de orde.
Oké ik dacht dat het plek was waar er elke week een markt was
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:30:42 #59
3542 Gia
User under construction
pi_218227758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oké ik dacht dat het plek was waar er elke week een markt was
Is gewoon een groenteboer die altijd op weekmarkten heeft gestaan, maar nu al jaren 1x in de week op de parkeerplaats bij een Jumbo staat. Hij is gewend aan dat schreeuwen, maar dat is niet nodig als je de enige kraam bent.
pi_218227769
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:42 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik ben bang dat het met die vergrijzing die er aan komt alleen maar erger gaat worden.
Mijn buurvrouw is 94, ik kan bij wijze van spreken Rammstein opzetten met het volume op oneindig, hoort ze niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218227774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Is gewoon een groenteboer die altijd op weekmarkten heeft gestaan, maar nu al jaren 1x in de week op de parkeerplaats bij een Jumbo staat. Hij is gewend aan dat schreeuwen, maar dat is niet nodig als je de enige kraam bent.
Dat ben ik met je eens
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:31:58 #62
3542 Gia
User under construction
pi_218227779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:24 schreef Questular het volgende:
Ook op de markt kun je gewoon je muil houden, mensen vinden je vast wel zonder het geroep.
Op de markt staan meer groenteboeren. Hier op de zaterdagmarkt staan er 4, vlakbij elkaar. Dan moet je wel concurreren. Vind het op een markt er ook een beetje bijhoren.
pi_218227797
Voor mensen die zeggen dat dit niet nodig is, daarvan weet ik zeker dat die nooit iets verkocht hebben op een vrije plek, ik heb jarenlang als kind op de Zwarte Markt gestaan, en dan leer je spullen te verkopen, en roepen en reuring maken hoort daarbij, het is gewoon een deel van het spel, dat ook ook bij een straatmarkt hoort, wat er niet bij hoort? Stroopwafel tenten die er alleen voor de toeristen staan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218227799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Op de markt staan meer groenteboeren. Hier op de zaterdagmarkt staan er 4, vlakbij elkaar. Dan moet je wel concurreren. Vind het op een markt er ook een beetje bijhoren.
Ja ok dan snap ik het wel :)
pi_218227802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee ik heb geen kinderen, maar ik woon vrij dicht op het centrum, je weet dat er dan meer lawaai is, zoals nu met de vierdaagsefeesten( Nijmegen)
Die 4D-feesten, dat is maar 8 dagen dus dat is te overzien, desnoods pak je een week vakantie elders, maar als je 46 weken per jaar naar dat gekrijs moet luisteren dan ga je er wellicht anders over denken....
Pecunia non olet
pi_218227832
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:02 schreef Marsenal het volgende:
Als je voor 15 euro een krat aardbeien kan kopen die in de supermarkt voor 35 euro gaan dan hoef je niet bang te zijn dat je klanten je niet vinden. Dat schreeuwen lijkt me niet nodig.
Zeker op het eind van de dag moet je op een markt van je spullen af, en dan wil tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeee halen 1 betalen nog wel eens werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:38:06 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218227833
Deze man zal een enorm harde stem hebben!
pi_218227889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:42 schreef Toine51 het volgende:
Mijn vrouw schreeuwt ook altijd.
Mag zij ook weg?
_O- _O- _O-
pi_218227896
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Deze man zal een enorm harde stem hebben!
"Markt"schreeuwer.
pi_218227942
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 08:42 schreef Toine51 het volgende:
Mijn vrouw schreeuwt ook altijd.
Mag zij ook weg?
Ja hoor. Kost je waarschijnlijk wel veel knaken :P
  woensdag 16 juli 2025 @ 12:55:19 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218228008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:49 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Ja hoor. Kost je waarschijnlijk wel veel knaken :P
Valt mee, ga naar de Gamma en koop daar een klauwhamer, wat dik zeil, ductape en wat zakken cement, en je bent voor enkele tientjes klaar :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 16 juli 2025 @ 13:00:11 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218228035
Het is niet eens een 'markt'. Er staan op zaterdag 2 of 3 fruitkramen op een parkeerplaats bij Emiclaer. Meer is het niet :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 16 juli 2025 @ 13:04:12 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218228082
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is geen markt! Op de markt mag je schreeuwen, maar niet als je als enige kraam op een parkeerplaats in een woonwijk staat.
Hij stond daar niet als enige. En het is 1 vd de parkeerplaatsen van een winkelcentrum, niet een willekeurige parkeerplaats ergens in een woonwijk.

Er staan uiteraard wel huizen in de buurt. En na zijn 'verhuizing' stond hij inderdaad aangrenzend aan tuinen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218228128
We hebben het wel wat te goed in dit land.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_218228131
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2025 13:11 schreef nostra het volgende:
We hebben het wel wat te goed in dit land.
Als zo iemand elke zaterdag voor je deur staat te schreeuwen ben je de 1e die gaat klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')