quote:Op zondag 20 juli 2025 00:34 schreef LethalNinja het volgende:
Boeiende reportage uit Prokovsk
Bekijk deze YouTube-video
Is Oekraine eigenlijk weer raffinaderijen enzo aan het beschieten of is men nog steeds terughoudend om Trump hun 'goede intenties' te laten zien voor een cease fire terwijl Rusland doorgaat met vanalles bestoken?quote:
Ze hebben een paar dagen geleden nog een raffinaderij in Krasnodar en/of Lipetsk aangevallen.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Oekraine eigenlijk weer raffinaderijen enzo aan het beschieten of is men nog steeds terughoudend om Trump hun 'goede intenties' te laten zien voor een cease fire terwijl Rusland doorgaat met vanalles bestoken?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:39 schreef skysherrif het volgende:
USYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYK
Beste nieuws uit dit rijtje (en slechtste voor Rusland).quote:Op zondag 20 juli 2025 11:12 schreef oheng het volgende:
RIA: Russia Reduced Oil Supplies to China in First Half of Year
Het lijkt erop dat Oekraiene (en haar partners) wil doorgaan tot de laatste man. Dus voorlopig verwacht ik geen echte intenties.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:02 schreef Discombobulate het volgende:
Oekraïne roept Rusland op tot onderhandelingen komende week. Gaan ze langzaam toegeven of is dit een tactiek?
Je bedoelt dat ze zich eerst moeten overgeven en pas daarna gaan onderhandelen?quote:Op zondag 20 juli 2025 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Oekraiene (en haar partners) wil doorgaan tot de laatste man. Dus voorlopig verwacht ik geen echte intenties.
Als je echt geïnteresseerd bent in het leed van Oekraïners, dan zou je willen dat Rusland stopt.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Oekraiene (en haar partners) wil doorgaan tot de laatste man. Dus voorlopig verwacht ik geen echte intenties.
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:32 schreef luxerobots het volgende:
Als je echt geïnteresseerd bent in het leed van Oekraïners, dan zou je willen dat Rusland stopt.
quote:Een concern troll is iemand die op een online forum of in een discussie zich voordoet alsof hij of zij de doelen van de groep deelt, maar in werkelijkheid probeert om onrust of controverse te veroorzaken. Ze doen alsof ze zich zorgen maken, maar hun bedoelingen zijn niet oprecht.
De ellende van beiden grijpt mij aan. Van Oekraiense oma's die in spooksteden leven en echt zo iets hebben van WTF gebeurt hier? Waarom doen de Russen dit? Tot aan Russische jongens die verleid worden met hoge salarissen en tekenbonussen om vervolgens hoge risico's te lopen op sterfte of enorme verwondingen.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je echt geïnteresseerd bent in het leed van Oekraïners, dan zou je willen dat Rusland stopt.
Rusland valt namelijk aan, terwijl Oekraïne zich moet verdedigen.
Ezels zouden nooit ingezet mogen worden in een oorlogquote:Op zondag 20 juli 2025 12:26 schreef ExTec het volgende:
Nieuw fundraiser: Save the donkeys!![]()
[ x ]
[ afbeelding ]
Steden die gebombardeerd worden, en mensen die gelokt worden om in het Russische leger te vechten.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ellende van beiden grijpt mij aan. Van Oekraiense oma's die in spooksteden leven en echt zo iets hebben van WTF gebeurt hier? Waarom doen de Russen dit? Tot aan Russische jongens die verleid worden met hoge salarissen en tekenbonussen om vervolgens hoge risico's te lopen op sterfte of enorme verwondingen.
Heel verstandig. En weer huilen als de Russen overtreden. Dat is weer mmiemiminimimie.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:10 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Politie had een dagje vrij![]()
Heerlijk.
quote:Een non sequitur is een uitspraak of redenering waarbij de conclusie niet logisch volgt uit de voorafgaande stelling of argumenten. Het Latijnse "non sequitur" betekent letterlijk "het volgt niet". In de logica wordt het beschouwd als een drogreden, omdat de conclusie niet wordt ondersteund door de gegeven premissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)-vrede/78832627.html"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:14 schreef phpmystyle het volgende:
NEWSBREAK: ’Poetin bereid om te onderhandelen over vrede’Het antwoord is bekend: Gaat Oekraïne niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)-vrede/78832627.html
Dus Poetin zal met een beter voorstel moeten aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |