Op woensdag 16 juli 2025 16:58 schreef Firuze60 het volgende:
Je zou er toch geen woorden meer aan vuil maken? Erg consequent ben je niet....quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En je blijft maar onzin uitbraken.
Een vrouw en kinderen worden nooit zomaar in een blijf van mijn lijf huis geplaatst, dan is er al hulpverlening en politie betrokken, en die willen bij een scheiding altijd beide ouders betrekken. Vaders worden niet zomaar uitgesloten, jij doet hier alsof het wel zo is.
Ze had gelijk, want nu is ze door hem gedood. Waar ze bang voor was, is gebeurd. En dat was vast ook de reden dat hij zijn kinderen niet zag, omdat hij gewelddadig was.
Echt, hier onzin uitbraken en mij dan beschuldigen niet op de inhoud in te gaan.
Ik zie het juist andersom. Feit dat een man z'n ex neerschiet laat juist zien dat er een gegronde reden is om hem niet bij zijn kinderen te laten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
De kinderen bewust bij de man weghouden is strafbaar en zeer schadelijk voor de kinderen. Let wel: geen enkele reden praat deze absurde daad goed maar er zijn meestal wel 2 kanten aan het verhaal. Al willen sommigen hier dat niet inzien want ja altijd die mannen he....
En die kerel die vorige maand het water inreed met zijn kinderen…quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:58 schreef Firuze60 het volgende:
Wat heeft in de godsnaam de achtergrond van de dader er mee te maken? Zo van, een brave geboren witte Nederlander gebeurt dit veel minder?
Ik kan mij nog goed heugen over de Zoetermeer moord op vrouw en kinderen, een brave witte kantoorpik, en ook die politieknakker die zijn vermoorde zoontjes achterliet in een rioolpijp.
Zoek svp even het woord femicide opquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook een soort femicide, de ultieme wraak op de moeder van je kinderen en hen mee te nemen in een laffe suicide.
Zoek jij even het woord wraak op.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoek svp even het woord femicide op
Dat heeft er niks mee te maken, maar die discussie ontstond naar aanleiding van de vraag of het eerwraak was of niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:58 schreef Firuze60 het volgende:
Wat heeft in de godsnaam de achtergrond van de dader er mee te maken? Zo van, een brave geboren witte Nederlander gebeurt dit veel minder?
Ik kan mij nog goed heugen over de Zoetermeer moord op vrouw en kinderen, een brave witte kantoorpik, en ook die politieknakker die zijn vermoorde zoontjes achterliet in een rioolpijp.
Ik bedoel dus dat je de hele historie moet meenemen. Vanaf het begin - als dat uberhaupt mogelijk isquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:00 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik zie het juist andersom. Feit dat een man z'n ex neerschiet laat juist zien dat er een gegronde reden is om hem niet bij zijn kinderen te laten.
En wat betreft die Klaas, had de vader een totaalverbod, hadden die kinderen nu nog geleefd.
De vader helemaal uit het ontzag zetten gaat echt niet zo makkelijk hoor, vaak juist te moeilijk.
Ik heb net een hele lange defenitie opgezocht, staat in dit topic.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoek svp even het woord femicide op
Nu.nlquote:Het Openbaar Ministerie (OM) van Oost-Brabant bevestigt tegenover NU.nl dat de vrouw op 2 juni aangifte heeft gedaan tegen haar ex-partner. Hij is aangehouden wegens wapenbezit en mishandeling van zijn ex-partner. Hij is op 5 juni voorgeleid aan de rechter-commissaris en toen twee weken vastgehouden voor wapenbezit.
Oh ok, gemeenschappelijk woord is dan wraak.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, maar die discussie ontstond naar aanleiding van de vraag of het eerwraak was of niet.
Ik had je verkeerd gequote.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je de hele historie moet meenemen. Vanaf het begin - als dat uberhaupt mogelijk is
Of je leest je even in. Bijvoorbeeld door het hele topic te lezen. Ze zat in een Blijf van mijn lijfhuis...quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
De kinderen bewust bij de man weghouden is strafbaar en zeer schadelijk voor de kinderen. Let wel: geen enkele reden praat deze absurde daad goed maar er zijn meestal wel 2 kanten aan het verhaal. Al willen sommigen hier dat niet inzien want ja altijd die mannen he....
Dat je daar nog energie in steekt! Maar goed, types als Matsdinges zitten er ook bij de politie, daarom worden aanklachten (en dat gebeurt pas als er echt geen uitweg meer is) heel vaak aan de kant geschoven, zo van, waar twee kijven hebben twee schuld.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je leest je even in. Bijvoorbeeld door het hele topic te lezen. Ze zat in een Blijf van mijn lijfhuis...
Ja, maar niet iedereen begrijpt dat schijnbaar...quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb net een hele lange defenitie opgezocht, staat in dit topic.
Zo te lezen, jij sowieso niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen begrijpt dat schijnbaar...
Of je begrijpt mijn strekking even. Er kan van alles aan vooraf zijn gegaan - wellicht al jaren voor de scheiding.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je leest je even in. Bijvoorbeeld door het hele topic te lezen. Ze zat in een Blijf van mijn lijfhuis...
Welja, joh, maak het nog even erger!quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Of je begrijpt mijn strekking even. Er kan van alles aan vooraf zijn gegaan - wellicht al jaren voor de scheiding.
Nou, als je femicide een soort van wraak noemt heb je het toch niet helemaal begrepen professorquote:
Onmacht mag ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, als je femicide een soort van wraak noemt heb je het toch niet helemaal begrepen professor
Oh ja, de complotdenkers - we zitten in dat schema 🤠quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat je daar nog energie in steekt! Maar goed, types als Matsdinges zitten er ook bij de politie, daarom worden aanklachten (en dat gebeurt pas als er echt geen uitweg meer is) heel vaak aan de kant geschoven, zo van, waar twee kijven hebben twee schuld.
Vooraf aan de moord van de man op de moeder van zijn kinderen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Of je begrijpt mijn strekking even. Er kan van alles aan vooraf zijn gegaan - wellicht al jaren voor de scheiding.
Nou, als je femicide een soort van wraak noemt heb je het toch niet helemaal begrepen professorquote:
Nee, uiteraard veel langer daarvoor. Iemand ontspoort niet zo maar ineensquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Vooraf aan de moord van de man op de moeder van zijn kinderen?
Niet te geloven dit, werkelijk waar!quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Vooraf aan de moord van de man op de moeder van zijn kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |