SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
MarinusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of niet te veel willen winnen, dan gaat het soms vanzelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft niet. Even goed bijslapen deze nacht en morgen gewoon beter mijn best doen![]()
Dat is wel een mooie mindset. Lukt mij niet, want ik wil altijd winnenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of niet te veel willen winnen, dan gaat het soms vanzelf.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat had ik ook en was dan super gefrustreerd en op een dag had ik zoiets, krijg de tyfus, ik win toch niet en deed dan maar wat en ineens ging ik vaker winnen. Als ik dan weer fanatiek word, gaat het vaak snel weer mis. Maar dat kan ook gewoon allemaal in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie mindset. Lukt mij niet, want ik wil altijd winnen![]()
![]()
Zou jij meedoen aan BenB?quote:
Als er een leuke vent meedeed ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk voor mij is het ook alweer bijna bedtijd. zo kut want wil liefst gewoon nog ff doorkletsen. maarja wekker he.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, daar is het zeker mee te vergelijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Het is toch wel het gevoel van bakeren lijkt me, klopt dat?Heb het wel eens gedaan maar het lawaai steeds om de oren, te veel afleiding.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar je kreeg oorplugs in. Was ook ter bescherming van je trommelvlies.
Maar je zou er ook een Gehoorbeschermer bij op kunnen zetten.
Ik heb dan liever het opblaasbare model, waar je tussen ligt. Onder en bovenkant opblazen en klaar, blijft prima op druk.![]()
Goeie ja dat heb ik nu wel zo met hardlopen. Nu echt puur voor plezier en niet een bepaalde tijd willen lopen meer. Geeft veel meer voldoening en als het dan toch lekker gaat met een leuke tijd, dan extra leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik ook en was dan super gefrustreerd en op een dag had ik zoiets, krijg de tyfus, ik win toch niet en deed dan maar wat en ineens ging ik vaker winnen. Als ik dan weer fanatiek word, gaat het vaak snel weer mis. Maar dat kan ook gewoon allemaal in mijn hoofd zitten.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vriendin heeft er wel eens twee uur in gelegen. Kwartier is beetje weinig vind ik zelf, zonde van al dat werk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lang laat je iemand ingewikkeld? kwartier?![]()
Wat ik van SM begrijp, en dat zal met bondage niet veel anders zijn, is dat de sub leidend is. Die geeft de grenzen aan tot waar de dom mag gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lang laat je iemand ingewikkeld? kwartier?
Vaak met afgesproken stopwoorden.![]()
Kijk, niet alleen in mijn hoofd dusquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goeie ja dat heb ik nu wel zo met hardlopen. Nu echt puur voor plezier en niet een bepaalde tijd willen lopen meer. Geeft veel meer voldoening en als het dan toch lekker gaat met een leuke tijd, dan extra leuk![]()
![]()
Dat is een mooie inderdaad want als dom heb je de taak op te letten en de sub is uiteindelijk degene die het kan stoppen. Houden aan wat vooraf is besproken en grenzen respecteren maken een goede dom.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat ik van SM begrijp, en dat zal met bondage niet veel anders zijn, is dat de sub leidend is. Die geeft de grenzen aan tot waar de dom mag gaan.
Vaak met afgesproken stopwoorden.![]()
En een Dom(me) kan ook zelf bepalen dat het genoeg is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een mooie inderdaad want als dom heb je de taak op te letten en de sub is uiteindelijk degene die het kan stoppen. Houden aan wat vooraf is besproken en grenzen respecteren maken een goede dom.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kom op man. S’avonds een kerel, s’morgens een wrakquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ik denk voor mij is het ook alweer bijna bedtijd. zo kut want wil liefst gewoon nog ff doorkletsen. maarja wekker he.![]()
Zeker, zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook. Ik bepaal wanneer ze uit de folie mag tenzij er iets is wat maakt dat het anders loopt. Dat laatste is echter nog nooit gebeurd gelukkig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En een Dom(me) kan ook zelf bepalen dat het genoeg is.![]()
Hoe is het met de oogjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb net vandaag de laatste twee afleveringen gekekenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij meedoen aan BenB?
Als er een leuke vent meedeed ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pijn is fijn, aar het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een mooie inderdaad want als dom heb je de taak op te letten en de sub is uiteindelijk degene die het kan stoppen. Houden aan wat vooraf is besproken en grenzen respecteren maken een goede dom.Als die zoiets heeft van, nu loop ik het risico blijvende schade aan te richten, doet die er goed aan om te stoppen, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
En een Dom(me) kan ook zelf bepalen dat het genoeg is.
Voor hem/haar moet het ook leuk blijven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: