Niet als Heitinga Hato in het centrum zet of die weggaat. Maar anders heb je nog steeds een tweede linksback nodig met enig niveauquote:
Ik heb wel het idee dat het beleid nu wat beter verloopt, ook door het opsplitsen van de technisch directeur functie met Beukers en Kroes. En ik ben blij dat ze in elk geval voor creatieve types gaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet zo heel specifiek. Moest mijn geheugen ook opfrissen met de momenten van TWE-RBS en FEY-RBS. Maar afgaande op Pieter Zwart, en een ander chatje dat ik met iemand had zou je dit in kunnen schalen als een directe top-5-speler in de Eredivisie. In elk geval aan de bal.
Allemaal gissen, verder. De enige waarheid ligt op het voetbalveld, maar we mogen wat verwachtingen hebben. Dit schijnt net als Moro een mooi kunststukje van het nieuwe scoutingsbeleid te zijn.
Het scoutingsapparaat is door Kelvin de Lang aardig hervormd. En zoals Kroes/Beuker in het Ajax TV-item zeiden, is het godzijdank nu meer op moderne inzichten gebaseerd.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het beleid nu wat beter verloopt, ook door het opsplitsen van de technisch directeur functie met Beukers en Kroes. En ik ben blij dat ze in elk geval voor creatieve types gaan.
Alleen de keuze voor de trainer is een beetje jammer.
Dan kan Baas weer naar LB, die mag het laten zien dan.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet als Heitinga Hato in het centrum zet of die weggaat. Maar anders heb je nog steeds een tweede linksback nodig met enig niveau
STOP MET DEZE GEKquote:Waarom is dat eerder niet gelukt?
,,In mijn eerste jaar heb ik best veel gespeeld. In het tweede jaar ging ik op het laatste moment weg. En vorig jaar deden Jorrel Hato en Youri Baas het heel goed. Dan weet je dat het lastig wordt. De keren dat ik erin kwam, ging het vrij goed. Dan heb je een mazzeltje nodig. Ik probeer gewoon elke dag het uiterste uit mezelf te halen."
Verwijt je jezelf iets?
„Nee, eigenlijk niet. Ik heb ook een paar blessures gehad waar ik niet veel aan kon doen, maar waardoor ik er wel periodes uit ben geweest. Daarin verwijt ik mezelf niet veel.”
Maar je denkt niet: daar heb ik het laten liggen of dat had ik anders moeten doen?
„Er zijn wedstrijden waarbij ik denk: dat had beter gekund en bij sommige juist dat ik goed speelde. Maar als je veel wedstrijden speelt, zitten er altijd mindere tussen.”
Owen snapt het niet helemaal @PowerLoungenquote:Op zondag 20 juli 2025 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nieuwe kans voor ‘overbodige’ Wijndal bij Ajax: ‘Maar Owen moet het zelf laten zien’
[..]
STOP MET DEZE GEK
Zelfs Promes heeft meer zelfinzicht
Owen snapt het heel goed.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Owen snapt het niet helemaal @:PowerLoungen
die zit wel goed met zijn contract. Lekker de positieve gast uithangen.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Owen snapt het heel goed.
Iemand als Rosa moet schrapen en Wijndal mag vooral van teringdomme Sjon.
''Zit niet voor niks bij Ajax''quote:Op zondag 20 juli 2025 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die zit wel goed met zijn contract. Lekker de positieve gast uithangen.
Hopelijk blijft hato (tenzij er een megabod komt)
Jammer dat onze RvC zo bang is voor beeldvorming van buitenaf.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Zit niet voor niks bij Ajax''
Lekker ook een trainer die waardeloze redenen verzint om hem maar te blijven opstellen.
Vooral de uitbarstingen van een bepaalde krant, niet doorhebbende dat hun beeldvorming alleen maar schade oploopt door de Wijndal/Slot verhaaltjes.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat onze RvC zo bang is voor beeldvorming van buitenaf.
Het scheelt dat de fossielen daadwerkelijk uit de scouting verdreven zijn, maar infantiliteit zit altijd in een klein hoekje.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral de uitbarstingen van een bepaalde krant, niet doorhebbende dat hun beeldvorming alleen maar schade oploopt door de Wijndal/Slot verhaaltjes.
Het valt me nog mee dat ze nog niet serieus zijn/waren voor Tadic en Blind.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat de fossielen daadwerkelijk uit de scouting verdreven zijn, maar infantiliteit zit altijd in een klein hoekje.
Überhaupt lekt er weinig over Ajax' transferzetten naar buiten. Gloukh werd ook puur bekend door Oostenrijkse bronnen van de Azijnbode.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ze nog niet serieus zijn/waren voor Tadic en Blind.
Fab is bijna Wojnarowskiquote:Op zondag 20 juli 2025 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Überhaupt lekt er weinig over Ajax' transferzetten naar buiten. Gloukh werd ook puur bekend door Oostenrijkse bronnen van de Azijnbode.
En Fab had ook de first call over Heitinga.
Jij denkt dat we betere spelers kunnen halen dan Moro en Gloukh?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:21 schreef Cryptonees het volgende:
Ik denk dat onze club er nog lang niet klaar voor is. Er worden spelers verkocht en er worden spelers op dit moment gehaald waarvan ik nog niet zie dat ze beter zijn dan de spelers die nu naar de uitgang gaan. Dat is al jarenlang het probleem met Ajax. Spelers snel afschrijven en spelers halen die niet beter zijn dan wat je naar de uitgang stuurt.
Waarom? Gewoon lekker ruimte hebben in je selectie om Steur, Bounida en Verkuyl mee te laten doen.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:06 schreef Wotte het volgende:
Ik zou voor de gein een Berghuisje wagen bij Quinten Timber.
Ajax gaat nog wel een verdedigende middenvelder halen.quote:Op maandag 21 juli 2025 05:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon lekker ruimte hebben in je selectie om Steur, Bounida en Verkuyl mee te laten doen.
Timber is kapitaal vernietiging.
Ik ben benieuwd welk talent er dit seizoen gaat op staan. Er staan er een aantal aan de deur te kloppen.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat nog wel een verdedigende middenvelder halen.
Er zullen genoeg blessures of schorsingen komen door het seizoen dat Steur en Bounida af en toe mee kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |