Moet hij weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:29 schreef franklop het volgende:
Henderson uiteindelijk naar Brentford gegaan
Hadden we toch wel een paar mio transfersom van kunnen krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:29 schreef franklop het volgende:
Wel een mooi afscheidsbericht zag ik langskomen, geschreven door ChatGPT.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:29 schreef franklop het volgende:
Misschien is dit wel afgesproken tijdens dat circus van vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hadden we toch wel een paar mio transfersom van kunnen krijgen
echt gemaakt door een slechte stagiairequote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, wat is die afwerking lelijk
Geen idee wanneer dat ding is uitgekomen, zie hem nu tijdens het scrollen op vakantie.. die boord![]()
Ja de kleurcombinatie is best wel mooi, maar die afwerking van die kraag… echt foeilelijk.. had daar iets moois van gemaakt en je had best een mooi shirt gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
echt gemaakt door een slechte stagiaire
quote:Club Brugge meldde zich vorige week met een bod bij Ajax, dat een vraagprijs van in totaal om en nabij de acht miljoen euro exclusief bonussen communiceerde aan de Belgen. Het bedrag dat Ajax uiteindelijk gaat krijgen, ligt daar iets boven. De verwachting is dat de clubs elkaar rond de negen miljoen euro inclusief bonussen zullen gaan vinden. Er is ook een doorverkooppercentage. Rond is de deal nog niet, maar Ajax en Club Brugge hopen het wel snel af te kunnen ronden.
Vreemd, ik heb mij laten vertellen dat die een uitstekende scouting hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:40 schreef Black-Death het volgende:
Forbs dichtbij een overgang naar Club Brugge, aldus VI.
[..]
Blijven wel Belgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb mij laten vertellen dat die een uitstekende scouting hebben.
die hebben daar kennelijk een kopie van mislintat lopen. Als dit klopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij was goed in z'n Ajax periode, maar ik begrijp wel dat ze hem niet terughalen, ook al is dat mede om z'n salaris.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen gaat Tadic die weg moest bij ons omdat die te oud en niet meer goed genoeg zou zijn na 2 succesjaren bij Fenerbahçe naar Atletico Madrid.![]()
Wat mij betreft 1 van de 2 die ik niet zag gaan,quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het valt niet te rijmen met bijvoorbeeld een Berghuis die al 3 en een half jaar echt helemaal niks heeft laten zien en rustig een contractverlening krijgt met waarschijnlijk ook aardig wat miljoenen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was goed in z'n Ajax periode, maar ik begrijp wel dat ze hem niet terughalen, ook al is dat mede om z'n salaris.
Dat vond ik ook een vreemde verlenging, maar die schijnt wel ingeleverd te hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het valt niet te rijmen met bijvoorbeeld een Berghuis die al 3 en een half jaar echt helemaal niks heeft laten zien en rustig een contractverlening krijgt met waarschijnlijk ook aardig wat miljoenen.
Maar dan betaal ik liever wat meer voor een (oud)iemand die in ieder geval nog een stuk of 11 assists met wat goals kan produceren dan een gast die alleen in het nieuws komt omdat die weer een supporter een hengst heeft gegeven .quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vreemde verlenging, maar die schijnt wel ingeleverd te hebben.
Eens, maar Tadic wilde zelf weg hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan betaal ik liever wat meer voor een (oud)iemand die in ieder geval nog een stuk of 11 assists met wat goals kan produceren dan een gast die alleen in het nieuws komt omdat die weer een supporter een hengst heeft gegeven .
Kan hem geen ongelijk na dat gesprek met Mislintat . Dacht ook '''Wat is dit voor een idioot ?''quote:
Zeker, maar dan is het ook wel een beetje klaar toch, vind het wel leuk voor hem dat hij naar Atletico gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan hem geen ongelijk na dat gesprek met Mislintat . Dacht ook '''Wat is dit voor een idioot ?''
Voetballerij is heel vergevingsgezind , had hem nog wel een jaartje hier willen zien .Zeker met de armoede op de spitspositie en middenveld.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, maar dan is het ook wel een beetje klaar toch, vind het wel leuk voor hem dat hij naar Atletico gaat.
Je ziet aan Perisic dat zulke gasten met 2 vingers in de neus nog bepalend kunnen zijn, ik had ook liever Tadic dan Berghuis gehad, maar heb wel het idee dat ze wat dynamischere vleugels willen, dus Berghuis zal eerder op 10 komen dan op rechts.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voetballerij is heel vergevingsgezind , had hem nog wel een jaartje hier willen zien .Zeker met de armoede op de spitspositie en middenveld.
Dat is zijn niveau al jaren. Kan je nagaan hoe al die mensen zich voor schut hebben gezet met hun ‘hendo’ shirt aankoopquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:29 schreef franklop het volgende:
Je bent al snel topcoach na de laatste jaren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nader order klopt de TT gemiddeld 2,05 punten per wedstrijd
Ik beoordeel Kroes wel na dit seizoen, of misschien over 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, het Kroes is op de brommer. De ene na de andere speler vliegt uit.
Heerlijk.
Die spelen niet voor Jan lul 2e vioolquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen gaat Tadic die weg moest bij ons omdat die te oud en niet meer goed genoeg zou zijn na 2 succesjaren bij Fenerbahçe naar Atletico Madrid.![]()
72 wedstrijden bij Fener in 2 jaar...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die spelen niet voor Jan lul 2e viool
In Spanje. Daarbij wil je die smerige poetinpijper niet in je selectie hebben.
Ja amateurs wegsturen is niet erg, maar wat haalt hij terug?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, het Kroes is op de brommer. De ene na de andere speler vliegt uit.
Heerlijk.
De Turkse competitie stel je toch niet boven de eredivisie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
72 wedstrijden bij Fener in 2 jaar...
Berghuis kan het toch allemaal niet meer belopen op het middenvels joh.. heeft 2 goeie assists per 5 wedstrijden, verder zie je hem niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet aan Perisic dat zulke gasten met 2 vingers in de neus nog bepalend kunnen zijn, ik had ook liever Tadic dan Berghuis gehad, maar heb wel het idee dat ze wat dynamischere vleugels willen, dus Berghuis zal eerder op 10 komen dan op rechts.
De Turkse competitie is alleen maar gestoeld op EMOTIE.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De Turkse competitie stel je toch niet boven de eredivisie?
Hear!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Turkse competitie is alleen maar gestoeld op EMOTIE.
2 assists per 5 wedstrijden? Was het maar zo'n feest. Hij had er vorig jaar 7 in 42 wedstrijden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Berghuis kan het toch allemaal niet meer belopen op het middenvels joh.. heeft 2 goeie assists per 5 wedstrijden, verder zie je hem niet.
Eens, maar diepgang heeft hij ook niet, dus een buitenspeler is het ook niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Berghuis kan het toch allemaal niet meer belopen op het middenvels joh.. heeft 2 goeie assists per 5 wedstrijden, verder zie je hem niet.
Oh dan was ik nog te positief.. onbegrijpelijke verlengingquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
2 assists per 5 wedstrijden? Was het maar zo'n feest. Hij had er vorig jaar 7 in 42 wedstrijden.
Waardeloze speler en verlenging, echt schandalig.
Het is objectief gezien alleszins vrij aardig bijvoorbeeld Slot deed bij AZ 1,98 en bij Feyenoord 2,15. Farioli deed 2,09 en prijzenpakker Frank de Boer deed 2,02.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je bent al snel topcoach na de laatste jaren.
Als je op andere clowns blijft reageren bereik je nooit de grootsheid van Bassie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is objectief gezien alleszins vrij aardig bijvoorbeeld Slot deed bij AZ 1,98 en bij Feyenoord 2,15. Farioli deed 2,09 en prijzenpakker Frank de Boer deed 2,02.
Ik veeg niet alleen professioneel de vloer aan (moet van mijn jobcoach)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je op andere clowns blijft reageren bereik je nooit de grootsheid van Bassie.
Berghuis hoort niet meer thuis bij een top 3 club in de eredivisie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die kan voorlopig nog in de tas blijven van Boomen is nog tot de winterstop geblesseerd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:28 schreef Wotte het volgende:
Ondanks een zwaar gemoed vanwege het vertrek van de speler met het loopje van Robben. Begin ik zowaar vertrouwen te krijgen in Kroes. Zodra van den Boomen vertrekt komt de feestmuts definitief uit de tas.
Eens. Daar gaat alleen geflopt materiaal als een Kökcu heen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Turkse competitie is alleen maar gestoeld op EMOTIE.
Dat is echt slecht voor een buitenspelerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
2 assists per 5 wedstrijden? Was het maar zo'n feest. Hij had er vorig jaar 7 in 42 wedstrijden.
Waardeloze speler en verlenging, echt schandalig.
Transfervrij vertrek gunnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die kan voorlopig nog in de tas blijven van Boomen is nog tot de winterstop geblesseerd.
Ik geloof dat bedrag nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof hij 3.525.000 per jaar gaat opgeven.
https://www.ajaxshowtime.(...)eer-zoveel-verdienenquote:
Er moet echter wel een flinke kwaliteitsimpuls komen in de selectie en dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 01:28 schreef Wotte het volgende:
Ondanks een zwaar gemoed vanwege het vertrek van de speler met het loopje van Robben. Begin ik zowaar vertrouwen te krijgen in Kroes. Zodra van den Boomen vertrekt komt de feestmuts definitief uit de tas.
Eventueel als je Hato weet te slijten voor een 60, 70 miljoen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er moet echter wel een flinke kwaliteitsimpuls komen in de selectie en dat zal lastig worden.
Waarom geen 100quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel als je Hato weet te slijten voor een 60, 70 miljoen.
als het waar is dat chelsea en liverpool er echt voor willen gaan kan je zomaar uitkomen rond de 55.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel als je Hato weet te slijten voor een 60, 70 miljoen.
Nee, dan worden het diamanten!quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar!
Precies dat Chelsea is loaded, 100 miljoen en anders niet doei.quote:
Ik lees 2.3 alsnog een bizar salaris voor een speler met zijn kwaliteiten. Hij verdiende in Frankrijk krap aan een miljoen volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof hij 3.525.000 per jaar gaat opgeven.
2.3 was vorig seizoen, dit seizoen met de bekende Mislinrat 50% CL bonus wordt dat 3.5.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lees 2.3 alsnog een bizar salaris voor een speler met zijn kwaliteiten. Hij verdiende in Frankrijk krap aan een miljoen volgens mij.
Ik vind het echt bizar. Iedereen ziet dat dit een vrij modale speler is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2.3 was vorig seizoen, dit seizoen met de bekende Mislinrat 50% CL bonus wordt dat 3.5.
Beetje meer respect voor de Nederlandse Pirlo.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar. Iedereen ziet dat dit een vrij modale speler is.
Gewaagde uitspraak, makker.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar. Iedereen ziet dat dit een vrij modale speler is.
Die gozer staat voor mij echt symbool voor de teloorgang van Ajax. Wellicht onterecht maar ik zie hem liever vandaag dan morgen gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de Nederlandse Pirlo.![]()
Gaat voorlopig niet gebeuren, geblesseerd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die gozer staat voor mij echt symbool voor de teloorgang van Ajax. Wellicht onterecht maar ik zie hem liever vandaag dan morgen gaan.
Wel slim gedaan, meteen die operatie ingepland na het halen van CL voetbalquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren, geblesseerd.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
Sutalo nu al kapot, die is er voorlopig niet.
Heel eerlijk, ik denk dat dat niet eens zo'n groot probleem hoeft te zijn. Ik vraag me namelijk sterk af hoe goed hij is nu er weer een hele bak ruimte in zijn rug gaat ontstaan met dat hoge druk zetten. Verder ook benieuwd wat Bouwman kanquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
Sutalo nu al kapot, die is er voorlopig niet.
Het scheelt nog dat we 'm transfervrij hebben gehaald, maar dat is echt een bizar salaris. Noa Lang gaat minder verdienen bij Napoliquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
Branco verdient 3,5 miljoen per jaar? Wtf.
Want dan gelden er andere regels?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Geel voor Godts wegens commentaar op de leiding
In een oefenduel
quote:In de opstelling van vandaag staat Jorthy Mokio in de basis. De Belg speelde een goede helft tegen Aarhus GF. De spelers die deze zomer op een internationaal eindtoernooi stonden, zijn nog niet van de partij tegen PAOK. Ook Moro, die dinsdag meetrainde, doet tegen de Grieken nog niet mee.
Per abuis staat Pasveer niet op de visual, de goalie is er wel bij vandaag.
Om daar nou een heel artikel van te maken..quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Met recht een domme Belg dus![]()
https://www.voetbalzone.n(...)/blt601df5fc09b494ab
Je moet wat in voetbal komkommertijd he. Het is niet dat Ajax bulkt van het inkomende transfernieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Om daar nou een heel artikel van te maken..
Alleen van jonkies moet je het ook niet hebben ben ik bang.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik denk dat dat niet eens zo'n groot probleem hoeft te zijn. Ik vraag me namelijk sterk af hoe goed hij is nu er weer een hele bak ruimte in zijn rug gaat ontstaan met dat hoge druk zetten. Verder ook benieuwd wat Bouwman kan
Doe je er live verslag van straks? (Bij voorkeur van achter het doel)quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
Paok logeert hier in Bommel, en traint hier bij mijn clubje op trainingskamp. Ook nog een wedstrijd.
Waarom zitten die witte strepen in het veld?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
Paok logeert hier in Bommel, en traint hier bij mijn clubje op trainingskamp. Ook nog een wedstrijd.
Live zal moeilijk gaan. Ik kan er wel een briljant of geniaal verhaal over schrijven straks. Of een geweldig, uniek wedstrijdverslag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe je er live verslag van straks? (Bij voorkeur van achter het doel)
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zitten die witte strepen in het veld?
Ik kijk nu al uit naar je topic (op voorwaarde dat er een foto van achter het doel is gemaakt, anders steek je dat topic maar ergens waar het licht niet schijntquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Live zal moeilijk gaan. Ik kan er wel een briljant of geniaal verhaal over schrijven straks. Of een geweldig, uniek wedstrijdverslag.Achter het doel neem ik in overweging.
Ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zitten die witte strepen in het veld?
Oh ik dacht voor de derde helft.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
Buk maar vast.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar je topic (op voorwaarde dat er een foto van achter het doel is gemaakt, anders steek je dat topic maar ergens waar het licht niet schijnt)
Ik moest even nadenken, daarna gniffelenquote:
Nee, kalkstrepen op plekken waar dat voor voetbal niet hoort.quote:
Nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:27 schreef Black-Death het volgende:
Nee, kalkstrepen op plekken waar dat voor voetbal niet hoort.
Dan was ik al in training gegaan en een uitnodiging gekregen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor de derde helft.
Ik dacht dat je de lijnen bij NIVO Sparta bedoelde. Dit lijkt me iets als een shuttle run. Of iets anders bij trainingsvormen.quote:
Ja maar te jong om alles te spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:52 schreef Wotte het volgende:
Ik zou die controlerende middenvelder wellicht achterwege laten die Mokio is wel echt goed hoor.
Ik ben benieuwd wie ze halen wellicht toch Rosario. Ik acht Kroes pienter genoeg om Mokio ruim baan te geven.quote:
Ik acht Kroes pienter genoeg om iemand te huren voor 1 seizoen zodat Mokio net wat meer tijd krijgt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze halen wellicht toch Rosario. Ik acht Kroes pienter genoeg om Mokio ruim baan te geven.
Ik denk dat er plannen genoeg zijn maar te weinig geld.. Zo'n zomertje Mislintat is gewoon aardig duur, zowel in directe uitgaven als in salaris.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En PSV heeft aanwinst 6 al binnen, waar het stil blijft bij Ajax. En dan straks natuurlijk weer met het zoveelste B garnituur op de proppen komen omdat de rest al weg is. En natuurlijk weer op het laatste moment zodat ze niet mee hebben kunnen doen in de voorbereiding.
@GGMM en @onlogisch vinden tattoos voor tokkiesquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef Cryptonees het volgende:
Het wordt echt tijd we dit seizoen kampioen gaan worden. Als dat gebeurd laat ik een tattoo zetten.
Lekker weer voor PSV worden danquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En PSV heeft aanwinst 6 al binnen, waar het stil blijft bij Ajax. En dan straks natuurlijk weer met het zoveelste B garnituur op de proppen komen omdat de rest al weg is. En natuurlijk weer op het laatste moment zodat ze niet mee hebben kunnen doen in de voorbereiding.
Is niet mijn probleemquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch vinden tattoos voor tokkies
Het zou me niks verbazen als die twee nutteloze beleidsstukken schrijven voor een marginale gemeente die onderin de la verdwijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch vinden tattoos voor tokkies
Hopelijk wel eentje zonder d/t fouten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef Cryptonees het volgende:
Het wordt echt tijd we dit seizoen kampioen gaan worden. Als dat gebeurd laat ik een tattoo zetten.
Daar waren ze ook al vroeg met uitgaande transfers. Bij ons zijn ze nog bezig met de schoonmaak. Geduld.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Sowieso denk ik dat men de jeugd nu niet voor de voeten wil gaan lopen qua ontwikkeling. Waarom een extra 6 halen als Mokio daar stappen zet. Waarom een back-up voor Sutalo als je Bouwman hebt. Alleen voor de 10-positie zou je misschien nog iets extra's nodig hebben, maar daar klopt Bounida al op de deur en je hebt Berghuis en Klaassen daar ook nog lopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar waren ze ook al vroeg met uitgaande transfers. Bij ons zijn ze nog bezig met de schoonmaak. Geduld.
Kan je nou alleen maar dom op de man blijven spelen? Zit zeker zand in dat hoofd van je ipv hersens?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker weer voor PSV worden dan.
Al haalt Ajax vandaag nog vijf spelers, dan nog is het niet goed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar waren ze ook al vroeg met uitgaande transfers. Bij ons zijn ze nog bezig met de schoonmaak. Geduld.
Mee eens, echt niet direct garantie voor succes zo'n geheel nieuw team.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:43 schreef Black-Death het volgende:
PSV wordt anders een behoorlijk huurlingenleger. Vreemdenlegioen.
Ik kon toen ik er eenmaal in was, nergens twee plekken naast elkaar vinden helaasquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen nog kaarten gekocht voor de Eredivisie-thuiswedstrijden?
Telstar, PEC Zwolle en NAC Breda pik ik mee. Al heeft CL prio.
ordinaire koopclubquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als je niet koopt, kan je ook niet miskopen.quote:
Je opa klinkt als een wijs man.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:48 schreef Cryptonees het volgende:
Wij zijn ajax, wij zijn de beste. Druk maken om andere teams is niet zo goed bezig zijn. Ale je zelf alles wint dan hebben andere ploegen altijd minder punten zei mij opa altijd
Die hadden dat vorig seizoen een beetje vergeten en doen nu een inhaalslag, kan natuurlijk wel goed uitpakken en ze blijven wel favoriet voor de titel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, echt niet direct garantie voor succes zo'n geheel nieuw team.
Je kan een hoop middelmaat weg doen, maar als je er helemaal niks voor terughaalt ben je er per saldo slechter op aan het worden. Straks worden het weer paniek aankopen omdat men op het laatste moment pas actief is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hadden dat vorig seizoen een beetje vergeten en doen nu een inhaalslag, kan natuurlijk wel goed uitpakken en ze blijven wel favoriet voor de titel.
Bij Ajax is het best wel licht allemaal en talenten zijn leuk maar het zijn wel talenten, je hebt routine nodig om de ondergrens te bewaken.
Ze hebben de vervangers al onder contract. Ik zie Bouwman en Mokio sowieso wel een basisplaats pakken. Dat stond met Baas erbij goed. Dan heb je nog Janse, Jetten, Bounida en Steur lopen. Godts, Taylor, Sutalo en Hato binnenboord houden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan een hoop middelmaat weg doen, maar als je er helemaal niks voor terughaalt ben je er per saldo slechter op aan het worden. Straks worden het weer paniek aankopen omdat men op het laatste moment pas actief is.
Jonge jongens zonder ervaring, dat wordt billenknijpen in de CL.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben de vervangers al onder contract. Ik zie Bouwman en Mokio sowieso wel een basisplaats pakken. Dat stond met Baas erbij goed. Dan heb je nog Janse, Jetten, Bounida en Steur lopen. Godts, Taylor, Sutalo en Hato binnenboord houden.
Dat is ook Ajax. Goed genoeg is oud genoeg. Je hebt denk ik met Mokio goud in handen. Bouwman ben ik ook van overtuigd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jonge jongens zonder ervaring, dat wordt billenknijpen in de CL.
En een normale spits. Brobbey is de grootse mislukking sinds jaren en Weghorst is ook te licht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook Ajax. Goed genoeg is oud genoeg. Je hebt denk ik met Mokio goud in handen. Bouwman ben ik ook van overtuigd.
Denk dat je achterin nog een speler in categorie zoals Rugani moet halen. Enige dat ik echt graag zie komen is een aanvallende middenvelder. Daarnaast niet echt overtuigd van de (rechts)backs op dit moment.
Ja eens maar dan moet je Brobbey nog wel ergens kunnen slijten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En een normale spits. Brobbey is de grootse mislukking sinds jaren en Weghorst is ook te licht.
je bent me net voorquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Oscar Gloukh van Salzburg wordt genoemd als nieuwe 10.
Normaal brand je de Telegraaf af want rechtse krant dit dat etc en nu neem je dit klakkeloos aan…quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax is concreet geïnteresseerd in de diensten van Oscar Gloukh, zo weet De Telegraaf donderdag te melden. De Amsterdammers hebben al contact opgenomen met de 21-voudig Israëlisch international en ook RB Salzburg is al op de hoogte gebracht van de belangstelling.
De aanvallende middenvelder staat nu bovenaan het verlanglijstje van Alex Kroes, zo klinkt het. De 21-jarige Israëliër voldoet aan alle criteria van Ajax, dat hem spoedig hoopt binnen te halen.
In 100 duels voor de Oostenrijkse club heeft Gloukh 21 goals gemaakt en 23 assists verzorgd. Wat de vraagprijs van RB Salzburg is, maakt de krant niet bekend.
Volgens de berichtgeving heeft Ajax nu voldoende ruimte in het salarishuis gecreëerd om de selectie voor komend seizoen te gaan versterken.
Door de verkoop van onder anderen Carlos Forbs, Borna Sosa, Jakov Medic, Kristian Hlynsson en de doorverkooppercentages en solidariteitsvergoeding bij de transfers van Mohamed Kudus, Francisco Conceicao en Azor Matusiwa kan Ajax Gloukh een serieuze aanbieding doen.
"Bekeken moet worden of zijn komst te realiseren valt. Als die te hoog gegrepen is, zal worden doorgeschakeld naar de volgende op de lijst", zo voegt De Telegraaf eraan toe.
Transfermarkt taxeert Gloukh op twintig miljoen euro.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt0ecd4e4cde58df08
Klinkt goed.
WTFquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Normaal brand je de Telegraaf af want rechtse krant dit dat etc en nu neem je dit klakkeloos aan…
De teringquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Normaal brand je de Telegraaf af want rechtse krant dit dat etc en nu neem je dit klakkeloos aan…
kk gebruiken en dan mij de kneus noemen, bedankt voor het lachen weer ouwe PSV'er.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Och heb je het kk kneusje weer
Contract tot zomer 2027 dus zal ook niet veel op af te pingelen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef TheVulture het volgende:
20 miljoen lijkt me echt teveel... maar we gaan het zien
Nergens bewijs dat ik voor psv ben. Zielige trollquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
kk gebruiken en dan mij de kneus noemen, bedankt voor het lachen weer ouwe PSV'er.
Vind het zo schattig dat je iedere keer in de verdediging schiet als iemand zegt dat je voor PSV bentquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nergens bewijs dat ik voor psv ben. Zielige troll
Kom dan met bewijs. Ik vraag je al een jaar om bewijs. Ik zit al 18 jaar op fok en je kan niks vinden. Domme trollquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind het zo schattig dat je iedere keer in de verdediging schiet als iemand zegt dat je voor PSV bent.
De manier waarop je meteen weer in de vlekken schiet duidt toch echt op wat latente Eindhovense gevoelens hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kom dan met bewijs. Ik vraag je al een jaar om bewijs. Ik zit al 18 jaar op fok en je kan niks vinden. Domme troll
De manier waarop jij denkt je gelijk te hebben komt overeen met je Amsterdamse arrogantie. Kijk even naar de voetbal uitslagen op fok. En 18 jaar geleden en je ziet me al voor Ajax juichen. Dan maakt jou dus echt een hele domme mongoolquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De manier waarop je meteen weer in de vlekken schiet duidt toch echt op wat latente Eindhovense gevoelens hoor.
Jij voor Ajax juichen? Dan moet het wel héél goed zijn gegaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De manier waarop jij denkt je gelijk te hebben komt overeen met je Amsterdamse arrogantie. Kijk even naar de voetbal uitslagen op fok. En 18 jaar geleden en je ziet me al voor Ajax juichen. Dan maakt jou dus echt een hele domme mongool
Kom je weer met een mokerdom antwoord op de realiteit. Het geeft aan wat voor kleuter je bentquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij voor Ajax juichen? Dan moet het wel héél goed zijn gegaan.
Er is altijd wel weer een gek te vinden die er wat voor wil geven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het toch wel ongekend hoeveel brandhout er zo snel, en voor aardige bedragen worden verkocht
dat blijkt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een gek te vinden die er wat voor wil geven.
Ajax haalde onder Mislintat twaalf aanwinsten in 2023 en we werden dat seizoen vijfde, zegt niet dus.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker weer voor PSV worden dan.
Ajax is er altijd goed in geweest om spelers die er weinig van kunnen voor enorme bedragen te verkopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het toch wel ongekend hoeveel brandhout er zo snel, en voor aardige bedragen worden verkocht
Deze halen en dan het geld voor Taylor naar AZ overmakenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef dimmak het volgende:
[ x ]
Het lijkt toch wel serieus. Leip hoor.
Taylor zit wel aan zijn plafond nu, die gaat echt niet beter worden dan dit. Dus, snel verkopen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:07 schreef Wotte het volgende:
Maar Gloukh, Taylor en Mokio teken ik ook wel voor.
Soms is het zo dat de scouting niet wordt geraadpleegd, of dat hun mening genegeerd wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is er altijd goed in geweest om spelers die er weinig van kunnen voor enorme bedragen te verkopen.
Ook spelers die wel wat kunnen worden voor veel te hoge bedragen verkocht. Antony was natuurlijk nooit 95 miljoen, Martinez nooit 57 miljoen.
Alvarez, Ziyech en Donny van de Beek zijn ieder voor 40 miljoen verkocht, daarna hebben ze nooit meer wat laten zien en zijn ze verdwenen van het Europese toneel.
Het probleem met Ajax is dat sinds het vertrek van Overmars we met die honderden miljoenen er maar niet in slagen om goede spelers aan te trekken. Bijna elke aankoop blijkt een miskoop. En dan niet een speler die best redelijk is maar niet bij Ajax past, nee, het zijn spelers die zelfs bij Telstar op de bank zouden beginnen. Mannsverk, Medic, Akpom, Avila, Tahirovic, Sosa, Forbs, hoe bestaat het eigenlijk dat deze spelers ooit bij Ajax hebben gespeeld.
Dat denk ik ook. Overigens voor Ajax wel een ontzettend belangrijke speler geworden, geen speler/positie waar je te licht over moet denken qua vervanging. Als je daar zo'n Mokio neerzet en hoopt dat het dan goed gaat komen dan sla je de plank mis denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
T
[..]
Taylor zit wel aan zijn plafond nu, die gaat echt niet beter worden dan dit. Dus, snel verkopen!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Cryptonees het volgende:
We moeten weer via de vleugels gaan aanvallen en de ballen voor de voeten van Brobbey leggen. Die prikt er dan 30 in dit seizoen.
De spelopvatting van vorig seizoen was inderdaad niet bepaald op maat van Brobbey maar dertig lijkt me een tikkie overdreven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Cryptonees het volgende:
Ik hoop dat we dit seizoen aanvallend voetbal gaan zien. Dat verdedigende voetbal die we de afgelopen jaren hebben gespeeld komt echt mijn strot uit. We moeten weer via de vleugels gaan aanvallen en de ballen voor de voeten van Brobbey leggen. Die prikt er dan 30 in dit seizoen.
Maar waarom zou die opeens intikkers afmaken terwijl die dit jaar tientallen intikkers gemist heeft? Dat heeft toch helemaal niets met spelopvatting te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De spelopvatting van vorig seizoen was inderdaad niet bepaald op maat van Brobbey maar dertig lijkt me een tikkie overdreven.
Zeker als een spits meer kansen nodig heeft om een doelpunt te maken lijkt het me nogal wat schelen of je hem zes keer in stelling brengt of één keer. En vergeet niet dat 'ie een jaar eerder in dat horrorseizoen heel behoorlijke aantallen had, 18 goals en 9 assists, dus het zit er wel in.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar waarom zou die opeens intikkers afmaken terwijl die dit jaar tientallen intikkers gemist heeft? Dat heeft toch helemaal niets met spelopvatting te maken.
Hou je gedram lekker buiten dit topic manquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Gloukh zou voor Ajax een bizarre aankoop zijn gezien de situatie waar de club nu in zit, mooi dat hij zelf in elk geval graag wil. Zijn sociale media worden in elk geval al overspoeld met mensen die willen dat hij komt en helaas ook verscheidene negatieve comments en verkapte bedreigingen uit de te verwachte hoek.
In een absoluut horrorseizoen voor de club ja scoorde die. Maar het moment dat het niveau weer hoger werd kon die het niet bijbenen. Daarnaast heeft die echt meer dan genoeg scoringskansen gehad dit seizoen, beetje vreemd om nu net te doen alsof die niet meerdere kansen per wedstrijd mistte dit seizoen en plotseling de aanvoer het probleem was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker als een spits meer kansen nodig heeft om een doelpunt te maken lijkt het me nogal wat schelen of je hem zes keer in stelling brengt of één keer. En vergeet niet dat 'ie een jaar eerder in dat horrorseizoen heel behoorlijke aantallen had, 18 goals en 9 assists, dus het zit er wel in.
Dat lijkt me nou niet bepaald een goede graadmeter, dat 'ach <insert random naam>' hierquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In een absoluut horrorseizoen voor de club ja scoorde die. Maar het moment dat het niveau weer hoger werd kon die het niet bijbenen. Daarnaast heeft die echt meer dan genoeg scoringskansen gehad dit seizoen, beetje vreemd om nu net te doen alsof die niet meerdere kansen per wedstrijd mistte dit seizoen en plotseling de aanvoer het probleem was.
Ga eens kijken hoe vaak er afgelopen seizoen 'ach Brobbey' hier is gepost. Dat was niet 'ach Brobbey' hij heeft geen aanvoer, maar dat is 'ach Brobbey' hij mist weer een opgelegde kans.
Waarom lach jij mij uit? Denk jij dat je Johan Cruijff bent ofzo? Brobby kan best meer dan 20 doelpunten per seizoen maken in een seizoen. Dat heeft hij in het verleden al bewezen.quote:
Die heeft er in zijn hele carrière nog geen 30 gemaaktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Cryptonees het volgende:
Ik hoop dat we dit seizoen aanvallend voetbal gaan zien. Dat verdedigende voetbal die we de afgelopen jaren hebben gespeeld komt echt mijn strot uit. We moeten weer via de vleugels gaan aanvallen en de ballen voor de voeten van Brobbey leggen. Die prikt er dan 30 in dit seizoen.
Hij heeft er nooit meer dan 18 gemaakt in de competitie dus waar heeft hij bewezen dat hij er meer dan 20 kan maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:52 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Waarom lach jij mij uit? Denk jij dat je Johan Cruijff bent ofzo? Brobby kan best meer dan 20 doelpunten per seizoen maken in een seizoen. Dat heeft hij in het verleden al bewezen.
Ajax moet weer naar het oude spel toe. De tegenstander onder druk zetten op zijn eigen helft. Dan hoeft Brobby alleen in het strafschopgebied van de tegenstander te lopen en de ballen die daar komen erin te peeren. Zo heeft Brobby altijd zijn doelpunten gemaakt behalve de afgelopen seizoenen maar toen moest hij van de middenstip naar het strafschopgebied rennen. Rennen is Brobby niet zo goed in.
Hij staat op 71 doelpunten in heel zijn carriere in alle competities.. Dat gemiddelde is aardig verpruts de afgelopen jaren door zeer defensief voetbal door trainers als Farrioli.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die heeft er in zijn hele carrière nog geen 30 gemaakt
Nou, hij heeft vorig jaar hele simpele intikkers laten lopen. Meneer heeft er zelf ook debet aan. Veel te wild in de afwerking, kan niet koppen en is altijd met zijn tegenstander in de weer ipv dat hij zorgt dat hij vrij loopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Hij staat op 71 doelpunten in heel zijn carriere in alle competities.. Dat gemiddelde is aardig verpruts de afgelopen jaren door zeer defensief voetbal door trainers als Farrioli.
Dat komt allemaal door dat geren vanaf de middenstip naar de zestien. ik denk dat hij een rustigere voetballer zou zijn als hij beter bedient zou worden en als ajax gewoon aanvallender gaat voetballen. Vorig seizoen moest hij zelfs tegen clubs als RKC bij de middenstip lopen. Ik denk dat het mede daar mee te maken heeft gehad dat hij niet rendabel genoeg was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, hij heeft vorig jaar hele simpele intikkers laten lopen. Meneer heeft er zelf ook debet aan. Veel te wild in de afwerking, kan niet koppen en is altijd met zijn tegenstander in de weer ipv dat hij zorgt dat hij vrij loopt.
Hij miste kansen die een spits gewoon hoort te maken. Het is gewoon geen goalgetter. Koppen kan hij ook niet, dat heeft niks te maken met geren vanaf de middellijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:04 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door dat geren vanaf de middenstip naar de zestien. ik denk dat hij een rustigere voetballer zou zijn als hij beter bedient zou worden en als ajax gewoon aanvallender gaat voetballen. Vorig seizoen moest hij zelfs tegen clubs als RKC bij de middenstip lopen. Ik denk dat het mede daar mee te maken heeft gehad dat hij niet rendabel genoeg was.
Je hebt al negen miljoen euro salaris weggesneden. Maar belangrijker voor het kunnen doen van transfers is het wegsnijden van de afschrijving op deze spelers. Dan heb je namelijk ruimte om weer transfersommen af te schrijven en kun je weer de markt op.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Gloukh zou voor Ajax een bizarre aankoop zijn gezien de situatie waar de club nu in zit, mooi dat hij zelf in elk geval graag wil. Zijn sociale media worden in elk geval al overspoeld met mensen die willen dat hij komt en helaas ook verscheidene negatieve comments en verkapte bedreigingen uit de te verwachte hoek.
Maar om dan nou meteen naar een speler van 20-25 miljoen te gaan kijken. Had Kroes vorig jaar ook niet zo'n trucje met een 'grote' naam die uiteindelijk niet kwam, staat me vaag zoiets bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt al negen miljoen euro salaris weggesneden. Maar belangrijker voor het kunnen doen van transfers is het wegsnijden van de afschrijving op deze spelers. Dan heb je namelijk ruimte om weer transfersommen af te schrijven en kun je weer de markt op.
Eens met deze analysequote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, hij heeft vorig jaar hele simpele intikkers laten lopen. Meneer heeft er zelf ook debet aan. Veel te wild in de afwerking, kan niet koppen en is altijd met zijn tegenstander in de weer ipv dat hij zorgt dat hij vrij loopt.
Eto'o laatst weer gespot in de Arena.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar om dan nou meteen naar een speler van 20-25 miljoen te gaan kijken. Had Kroes vorig jaar ook niet zo'n trucje met een 'grote' naam die uiteindelijk niet kwam, staat me vaag zoiets bij.
Het jaar ervoor rendeerde hij prima. Ik sluit daarom niet uit dat zijn prestaties afgelopen seizoen mede veroorzaakt werden door de speelstijl en instructies van Farioli. Nu nog even een paar maanden volle bak marktwaarde herstellen en dan in de winterstop cashen op de koopwoede van een PL club in paniek.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Thiago Almada meen ik inderdaad. Twintig miljoen is een miljoen of vier afschrijving per jaar. Denk dat je die ruimte wel weer hebt. Ik weet niet wat het budget is maar ik gok een miljoen of veertig. Moro en Deze jongen voor 32 miljoen. Tagliafico transfervrij en een gehuurde centrale verdediger. Ben je al een eindquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar om dan nou meteen naar een speler van 20-25 miljoen te gaan kijken. Had Kroes vorig jaar ook niet zo'n trucje met een 'grote' naam die uiteindelijk niet kwam, staat me vaag zoiets bij.
Ja, helaas werd WestHam niet concreet afgelopen winterstop. Al zie ik het die jongen daar ook niet redden. Het is een beetje een dommige jongen die snel heimwee heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het jaar ervoor rendeerde hij prima. Ik sluit daarom niet uit dat zijn prestaties afgelopen seizoen mede veroorzaakt werden door de speelstijl en instructies van Farioli. Nu nog even een paar maanden volle bak marktwaarde herstellen en dan in de winterstop cashen op de koopwoede van een PL club in paniek.
Dat afschrijvingen verhaal is enkel interessant als het geld er is. Toen Ajax nog 200 mio op de bank had staan was dat inderdaad het enige dat interessant was bij transfers, maar een paar maanden geleden moest Ajax nog een krediet afsluiten omdat de bankrekening leeg was.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Thiago Almada meen ik inderdaad. Twintig miljoen is een miljoen of vier afschrijving per jaar. Denk dat je die ruimte wel weer hebt. Ik weet niet wat het budget is maar ik gok een miljoen of veertig. Moro en Deze jongen voor 32 miljoen. Tagliafico transfervrij en een gehuurde centrale verdediger. Ben je al een eind
Het is zeker te hopen dat hij dit jaar weer laat zien wat er wel in zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het jaar ervoor rendeerde hij prima. Ik sluit daarom niet uit dat zijn prestaties afgelopen seizoen mede veroorzaakt werden door de speelstijl en instructies van Farioli. Nu nog even een paar maanden volle bak marktwaarde herstellen en dan in de winterstop cashen op de koopwoede van een PL club in paniek.
Ajax moet geen spelers in die prijsrange kopen, daar kun je namelijk alleen maar de rotzooi uit kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
23 miljoen euro aan effecten en 48 miljoen euro cash op 31 december 2024. Nog los van de kortlopende debiteuren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat afschrijvingen verhaal is enkel interessant als het geld er is. Toen Ajax nog 200 mio op de bank had staan was dat inderdaad het enige dat interessant was bij transfers, maar een paar maanden geleden moest Ajax nog een krediet afsluiten omdat de bankrekening leeg was.
Het probleem bij Ajax op dit moment is dat de kas leeg is/was en dan is het moeilijk spelers kopen, dat staat los van of je het op de balans/winst-verliesrekening kan hebben.
Die keeper van Liverpool is een jaar gehuurd als eerste doelman.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de voorbereiding tot nu toe valt Pasveer erg negatief op. Mag toch hopen dat hij niet veel minuten hoeft te gaan maken straks.
Die maakte vorige week tegen Aarhus ook niet echt een geweldige indruk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die keeper van Liverpool is een jaar gehuurd als eerste doelman.
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de voorbereiding tot nu toe valt Pasveer erg negatief op. Mag toch hopen dat hij niet veel minuten hoeft te gaan maken straks.
Typische Hag wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon omdat grappig,
Ten Hag, jullie kennen hem nog wel. Met Leverkussen tegen de onder 20 van Flamengo (Brazilië)
Stand 0-5 voor die onder 20
Verkeerde mensen inspelen die gedekt staan, te hard, te zacht. Brengt de verdediging steeds in de problemen. Matig reactie vermogen bij schoten.quote:
Pasveer is derde keeper dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:06 schreef Cryptonees het volgende:
Het is wel vreemd hoor dat onze club een veertiger als eerste keeper heeft. Dit kan echt niet nog een seizoen. Dit kan ons weer de landstitel gaan kosten. .
Dat deze man uberhaupt nog een contract heeft bij Ajax. Het zal allemaal wel afhankelijk worden wat die andere 2 keepers dan gaan doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pasveer is derde keeper dit seizoen.
Het is een proces waar hij in zit!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon omdat grappig,
Ten Hag, jullie kennen hem nog wel. Met Leverkussen tegen de onder 20 van Flamengo (Brazilië)
Stand 0-5 voor die onder 20
Was vorig seizoen los van zijn korte afwezigheid gewoon een goede doelman en kan nu als 3e keeper zijn ervaring gebruiken om de jongere generatie te begeleiden en beter te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:19 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Dat deze man uberhaupt nog een contract heeft bij Ajax. Het zal allemaal wel afhankelijk worden wat die andere 2 keepers dan gaan doen.
Daarnaast is je boekhoudkundige werkelijkheid niet alles zeggend over hoeveel geld je te besteden hebt. Afschrijvingen hakken er fors in boekhoudkundig; en maken verschil voor belasting, winst, verlies, etc. Maar over de hoeveelheid beschikbare centen op de bankrekening zegt het niet heel veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
23 miljoen euro aan effecten en 48 miljoen euro cash op 31 december 2024. Nog los van de kortlopende debiteuren.
Het is een fabeltje dat er geen geld is overigens is die kredietlijn nooit gebruikt volgens mij. Maar goed transfers zijn veelal deel betalingen uitgespreid over langere tijd. Je kan prima dit boekjaar twee miljoen betalen en de komende drie jaar het resterende deel.
Alleen als je heel veel afschrijvingen hebt drukt het resultaat transfersommen direct het resultaat dusdanig in de min dat het zonder Champions League bijna niet rond te breien is. Tel daarbij de risico's die genomen zijn met hoge salarissen. Het wegvallen van de Champions League. Daar is je probleem.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Was vorig seizoen los van zijn korte afwezigheid gewoon een goede doelman en kan nu als 3e keeper zijn ervaring gebruiken om de jongere generatie te begeleiden en beter te maken.
Wel rare reden. Niet door de medische keuring gekomen? Of begrijp ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ouazane toch niet naar Real en weer in gesprek met Ajax.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:37 schreef manny het volgende:
[..]
Wel rare reden. Niet door de medische keuring gekomen? Of begrijp ik dat verkeerd.
quote:Donderdag werd echter duidelijk dat die transfer er niet van zou gaan komen, aangezien er iets mis is gegaan in het voortraject. Destijds werd niet gemeld waardoor de overstap niet doorging, maar alleen dat de schuld niet bij Real Madrid zou liggen. Volgens VI zijn er tijdens de medische keuring ‘mankementen’ aangetroffen bij de jongeling, waardoor de clubarts van de Spaanse grootmacht geen goedkeuring gaf voor de transfer. Alleen als Ouazane bij een eventuele herkeuring wél wordt goedgekeurd, is een transfer naar Real Madrid nog mogelijk.
Kunnen we hem opleiden tot die 19 is en opnieuw gratis de deur uit looptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ouazane toch niet naar Real en weer in gesprek met Ajax.
Krijg je wel een iets groter gedeelte van de opleidingsvergoeding bij toekomstige transfers.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen we hem opleiden tot die 19 is en opnieuw gratis de deur uit loopt
Maar het zou wel het failliet van de club zijn als je jongens gaat wegsturen omdat ze te talentvol zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen we hem opleiden tot die 19 is en opnieuw gratis de deur uit loopt
Ajax toch wel weer bedragen aan het spenderenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Azijnbode meldt dat Ajax en Salzburg overeenstemming naderen over Gloukh.
https://www.telegraaf.nl/(...)gloukh/78776901.html
Zie het als een soort Klarna voor voetbalclubs.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax toch wel weer bedragen aan het spenderen
Het lijkt me dat de Taylor-miljoenen al geïnvesteerd worden ja. Uitstekend gehandeld van Kroes cs.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:24 schreef Bofjijff het volgende:
Dan zal er ook wel iemand weg gaan denk ik als dit echt rond komt
Of hij is toch niet zo goedquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jeetje 15 miljoen maar, dat moet dan wel een afkoopsom zijn.
We missen een Gloukhquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer loopt het niet lekker met een Deef-Berghuis middenveld.
1 van de 2 basis is meer dan zat idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Vieze diss, neef.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We hebben inmiddels zo lang aan Wijndal vastgehouden, dat hij inmiddels meer over komt als een voetballende influencer.
Berghuis moet lekker tweede divisie gaan ballen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Ipv Twentefans lekker Helmonders rammen .quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis moet lekker tweede divisie gaan ballen.
Salzburg verkoopt geregeld spelers voor zulke prijzen. Daarnaast heeft hij nog maar een contract van twee jaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jeetje 15 miljoen maar, dat moet dan wel een afkoopsom zijn.
ja was te verwachten. Geen gelukkig huwelijk helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax Life
@:ajaxlife
Kaplan ontbrak tegen KV Mechelen omdat hij de ruimte krijgt een transfer af te ronden, zo liet Heitinga net weten. #ajax #ajakvm
Prima. Heeft geen seconde kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax Life
@:ajaxlife
Kaplan ontbrak tegen KV Mechelen omdat hij de ruimte krijgt een transfer af te ronden, zo liet Heitinga net weten. #ajax #ajakvm
Nou ja we maken wel overal verlies op.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
We hebben niks te klagen qua verkopen................. https://www.voetbalzone.n(...)/blta33f9fc6946b5404
Tot zo hato en taylor gaan. Misschien Brobbey ook nog wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja we maken wel overal verlies op.
Ja joh laten we het hele elftal nog even verkopen, daar worden we echt beter vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zo hato en taylor gaan. Misschien Brobbey ook nog wel.
Van mij hoeven ze niet, liever niet zelfs. Maar als ze gaan zie je wel ineens de winst komen op spelers.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja joh laten we het hele elftal nog even verkopen, daar worden we echt beter van
Hato en Taylor echt enkel voor de hoofdprijs.
Ja, maar dat is dan nog steeds niet echt goed zakendoen, je verliezen verbloemen met een paar grote winsten. Iedere speler die je binnen een paar jaar met verlies verkoopt is in principe een mislukte transfer geweest.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze niet, liever niet zelfs. Maar als ze gaan zie je wel ineens de winst komen op spelers.
Zo is het altijd gegaan, ook onder Overmars. Die heeft ook zat matige spelers gehaald. Bv Kaplan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan nog steeds niet echt goed zakendoen, je verliezen verbloemen met een paar grote winsten. Iedere speler die je binnen een paar jaar met verlies verkoopt is in principe een mislukte transfer geweest.
Boekhoudkundig kun je overigens prima winst maken op een speler die je voor minder verkoopt dan je 'm aankooptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan nog steeds niet echt goed zakendoen, je verliezen verbloemen met een paar grote winsten. Iedere speler die je binnen een paar jaar met verlies verkoopt is in principe een mislukte transfer geweest.
Nee het leek er heel even op maar uiteindelijk nooit stabiel genoegquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Heeft geen seconde kunnen overtuigen.
Als je afschrijvingen van eerdere jaren buiten beschouwing laat wel ja. Maar waarom zou je dat doen? Echte bedrijven vergeten ook niet ineens de afschrijving van een activa bij een nacalculatie van een investering. In dit boekjaar kun je een boekwinst maken, niet relevant voor de cash.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boekhoudkundig kun je overigens prima winst maken op een speler die je voor minder verkoopt dan je 'm aankoopt
Die vlieger gaat niet helemaal op.
In de context van transfers zijn de boekwaardes en afschrijvingen wel degelijk interessanter dan of jij die 20 miljoen op de bank hebt staan. Die afschrijvingen zijn juist een instrument waarmee voetbalclubs hun resultaat kunnen sturen. Wellicht dat ze intern alles meenemen maar voor je jaarrekening is het beter om het niet te doen en slechts te kijken naar (grofweg laten we niet verzanden in contante waarden en directe kosten) verkoopprijs- boekwaarde =boekwinst. Sterker nog dit staat feitelijk zo in de grondslagen van de jaarrekening van Ajax.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:48 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Als je afschrijvingen van eerdere jaren buiten beschouwing laat wel ja. Maar waarom zou je dat doen? Echte bedrijven vergeten ook niet ineens de afschrijving van een activa bij een nacalculatie van een investering. In dit boekjaar kun je een boekwinst maken, niet relevant voor de cash.
Daarbij zijn die afschrijvingen waar je al 3 pagina’s over volschrijft niet relevant. Cash = king. Boeiend dat er een jaar rode cijfers geschreven worden bij een voetbalclub. Als er genoeg cash is dan kan dat best.
Dat is ingekalkuleerd na Mislintat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja we maken wel overal verlies op.
Hou jij het maar bij F1quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:16 schreef Näsenbar het volgende:
Als Brobbey blijft, gaat Weghorst dan nog een jaartje op de bank zitten? Anders Weghorst eerste spitsgenot
Ik snap de regels wel, ouwe boekhouderquote:Op zondag 20 juli 2025 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
In de context van transfers zijn de boekwaardes en afschrijvingen wel degelijk interessanter dan of jij die 20 miljoen op de bank hebt staan. Die afschrijvingen zijn juist een instrument waarmee voetbalclubs hun resultaat kunnen sturen. Wellicht dat ze intern alles meenemen maar voor je jaarrekening is het beter om het niet te doen en slechts te kijken naar (grofweg laten we niet verzanden in contante waarden en directe kosten) verkoopprijs- boekwaarde =boekwinst. Sterker nog dit staat feitelijk zo in de grondslagen van de jaarrekening van Ajax.
Stel je koopt een speler voor 20 miljoen euro met een contract van vijf jaar. Je betaald vijf miljoen direct. Dan zijn je kosten (los van de salarissen) in de resultatenrekening niet vijf miljoen maar die vier miljoen euro die je afschrijft op deze transfersom. Aangezien de financial fairplay enkel op resultaat kijkt is dat zeer relevant..
Verkoop je dezelfde speler in zijn tweede contractjaar (boekwaarde is op dat moment 12 miljoen euro) voor 16 miljoen euro maak je los van de kosten (volgens de grondslagen van Ajax) vier miljoen pegels boekwinst.
Tot PSV wel een boel potjes om er een beetje in te komen: Telstar, Heracles, Volendam, PEC. Alleen Eagles-uit op papier nog wel echt lastig.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:10 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Ik snap de regels wel, ouwe boekhouder.
Het punt dat iedereen hier probeert te maken is dat een voetbalclub niet op de EBIT hoeft te sturen. (En normale bedrijven sturen vaak op EBITDA of cashflow, sturen op EBIT is ouderwets).
Maar goed, nogal off topic.
Sportief heb ik nog weinig vertrouwen in komend seizoen.
Ken jij deze speler een beetje? Wat ik erover lees online raak ik wel enthousiast.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook nadert Ajax een akkoord met Gloukh zelf over een contract tot 2030, waarin zijn salaris door Champions League- en andere bonussen stapsgewijs kan oplopen tot 1,8 miljoen euro bruto.
De verwachting is dat Gloukh dinsdag al niet meer met de Oostenrijkse ploeg mee zal reizen naar Noorwegen voor de uitwedstrijd in de tweede voorronde van de Champions League tegen SK Brann Bergen en dat de Israëlisch international zich spoedig in Amsterdam zal gaan melden voor de medische keuring en afronding van de transfer.
https://www.telegraaf.nl/(...)gloukh/78833563.html
Brobbey en Akpom verkopen en daar een vervanger voor halen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu nog een scorende spits en een linksback die in ieder geval op het niveau van de tweede divisie zit.
Niet zo heel specifiek. Moest mijn geheugen ook opfrissen met de momenten van TWE-RBS en FEY-RBS. Maar afgaande op Pieter Zwart, en een ander chatje dat ik met iemand had zou je dit in kunnen schalen als een directe top-5-speler in de Eredivisie. In elk geval aan de bal.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken jij deze speler een beetje? Wat ik erover lees online raak ik wel enthousiast.
Want die linksback is er niet?quote:Op zondag 20 juli 2025 10:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu nog een scorende spits en een linksback die in ieder geval op het niveau van de tweede divisie zit.
Niet als Heitinga Hato in het centrum zet of die weggaat. Maar anders heb je nog steeds een tweede linksback nodig met enig niveauquote:
Ik heb wel het idee dat het beleid nu wat beter verloopt, ook door het opsplitsen van de technisch directeur functie met Beukers en Kroes. En ik ben blij dat ze in elk geval voor creatieve types gaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet zo heel specifiek. Moest mijn geheugen ook opfrissen met de momenten van TWE-RBS en FEY-RBS. Maar afgaande op Pieter Zwart, en een ander chatje dat ik met iemand had zou je dit in kunnen schalen als een directe top-5-speler in de Eredivisie. In elk geval aan de bal.
Allemaal gissen, verder. De enige waarheid ligt op het voetbalveld, maar we mogen wat verwachtingen hebben. Dit schijnt net als Moro een mooi kunststukje van het nieuwe scoutingsbeleid te zijn.
Het scoutingsapparaat is door Kelvin de Lang aardig hervormd. En zoals Kroes/Beuker in het Ajax TV-item zeiden, is het godzijdank nu meer op moderne inzichten gebaseerd.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het beleid nu wat beter verloopt, ook door het opsplitsen van de technisch directeur functie met Beukers en Kroes. En ik ben blij dat ze in elk geval voor creatieve types gaan.
Alleen de keuze voor de trainer is een beetje jammer.
Dan kan Baas weer naar LB, die mag het laten zien dan.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet als Heitinga Hato in het centrum zet of die weggaat. Maar anders heb je nog steeds een tweede linksback nodig met enig niveau
STOP MET DEZE GEKquote:Waarom is dat eerder niet gelukt?
,,In mijn eerste jaar heb ik best veel gespeeld. In het tweede jaar ging ik op het laatste moment weg. En vorig jaar deden Jorrel Hato en Youri Baas het heel goed. Dan weet je dat het lastig wordt. De keren dat ik erin kwam, ging het vrij goed. Dan heb je een mazzeltje nodig. Ik probeer gewoon elke dag het uiterste uit mezelf te halen."
Verwijt je jezelf iets?
„Nee, eigenlijk niet. Ik heb ook een paar blessures gehad waar ik niet veel aan kon doen, maar waardoor ik er wel periodes uit ben geweest. Daarin verwijt ik mezelf niet veel.”
Maar je denkt niet: daar heb ik het laten liggen of dat had ik anders moeten doen?
„Er zijn wedstrijden waarbij ik denk: dat had beter gekund en bij sommige juist dat ik goed speelde. Maar als je veel wedstrijden speelt, zitten er altijd mindere tussen.”
Owen snapt het niet helemaal @PowerLoungenquote:Op zondag 20 juli 2025 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nieuwe kans voor ‘overbodige’ Wijndal bij Ajax: ‘Maar Owen moet het zelf laten zien’
[..]
STOP MET DEZE GEK
Zelfs Promes heeft meer zelfinzicht
Owen snapt het heel goed.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Owen snapt het niet helemaal @:PowerLoungen
die zit wel goed met zijn contract. Lekker de positieve gast uithangen.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Owen snapt het heel goed.
Iemand als Rosa moet schrapen en Wijndal mag vooral van teringdomme Sjon.
''Zit niet voor niks bij Ajax''quote:Op zondag 20 juli 2025 18:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die zit wel goed met zijn contract. Lekker de positieve gast uithangen.
Hopelijk blijft hato (tenzij er een megabod komt)
Jammer dat onze RvC zo bang is voor beeldvorming van buitenaf.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Zit niet voor niks bij Ajax''
Lekker ook een trainer die waardeloze redenen verzint om hem maar te blijven opstellen.
Vooral de uitbarstingen van een bepaalde krant, niet doorhebbende dat hun beeldvorming alleen maar schade oploopt door de Wijndal/Slot verhaaltjes.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat onze RvC zo bang is voor beeldvorming van buitenaf.
Het scheelt dat de fossielen daadwerkelijk uit de scouting verdreven zijn, maar infantiliteit zit altijd in een klein hoekje.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral de uitbarstingen van een bepaalde krant, niet doorhebbende dat hun beeldvorming alleen maar schade oploopt door de Wijndal/Slot verhaaltjes.
Het valt me nog mee dat ze nog niet serieus zijn/waren voor Tadic en Blind.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat de fossielen daadwerkelijk uit de scouting verdreven zijn, maar infantiliteit zit altijd in een klein hoekje.
Überhaupt lekt er weinig over Ajax' transferzetten naar buiten. Gloukh werd ook puur bekend door Oostenrijkse bronnen van de Azijnbode.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ze nog niet serieus zijn/waren voor Tadic en Blind.
Fab is bijna Wojnarowskiquote:Op zondag 20 juli 2025 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Überhaupt lekt er weinig over Ajax' transferzetten naar buiten. Gloukh werd ook puur bekend door Oostenrijkse bronnen van de Azijnbode.
En Fab had ook de first call over Heitinga.
Jij denkt dat we betere spelers kunnen halen dan Moro en Gloukh?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:21 schreef Cryptonees het volgende:
Ik denk dat onze club er nog lang niet klaar voor is. Er worden spelers verkocht en er worden spelers op dit moment gehaald waarvan ik nog niet zie dat ze beter zijn dan de spelers die nu naar de uitgang gaan. Dat is al jarenlang het probleem met Ajax. Spelers snel afschrijven en spelers halen die niet beter zijn dan wat je naar de uitgang stuurt.
Waarom? Gewoon lekker ruimte hebben in je selectie om Steur, Bounida en Verkuyl mee te laten doen.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:06 schreef Wotte het volgende:
Ik zou voor de gein een Berghuisje wagen bij Quinten Timber.
Ajax gaat nog wel een verdedigende middenvelder halen.quote:Op maandag 21 juli 2025 05:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon lekker ruimte hebben in je selectie om Steur, Bounida en Verkuyl mee te laten doen.
Timber is kapitaal vernietiging.
Ik ben benieuwd welk talent er dit seizoen gaat op staan. Er staan er een aantal aan de deur te kloppen.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat nog wel een verdedigende middenvelder halen.
Er zullen genoeg blessures of schorsingen komen door het seizoen dat Steur en Bounida af en toe mee kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |