Mijn vraag! ☝️quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:27 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Maar niet geheel onbelangrijk, zijn de beelden nog ergens terug te kijken
En zij begint haar dag zeker wel positief 🤦♀quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke zegt dat het te merken is dat de vakantie begonnen is, want mensen beginnen hun dag graag negatief.
Huh?
Ook zegt ze dat ze het raar vond dat iemand pas na 24 uur op een story/reel reageerde en het ook nog eens verkeerd opvatte. Verwacht ze dat iedereen direct haar stories bekijkt/beluisterd?
En ‘ook nog eens verkeerd opvatte’: ze is zelf ook niet altijd even duidelijk in haar uitlatingen. Dat zie je soms ook in de reacties op threads bijvoorbeeld, toen ze van de week over de flos ging dat iemand ‘kop’ zei.
Zal ook wel met haar autisme te maken hebben.
Dit denk ik ook!quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:41 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zie AM er vrijdag nog wel naartoe gaan. Ze heeft nu gezien hoeveel mensen er meedoen. En denkt misschien he dat is een hoop content.
goh.. dat werd ook gezegd hier 😉 heb het erover dat ze bij het 20:00uur journaal over Guus begint.quote:
En dat ze opgelucht was toen de tweeling naar de basisschool ging, omdat dan iemand ze haar over nam een groot deel van de dag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:21 schreef Rimboequeen het volgende:
AM doet weer dramatisch over demeiden, veel 2linggezemel en ze hebben het gehaald!!! Wat? Die vrouw is niet goed hoor.
Al scrollend op tiktok kwam ik Debbie tegen en ik herkende haar eerst niet eens 😂quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:38 schreef Henrike het volgende:
Debbie kan wel zeggen dat haar lip in de ochtend gezwollen is, maar de bovenlip is gewoon scheef.
De ene kant hangt gewoon en haar spraak heeft er ook onder te lijden.
En dan die vette kruin achter op haar hoofd in combinatie met die nagels🤢ik vind haar momenteel zeer onverzorgd.
En ik weet dat ze er als ze er een beetje aan doet best leuk uit kan zien.
Ja, alsof er een tijdslimiet zit op reageren en iedereen ook de tijd heeft om binnen 24 uur te reageren 😅quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke zegt dat het te merken is dat de vakantie begonnen is, want mensen beginnen hun dag graag negatief.
Huh?
Ook zegt ze dat ze het raar vond dat iemand pas na 24 uur op een story/reel reageerde en het ook nog eens verkeerd opvatte. Verwacht ze dat iedereen direct haar stories bekijkt/beluisterd?
En ‘ook nog eens verkeerd opvatte’: ze is zelf ook niet altijd even duidelijk in haar uitlatingen. Dat zie je soms ook in de reacties op threads bijvoorbeeld, toen ze van de week over de flos ging dat iemand ‘kop’ zei.
Zal ook wel met haar autisme te maken hebben.
oke...quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Zou jij misschien even de OP willen lezen wat betreft de kinderen? 😊
Ze laat het anders niet echt zien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Ik denk dat Annemarie het zelf niet door heeft, maar ik vind het jammer dat ze zo vaak negatief schrijft over S en S. Het is altijd gezucht, gedoe, moeilijk, lastig, druk. Ik twijfel geen moment aan haar liefde voor de kinderen, (...)
Ja, heel vervelend. Ik heb geen tweeling, dus ik kan niet meepraten, maar ze doet het altijd voorkomen alsof een tweeling een soort eigen organisme is. En ze lijkt S en S er ook van te beschuldigen dat ze naar elkaar toetrekken in plaats van naar het gezin. Nou zal dat laatste best zo zijn, maar wat dan nog?quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:55 schreef Harper het volgende:
Ik word echt een beetje moe van AM met haar geneuzel over de tweeling.
Ik heb ook een tweeling en herken maar weinig van wat ze zegt.
Zou ze de "meesters" (wordt dat woord werkelijk nog zoveel gebruikt? Ik denk eerder aan leerkracht) van de middelbare ook gaan inlichten over de speciale behandeling die Saar en Suus nodig hebben, aangezien ze ook daar samen komen?
Ze doet net alsof het nooit voorkomt, met haar "een derde persoon erbij".quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:55 schreef Harper het volgende:
Ik word echt een beetje moe van AM met haar geneuzel over de tweeling.
Ik heb ook een tweeling en herken maar weinig van wat ze zegt.
Zou ze de "meesters" (wordt dat woord werkelijk nog zoveel gebruikt? Ik denk eerder aan leerkracht) van de middelbare ook gaan inlichten over de speciale behandeling die Saar en Suus nodig hebben, aangezien ze ook daar samen komen?
Nou dat past niet in haar plaatje.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend. Ik heb geen tweeling, dus ik kan niet meepraten, maar ze doet het altijd voorkomen alsof een tweeling een soort eigen organisme is. En ze lijkt S en S er ook van te beschuldigen dat ze naar elkaar toetrekken in plaats van naar het gezin. Nou zal dat laatste best zo zijn, maar wat dan nog?
Nee, ik denk dat je dat goed ziet, ze zijn volgens mij wat in psychologie termen een "kluwengezin" of zo heet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het idee dat je onttrekken aan het gezin gewoon geen optie is in huize Geerts. Nou is daar niets mis mee als je dat als kind ook niet wilt en het gezellig vindt om elke week op zondag langs te komen, maar is die ruimte er ook als je dat niet wilt en meer behoefte hebt aan je eigen pad te volgen?
Ik krijg het er altijd heel benauwd van, kan het niet exact uitleggen, maar zelfs als je volwassen bent, blijft het gezin daar belangrijk (terwijl die periode zo belangrijk is om jezelf te ontdekken en te ontwikkelen).
Maar misschien projecteer ik nu puur mijn eigen ervaringen uit mijn jeugd op deze situatie, waardoor ik er overgevoelig op reageer.
Jammer dat ik dat niet gezien hebquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:46 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Neeee zeg me dat dit niet waar is, wat gênant zeg.. ik zou me doodschamen😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |