Die verhuizing van de Jelies heb ik nooit gesnaptquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:27 schreef Harper het volgende:
Ik moet erg lachen om Maarten. Hij kijkt zo ontzettend ongemakkelijk als Rens het/zijn eten aan het opscheppen is! Zou hij zich van de troon verstoten voelen?![]()
Janneke Jelies is zo blij dat ze alweer twee jaar in Spanje mogen wonen.
Ze kunnen de kinderen nu veel meer bieden.
![]()
Natuurlijk. Twee, waarschijnlijk drie, dochters die zijn met school en geen vervolgopleiding doen. Hun leven bestaat uit poetsen en padellen met moeders.
Och,de dame heeft zo te zien wel weer nieuwe nagelsquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind dat zo raar... Debbie haar neef heeft dus een sponsor loop voor lc gedaan afgelopen weekend en daar is ze hem dankbaar voor enzo 👌 snap ik! Maar ze heeft nergens zijn sponsor pagina gedeeld zodat hij meer geld ophaalt 🤷 dat is toch raar? Een buurmeisje rent binnenkort voor ALS en heeft ook een pagina en iedereen deelt deze! Dat is toch normaal?
Ik begrijp er niets van
Va wilde het, dus het gebeurdequote:Op woensdag 16 juli 2025 19:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die verhuizing van de Jelies heb ik nooit gesnapt
Als ze nou eens maandelijks zou doneren wat ze uitgeeft aan haar nagels aan Stichting long covid ipv haar nagels te laten doen? Dat is ook een optie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och,de dame heeft zo te zien wel weer nieuwe nagels
Die blik in zn ogen toen Sanneke filmend de hoek om kwam was ook erg ongemakkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kan hij inderdaad niks aan doen, maar ik zou hem niet zo online zetten in zijn onderbroek
Precies, ik vraag me af hoeveel moeite en geld ze zelf overheeft voor die stichting. Ik gok weinigquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als ze nou eens maandelijks zou doneren wat ze uitgeeft aan haar nagels aan Stichting long covid ipv haar nagels te laten doen? Dat is ook een optie.
Haha nou iedereen doet hier toch niet anders? Ook over Debbie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als jij dat vind dan is het dus niet specifiek naar jou.. er zijn hier mensen die denken te weten wat de kinderen geerts denken en vinden en dat enkel baseren op hun eigen aversie op annemarie 🤷
Ik vind het bv bijzonder als men zegt dat de kinderen alleen hun moeder OK vinden omdat ze gratis kleding en vakanties krijgen ...
Dat soort uitspraken over mensen die je eigenlijk niet echt kent vind ik bijzonder
En dan nog dit is zo’n prive/intiem momentje van vader en zoon dat deel je toch niet met de hele wereld. (Duidelijk dat ik geen influencer ben, ik zou zulke momenten echt niet delen)quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:34 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Die blik in zn ogen toen Sanneke filmend de hoek om kwam was ook erg ongemakkelijk
Maar iemand een weerwolf noemen is ook niet zo chique...quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kan hij inderdaad niks aan doen, maar ik zou hem niet zo online zetten in zijn onderbroek
Haha nadat dacht ik ook, blijkbaar is de opbrengst alleen ten behoeve van Debbie onze lc queen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze is dankbaar dat hij dat voor haar heeft gedaan!
Komt dat met die mond trouwens nog goed? Die lippen leiden inmiddels een eigen leven.
Ze kan koekjes bakken en kaarsen verkopen toch? Of de opbrengst van haar e book en stempels doneren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:35 schreef Nieve het volgende:
[..]
Precies, ik vraag me af hoeveel moeite en geld ze zelf overheeft voor die stichting. Ik gok weinig![]()
Zet zelf een fatsoenlijke actie op met een doel waar je ook echt moeite voor doet ipv rollend en jankend de finish over bij de vierdaagse.
Weinig. Als ik geld zou hebben zou ik persoonlijk lekker zelf doneren. Ook aan wat andere ziektes. Maar ja. Nagels kunnen mij persoonlijk weinig interesseren. Liever zou ik als ik haar was investeren in wat droogshampoo als ze dan toch persé in haar uiterlijk wilt investeren. En met een thuisset voor gellak kom je ook al heel ver. Kan ze de rest doneren als ze het zo belangrijk vind als ze zegt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:35 schreef Nieve het volgende:
[..]
Precies, ik vraag me af hoeveel moeite en geld ze zelf overheeft voor die stichting. Ik gok weinig![]()
Zet zelf een fatsoenlijke actie op met een doel waar je ook echt moeite voor doet ipv rollend en jankend de finish over bij de vierdaagse.
Een verlamming? Hou op, straks weer weken drama net als met die verstandskies.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha nadat dacht ik ook, blijkbaar is de opbrengst alleen ten behoeve van Debbie onze lc queen.
En nu ineens zegt ze wel ooit te genezen, terwijl ze de kinderen verteld dat mama nooit meer beter wordt.
Als ze nou zelf eens niet naar de zeeman tent maar een sponsorloop doet?
En die linkerkant van haar gezicht mondhoek hangt compleet naar beneden, ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt wel of het een verlamming betreft. Dit is echt niet goed hoor.
Welke kliniek moeten we dus niet promoten?
Of er is een zenuw beschadigd, opnzijn Debbies; het is het weer net niet.
Het lijkt ook net alsof ze links het laatste stukje zijn vergeten , of de filler was op. Het is in ieder geval niet hoe het hoort te zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een verlamming? Hou op, straks weer weken drama net als met die verstandskies.
Het maakt niet uit hoe je het noemt. Genoeg reden voor Debbie om vriendin ChatGPT en vriend Google te vragen wat er mis is en wat voor verhaal ze hier weer van kan maken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het lijkt ook net alsof ze links het laatste stukje zijn vergeten , of de filler was op. Het is in ieder geval niet hoe het hoort te zijn.
Ik bedoel ook niet dat het een verlamming is hè😅het lijkt gewoon echt een hangende mondhoek als ze praat
Va is een eikel 🫣quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Va wilde het, dus het gebeurde
Denk dat ze n.a.v. wat hier werd gezegd ook even terug is gaan kijken op haar TT en toen heeft bedacht dat dat B12 verhaal echt niet klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:15 schreef NineMilka het volgende:
Dat B12 verhaal bij Debbie dooft zeker ook weer uit. Impulsief paniekverhaal erop gegooid voor het weekend.
Ze zei toch dat ze Donderdag voor nagels zou gaan 🤔quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och,de dame heeft zo te zien wel weer nieuwe nagels
Misschien probeert ze ambassadeur of boegbeeld van die stichting te worden 🫣quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha nadat dacht ik ook, blijkbaar is de opbrengst alleen ten behoeve van Debbie onze lc queen.
En nu ineens zegt ze wel ooit te genezen, terwijl ze de kinderen verteld dat mama nooit meer beter wordt.
Als ze nou zelf eens niet naar de zeeman tent maar een sponsorloop doet?
En die linkerkant van haar gezicht mondhoek hangt compleet naar beneden, ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt wel of het een verlamming betreft. Dit is echt niet goed hoor.
Welke kliniek moeten we dus niet promoten?
Of er is een zenuw beschadigd, opnzijn Debbies; het is het weer net niet.
Klopt. Brain fog! Is al even geleden dat ze die heeft gebruikt dus kan wel weer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze Donderdag voor nagels zou gaan 🤔
Kijk maar bij grijze haren filmpje VS 2e stories van vandaag.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze Donderdag voor nagels zou gaan 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |